№22/122730-еп

НЕ ДОПУСТИТИ!!! В УКРАЇНІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПОПРИ СИТУАЦІЮ З COVID-19 І ШТАМОМ DELTA.

Автор (ініціатор): Вознюк Віталій Леонідович
Дата оприлюднення: 01 вересня 2021
ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ПРИНОСИТЬ ДЕРЖАВІ БІЛЬШЕ ШКОДИ НІЖ КОРИСТІ ЩО НЕГАТИВНО ВПЛИВАЄ НА МАЙБУТЬНІХ ФАХІВЦІВ ТИМ САМИМ ЗАВДАЄ ШКОДУ ДЕРЖАВНИМ ІНТЕРЕСАМ

Прийнято вважати однією з негативних сторін дистанційного навчання відсутність особистого спілкування з викладачем, а також спілкування з іншими студентами. З іншого боку, в даний час це вирішується досить просто – електронна пошта, телефон, програми відео-конференцій. Іноді не обов'язково перебувати поряд, щоб мати можливість спілкуватися особисто.

Наступним фактором, як правило, вказують, необхідність у того, хто навчається сильної мотивації, щоб навчатися продуктивно без нагляду викладача. І з цим неможливо посперечатися. Але, в той же час, дистанційне навчання – це найчастіше обдуманий і зважений крок, на який йде доросла людина. І це вже 80% необхідної мотивації.

Серед недоліків ДФН можна виділити такі:

– відсутність очного спілкування викладача і студента – не всі студенти можуть бути самодисциплінованими і самосвідомими, на високому рівні здійснювати самостійну навчальну діяльність, тому немає безпосередньої можливості здійснювати контроль за діями слухачів;

– якість навчання за допомогою дистанційних технологій напряму залежить від гарної технічної оснащеності, особливе навантаження на апаратно- програмну частину комп'ютера дають програмні засоби для проведення віртуальних практикумів та заходів з використанням відео- та аудіо;

– моральна відповідальність. Цей недолік ДФН пов'язаний із першими двома: за відсутності суворого контролю та потрібної апаратно-програмної підтримки у слухачів з'являється спокуса замінити себе на іншу особу, більш обізнану в предметі, що вивчається, для складання контрольних робіт, заліків чи іспитів;

– проблема забезпечення самостійної роботи, яка має два боки: з одного боку, слухачі, що не мають достатнього досвіду самостійної роботи та вольової саморегуляції, звичка до групового навчання, а з іншого, – недостатнє організаційно-методичне забезпечення самостійної роботи слухачів, що є завданням тьюторів;

– недостатньо розвинене вміння здійснювати комунікацію на відстані як у студентів, так і у викладачів та у зв'язку із цим виникнення проблеми появи комунікативного бар'єру і відсутності психологічного комфорту учасників дистанційного навчання.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Пономаренко Андрій Іванович
30 листопада 2021
2.
Маммедов Заман Байрам Огли
29 листопада 2021
3.
Нікітіна Юлія Олексіївна
29 листопада 2021
4.
Єрмоленко Аліна Володимирівна
28 листопада 2021
5.
Сафронова Анна Андріївна
25 листопада 2021
6.
Іваник Нателла Віталіївна
21 листопада 2021
7.
Дігтярук Анна Михайлівна
19 листопада 2021
8.
Вовк Ярина Іванівна
18 листопада 2021
9.
Храпун Валентина Григорівна
17 листопада 2021
10.
Козуля Євген Миколайович
16 листопада 2021
11.
Дорофеєв Валерій Вадимович
14 листопада 2021
12.
Нізовцева Тетяна Анатоліївна
13 листопада 2021
13.
Бабенко Олена Євгеніївна
12 листопада 2021
14.
Беспалько Руслан Володимирович
12 листопада 2021
15.
Філончук Олена Володимирівна
12 листопада 2021
16.
Першко Оксана Миколаївна
12 листопада 2021
17.
Невгамонна Богдана Петрівна
11 листопада 2021
18.
Водоп'янова Тетяна Андріївна
10 листопада 2021
19.
Колісник Ірина Федорівна
08 листопада 2021
20.
Пташнік Наталія Миколаївна
08 листопада 2021
21.
Кокорін Богдан Володимирович
07 листопада 2021
22.
Костенко Дмитро Андрійович
05 листопада 2021
23.
Кириленко Світлана Едуардівна
04 листопада 2021
24.
Гладка Аліна Іванівна
02 листопада 2021
25.
Мирзоєва Олена Юріївна
02 листопада 2021
26.
Базекіна Вікторія Михайлівна
02 листопада 2021
27.
Майстренко Надія Вікторівна
31 жовтня 2021
28.
Данилейко Юлія Петрівна
31 жовтня 2021
29.
Дядченко Олег Віталійович
30 жовтня 2021
30.
Бучер Ольга Юріївна
29 жовтня 2021
110
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено