Кожна школа в Україні повинна мати свого ШКІЛЬНОГО логопеда, який би допомогав дітям НАВЧИТИСЯ здобувати знання, корегував вади і УСНОЇ і ПИСЕМНОЇ мови. І обов'язково проводив ПИСЬМОВІ тестування на виявлення дисграфій і дислексії, як роблять за кордоном.
№22/008480-еп
Кожна школа в Україні повинна мати свого ШКІЛЬНОГО логопеда, який би допомогав дітям НАВЧИТИСЯ здобувати знання, корегував вади і УСНОЇ і ПИСЕМНОЇ мови. І обов'язково проводив ПИСЬМОВІ тестування на виявлення дисграфій і дислексії, як роблять за кордоном.
Зараз у школах зовсім нема спеціалістів по корегуванню вад ПИСЕМНОЇ мови (дисграфій). А тести ЗНО и ДПА усі діти здають ПИСЬМОВО!!! Більшість вчителів НЕ знають, НЕ хочуть, НЕ мають часу займатися такими учнями.
Вже у ПЕРШОМУ класі є 5-6 ТАКИХ учнів, а це 20% від усіх учнів класу.
Просто вивчити усі правило не допоможе, треба робити спеціальні корегуючі вправи, на уроці для цього часу нема.
Першокласники з вадами писемної мови (у них сотні помилок у зошитах) не отримавши допомоги спеціаліста потім утворюють ті самі 20% несклавших ЗНО і ДПА.
Кожна школа в Україні повинна мати свого ШКІЛЬНОГО логопеда, який би допомогав дітям НАВЧИТИСЯ здобувати знання, корегував вади і УСНОЇ і ПИСЕМНОЇ мови. І обов'язково проводив ПИСЬМОВІ тестування на виявлення дисграфій і дислексії, як роблять за кордоном.