В 2008 році в ЗУ "Про рекламу" набрали чинності норми, які суттєво обмежили можливості реклами алкогольних напоїв.
Однак відповідно до абз.2 ч.4 ст.22 цього Закону, дозволяється спонсорування спортивних заходів з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої.
Як наслідок, виробники алкоголю масово підтримують, спонсорують та приховано рекламують свою продукцію на усіх можливих спортивних заходах.
Вже всі звикли, що футбол без пива не футбол, а бокс без горілки не бокс. Бігун-любитель не бігун, якщо після фінішу на півмарафоні він не випив пляшку пива для "відновлення" та святкування свого спортивного досягнення.
Таким чином, вже не тільки глядачі позитивно ставляться до алкоголю, але й учасники спортивних змагань.
Такий стан справ суперечить цілям фізичної культури та спорту.
Враховуючи викладене ПРОШУ
Ініціювати розгляд Верховною Радою України законопроекту про внесення змін до ст.22 ЗУ "Про рекламу" яким передбачити заборону спонсорування спортивних заходів з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої.