Наша вимога – це захист фундаментальних принципів, прав, свобод та законних інтересів громадяни держави Україна.
Стикаючись з ганебною практикою роботи окремих керівників податкових органів, їх повною безвідповідальністю, дремучою некомпетентністю та свавіллям, свідомим ігноруванням всіх без винятку вимог законів, публічною та прихованою зневагою до прав, свобод та законних інтересів людини та громадянина, що проявляються у СИСТЕМАТИЧНОМУ НАДСИЛАННІ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО НЕІСНУЮЧИЙ ПОДАТКОВИЙ БОРГ ПОМЕРЛИМИ ГРОМАДЯНАМИ за старими (неіснуючими) адресами.
Нагадуємо, що саме у податковій відповідають за видачу та ведення обліку реєстраційних номерів облікових карток платника податків (РНОКПП) - цифрового коду, необхідного кожному платнику податків для обліку в фіскальних органах. Протягом усього життя, РНОКПП не змінюється, а після смерті платника податків реєстраційний номер втрачає актуальність і не може бути присвоєний комусь іншому. Дані, пов'язані з номером, зберігаються в архіві 75 років. Також код є елементом ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ФІЗИЧНИХ ОСІБ УКРАЇНИ (ДРФО) впровадженого у далекому 1994 році.
Нагадуємо, що згідно ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про органи реєстрації актів громадянського стану" смерть підлягає обов'язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного державного демографічного реєстру в обсязі, визначеному Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус". Крім того, Органи державної реєстрації актів цивільного стану, подають центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, відомості про фізичних осіб для внесення або зміни таких даних у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків
Нагадуємо, що з 4 квітня 2016 року набрав чинності закон, яким внесено зміни до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні». Згідно внесених змін «у разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів» УСІ НЕОБХІДНІ КОРЕКТИВИ АВТОМАТИЧНО ВНОСЯТЬСЯ ДО БАЗИ ДАНИХ ОБЛІКУ ОСІБ.
Також у державі існує реєстр назв вулиць та інших поіменованих об'єктів місцевості на підставі топографічних планів, офіційних довідників та рішень органів місцевого самоврядування про найменування (перейменування) вулиць та інших поіменованих об'єктів місцевості з періодичністю оновлення набору даних не пізніше 5 робочих днів з дня внесення змін.
Ця кричуща практика НАДСИЛАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ПОДАТКОВИЙ БОРГ ПОМЕРЛИМ призводить до повної втрати авторитету не тільки до податкової служби, але кидає тінь на інші державні органи, які утримуються за рахунок коштів платників податків. Зразу постає ряд питань щодо професійності посадовців — вміння користуватись державними реєстрами у тому числі власними. Взаємодія з іншими державними органами — Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством юстиції України, Міністерством цифрової трансформації України (Мінцифри). Виникає питання — з яких джерел ( старі телефонні довідники, пожовклі від часу зошити в клітинку) беруть прізвища та адреси? Як вони взагалі працюють? У яку епоху? Невже цифрову?
У розрізі законодавства найближча за духом є Стаття 298. Повага до людини, яка померла ч.3
3. У разі глуму над тілом людини, яка померла, або над місцем її поховання члени її сім'ї, близькі родичі мають право на відшкодування майнової та моральної шкоди.
На жаль в українському законодавстві не має відповідальності за глум над пам'яттю про людину яка померла та права на відшкодування моральної шкоди не тільки членам сім'ї, та близьким родичам, але й просто тих людей які ще просто пам'ятають.
Пам’ять – це те, з чого народжується вдячність і пошана, що формує нас як дітей своїх батьків засвідчивши свою небайдужість і любов. Кожна людина має невід’ємне право на пам’ять як виду особистих прав людини, яке є складовою частиною права на життя, - збереження імені та сформованих нею самою (образом життя та результатами діяльності) і суспільством уявлень про неї. Право на пам’ять належить людині після смерті безстроково.
Кожен має право на повагу до його гідності, стосується кожного як за життя, так і після смерті.
Систематичне отримання таких повідомлень порушує спокій померлих, спотворює пам'ять про них роблячи з чесних, законослухняних за життя громадян злочинців, податкових боржників. Це отруює спокій тих хто ще пам'ятає про цих людей, посягає на їх світлу пам'ять. Ці дії є жорстокими і такими, що ображають людську гідність що принижує гідність, а відтак – недопустимим.
Зрозуміло, що НЕІСНУЮЧИЙ ПОДАТКОВИЙ БОРГ померлі сплатити не можуть. Сплатити можуть члени сім'ї, близькі родичі. Систематичність повідомлень вказує на цілеспрямоване вимагання з елементами катування. Так, саме такою є оцінка дій згідно конвенції проти катувань та інших жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання ратифікованих ще УРСР.
Конвенція
проти катувань та інших жорстоких, нелюдських або
таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання
Частина I
Стаття 1
1. Для цілей цієї Конвенції термін "катування" означає
будь-яку дію, якою будь-якій особі навмисне заподіюються сильний
біль або страждання, фізичне чи моральне, щоб отримати від неї або
від третьої особи відомості чи визнання, покарати її за дії, які
вчинила вона або третя особа чи у вчиненні яких вона
підозрюється, а також залякати чи примусити її або третю особу, чи
з будь-якої причини, що грунтується на дискримінації будь-якого
виду, коли такий біль або страждання заподіюються державними
посадовими особами чи іншими особами, які виступають як офіційні,
чи з їх підбурювання, чи з їх відома, чи за їх мовчазної згоди. В
цей термін не включаються біль або страждання, що виникли
внаслідок лише законних санкцій, невіддільні від цих санкцій чи
спричиняються ними випадково.
Не допустіть перетворення податкової служби на дистанційну катівню!
В рамках негайного забезпечення права громадян України на справедливість;
ПРОСИМО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ НЕВІДКЛАДНО ПОДАТИ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ ЗАКОНОПРОЕКТ ПРО ЗМІНИ У КПК ТА ЗАПРОВАДЖЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ ЗА НАДСИЛАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПОМЕРЛИМ ГРОМАДЯНАМ.