Вимагаємо не допустити введення техогляду через його загальновідому корупційну сутність.
Техогляд був скасований в 2009 році. Нагадаю, що аргументами за його скасування були саме фактична необхідність хабара при проходженні ТО. Його відміна жодним чином не вплинула на безпеку на дорогах і загальна кількість ДТП. За даними офіційної статистики поліції, через незадовільний технічний стан відбувається менш 1% ДТП. Власник приватного автомобіля сам зацікавлений в технічній справності свого авто, так як від цього залежить його власна безпека на дорозі. Отже, підстав для введення техогляду авто немає.
Як буде діяти обов'язковий техогляд для легкових авто можна зрозуміти на прикладі комерційної техніки, яка зараз змушена проходити обов'язковий ТО. Навіть вантажні авто, вихлопи двигунів яких не відповідають екологічним нормам а також автобуси і маршрутки, які просто візуально знаходяться в жалюгідному стані- всі мають талон про проходження ТО. Це корупція і немає причин думати, що з легковими авто буде інакше.
Зараз ТО для комерційної техніки коштує близько 1500 гривень. Це тільки офіційні платежі, без урахування хабарів. Кожен власник легковика буде змушений на кожному ТО платити аналогічну суму.
Відновлення техогляду приватних авто призведе до відновлення старих корупційних схем, а з огляду на те, що кількість легкових автомобілів в Україні сягає шести мільйонів, масштаби потенційної корупції значні.