Ми, підписанти цієї петиції, просимо розробити та внести на розгляд Верховної Ради (чи на Всеукраїнський референдум) законопроєкт про референдум та форми безпосередньої демократії, У ТОМУ ЧИСЛІ: ПРО МОЖЛИВІСТЬ ДОСТРОКОВОГО ПРИПИНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ВИЩИХ ПОСАДОВИХ ОСІБ УКРАЇНИ, СУДДІВ ТА ДЕПУТАТІВ УСІХ РІВНІВ ШЛЯХОМ ВИСЛОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ НЕДОВІРИ ЗАЗНАЧЕНИМ ОСОБАМ.
В Україні існує критична ситуація, коли є "кругова порука", "конфлікт інтересів" та бажання збагатитись, прикриваючись та користуючись недоторканністю чи/та службовим становищем серед представників громадян України в усіх трьох гілках законодавчої (депутати), виконавчої (посадові особи органів - "чиновники") та судової (судді) влади.
Вражаючою подією є, наприклад, спроби посадових осіб та представників інших гілок влади ухилятись від декларування своїх статків, вчиняти правопорушення безкарно тощо.
Але громадяни України мають згадати, що саме вони є джерелом влади в Україні. Крім того, саме громадяни України "фактично наймають своїми податками". На жаль, в більшості випадків (крім депутатів та Президента України) таких "представників джерела влади" громадяни безпосередньо не наймають.
У результаті того, що "роботодавець" (громадяни України) не має фактичного впливу на кадрову політику у державі навіть у резонансних ситуаціях, у "працівників" (державних посадовців, депутатів, суддів, Президента) відсутня мотивація до ефективної та чесної праці. Крім того у таких зазначених вище "працівників" з*являється передумова до появи бажання безкарно діяти не в інтересах "роботодавця" (громадян України), а у власних інтересах чи інтересах третіх осіб.
Так, вчора, 28 жовтня 2020 року від журналістів з проекту «Схеми» громадянам України стало відомо, що Конституційний суд України, очолюваний Олександром Тупицьким скасував кримінальну відповідальність за декларування завідомо недостовірних відомостей (брехню) у майнових деклараціях (ст. 366-1 Кримінального кодексу України.
Резонансним є те, що, згідно матеріалів журналістів з проекту «Схеми», сам Голова Конституційного суду України Олександр Тупицький у 2018 році став власником земельної ділянки у селищі Кореїз в окупованій Російською федерацією АР Крим, оформив договір купівлі-продажу кримської землі за російським законодавством та приховав цю інформацію (зазначив недостовірні відомості) в своїй декларації за 2018 та за 2019 роки.
Це лише один випадок із сотень, коли ми бачимо, як представники народу, що мають служити усім громадянам України, прикриваючись недоторканністю та владними можливостями,
Таким чином складається ситуація, коли господарі держави - громадяни України, часто живуть гірше своїх "слуг". Наразі, словосполучення "державна служба" викривлює свій зміст, оскільки початково служба мала на меті "служіння" - допомогу та підтримку громадянам України, захист ії інтересів та прав та захист того, що є найвищою соціальною цінністю в Україні - людини, її життя і здоров'я, честі та гідності, недоторканності та безпеки.
Вважаю, що для ефективного виконання своїх обов*язків та функцій представниками влади перед своїми громадянами, має існувати шлях безпосереднього впливу "джерелом влади" (громадянами України) на кадрові зміни у владі, включаючи судову.
Крім кадрових питань, прошу розглянути питання про розробку законопроєкту про введення механізму прямого впливу громадянами України на інші важливі питання в Україні, шляхом референдумів та інших форм безпосередньої демократії.
В зв*язку з тим, що в Україні у громадян України немає визначеного реального та дієвого шляху скористатися правом безпосередньої демократії (згадана у ст. 69 Конституції України) та зважаючи на те, що наразі існує очевидна ситуація, коли особи, що мають захищати верховенство права та діяти у інтересах Українського народу, а також, керуючись ст. 5 Конституції України, де зазначено, що "Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування", прошу розробити та внести на розгляд Верховної Ради (чи на Всеукраїнський референдум) законопроєкт про референдум та форми безпосередньої демократії.
Окремо слід виділити необхідність створення можливості та відповідної процедури дострокового припинення повноважень посадових осіб України, суддів та депутатів усіх рівнів, шляхом ВИСЛОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНАМИ УКРАЇНИ НЕДОВІРИ ЗАЗНАЧЕНИМ ОСОБАМ.
Дана петиція створює підставу для появи механізму заміни недобросовісних чи/та неефективних осіб, що мають владні повноваження МИРНИМ ШЛЯХОМ, а також дає можливість появі реального механізму ПРЯМОЇ ДЕМОКРАТІЇ для добробуту людей в Україні та для розбудови України.
Щиро дякую усім, підписантам.
З повагою та побажанням БлагоДаті Бога, - Д.В. Збанацький