Останні події змусили нас привчитись до сучасних методів комунікації та діловодства, що стосується також і навчання у ВНЗ. Метою даної петиції є створення вигод як для студентів, так і для викладацького складу.
Ні для кого не секрет, що у 2020 році зовсім не обов'язково очно відвідувати лекції, із потребою їхати у певну будівлю, щоб слухати матеріал, який так само можна прослухати через інтернет. Мова НЕ йде про виконання лабораторних чи експериментальних наукових робіт, а саме про лекції.
Фактом є те, що очні лекції НЕ Є ефективнішими за прослуховування у дистанційному режимі. Причина - мотивація студентів. Якщо вона відсутня, то змісту від такого "присутнього" студента є 0.00%. Якщо ж мотивація присутня, то студенту може бути зручніше прослуховувати матеріал та спілкуватись із викладачами через комп'ютер, не витрачаючи часу і ресурсів на транспорт, тощо.
Вигода для викладачів полягає у тому ж самому - економія зусиль, часу та ресурсів.
Лекції можна записати на відео один раз і показувати безліч разів, усім групам, 24х7. Спілкуватись можна через інтернет, обмінюючись також і документами.
Якщо ж викладачу некомфортно чи складно розібратись із сучасними програмами зв'язку та обміну інформацією, це означає що викладач не здатен пристосуватись до сучасних реалій, що одразу нівелює цінність такого навчання.
Вигода для студентів? Економія часу, сил, грошей. "Відбір" викладачів за критерієм здатності викладати сучасними методами. Одразу зникають усі можливості неформального чи зневажливого спілкування викладачів із студентами.
Вигода для викладачів? Економія часу, сил, грошей. Актуалізація та структуризація матеріалу, що викладається. Оптимізація організаційних процесів.
Закликаю студентів, викладачів усіх рівнів та усіх небайдужих громадян підписати дану петицію з метою розвитку сфери освіти та науки України. Дякую.