Лічильники води, газу, обігріву приміщень мають бути власністю надавачів цих послуг, як досі є такими лічильники електроенергії. І опікуватися ними мають фірми-надавачі цих послуг - контролювати їх функціонування, а в разі виходу з ладу замінювати новими, справними. Немає підстав перекладати ці проблеми на споживача, поготів він не має витрачати власні кошти на придбання цих приладів, оплачувати якісь "повірки" та інші заходи, які є, зрештою, комерційною метою, отже, клопотом надавачів таких послуг у ВСЬОМУ цивілізованому СВІТІ. Досить здирництва й ошуканства населення України ПРИВАТНИМИ фірмами, та й у більшості випадків - державою, яка відмовляється від притаманних їй функцій!
І передавання показань лічильників - також не має бути обов'язком споживачів, які витрачають на це час, зусилля, нерви, гроші. Згадати б, як це було за горезвісної "радянської влади", коли вимірювальні прибори згаданих комунальних послуг належали таки ДЕРЖАВІ, а показання лічильників фіксували штатні обліковці.
До того ж, необхідно обмежити соціальні контакти під час пандемії COVIDу, що виникають, зокрема, в разі "повірок" лічильників та їх опломбування.