Зараз неможливо ні від одного провайдера ні за які гроші отримати будь-які гарантії стабільного доступу до Інтернету. Провайдери не несуть ніякої відповідальності за проблеми та збитки, отримані користувачами Інтернету через те, що припинився на неприпустимо тривалий час доступ до Інтернету. Змінити провайдера в даному випадку аж ніяк не означає вирішити питання, тому що провайдерів, які щось гарантують, зараз немає. У договорах провайдери зобов'язуються не більше, ніж відновити доступ до Інтернету протягом 2-3 робочих днів. Це неприйнятно, якщо, наприклад, потрібно відправити звіт в податкову, оплатити рахунок, отримати державну послугу он-лайн. Коли доступ до Інтернету зникає, користувачі змушені самостійно в терміновому порядку вирішувати питання, наприклад підключатися до іншого провайдера, замість кабельного використовувати мобільний Інтернет тощо. Подібні питання в змозі вирішити будь-провайдер, задіявши додаткові технічні засоби на кожному вузлі. Зміна каналу доступу до Інтернету має відбуватися автоматично і непомітно для користувача, це повинно бути питання провайдера, а не користувача, і воно повинно бути вирішене провайдером, а не користувачем. Це не лише технічне питання: це питання Гідності!
Таким чином, необхідно зобов'язати провайдерів гарантувати в договорах з клієнтами безперебійний доступ до Інтернету.