Свідомо і необоротно переходячи в он-лайн, необхідно створити надійну інформаційну інфраструктуру та розробити детальний порядок дій на випадок збою в роботі будь-якої ланки інформаційної інфраструктури. Успіх – це не тоді, коли лише зробили доступною державну послугу он-лайн. Успіх – це коли громадяни впевнені, що у разі збою в он-лайні легко, без нервів, покарань та сперечань отримають те ж саме особисто звернувшись до державної установи. Державні послуги он-лайн – то можливість, але ніяк не обов’язок громадян. Вміти щось робити – це не означає любити це робити, і, тим більше, бути зобов’язаним це робити. Вміти скористуватися державною послугою он-лайн аж ніяк не означає обов’язок користуватися державними послугами он-лайн. Нажаль, зараз громадян примушують до користування державними інформаційними системами, не цікавляться не тільки бажанням громадянина, вибором громадянином способу отримання державної послуги чи подання звітності, але й не цікавляться вмінням, здатністю громадянина та його технічними можливостями у он-лайн питанні. Начебто, громадяни зобов’язані мати ноутбуки з доступом до Інтернету, в той час, як такого обов’язку громадяни України не мають.
Отже, треба упередити свавілля, усвідомивши державні послуги он-лайн як можливість, а не як обов’язок громадян і розробивши детальний порядок дій на випадок збою інформаційної інфраструктури.