ПРОБЛЕМАТИКА
Молоді люди призовного віку, що не мають законної підстави для отримання відстрочки та звільнення від служби в армії шукають інші шляхи уникнення призову, що призводить до порушення закону та втрати державою коштів, населення, отримання непрофесійних спеціалістів та інших проблем.
Юнаки їдуть закордон, а до 27 років вже будують сім'ю та кар'єру у іншій країні. Ті хто вступили до іноземних вищих навчальних закладів і бажають зробити свою державу краще, не можуть потрапити додому і часто через це вже не повертаються (з причини тієї ж кар'єри та сім'ї).
Деякі чоловіки уникають офіційного працевлаштування та користування державними сервісами та аргументують свої дії тим, що бояться військкомату.
Серед абітурієнтів є ті, хто вступають до університетів (як на бакалаврат, так і на магістратуру) на бюджетну форму навчання не з ціллю отримання знань, а відстрочки і відбирають місця у тих, хто мріяв вчитись.
Значна кількість призовників дають хабаря представникам медичних комісій та військкоматів, або використовують свої зв'язки для отримання звільнення від армії з допомогою "білого квитка". Що в свою чергу вкорінює у наших культурі та соціумі корупцію.
РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
Створити механізм та умови для функціонування оплати законного звільнення від військової служби (далі - внесок).
ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС РІШЕННЯ
Створення внеску, який призовник платить державі. В свою чергу держава звільнює Призовника від обов’язку проходити військову службу, та видає документ, що це засвідчує.
Внесок обов'язково повинен мати можливість розбиття оплати на частини, для можливості отримання доступу до цієї послуги усіх верств населення в незалежності від доходу.
Збільшення кримінальної відповідальності та посилення спостереження за відбором призовників. (для боротьби із корупціонерами, що пропонуватимуть отримати незаконне звільнення від армії дешевше аніж запропонований внесок).
Розмір внеску повинен бути дорожчим, аніж найдорожча вартість повного проходження військової кафедри в Україні а також додаткові витрати пов'язані із її проходженням (вартість форми, канцелярії і т.д). Наша держава знаходиться у стані війни, тому введення вище описаного механізму не повинно негативно впливати на підготовку офіцерів.
Інформування населення про створення такої можливості, вільний доступ до послуги без жодних обмежень, в незалежності від рівня освіти (молодь із середньою та незакінченою вищою освітою також повинні мати право на доступ до послуги).
Наявність податкової знижки на оплату внеску. Це буде додатковою мотивацією працевлаштовуватись офіційно.
У випадку настання особливого періоду (за мобілізації) звільнення від армії отримане шляхом внеску коштів перестає бути дійсним на період особливого періоду. (за українським законодавством "особливий період — період функціонування національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, а також виконання громадянами України свого конституційного обов'язку щодо захисту Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій")
Ведення публічного обговорення перед прийняттям поправок та створення закону, які будуть наслідком даної петиції.
ДОДАТОК
До призову щороку підлягає близько 30 тисяч юнаків у віці від 18 до 27 років. Якщо ознайомитись із віковою пірамідою населення України у цьому проміжку знаходиться близько 2,2 мільйонів чоловіків. Із урахуванням того, що щороку близько 200 тисяч нових людей потрапляє до цієї категорії і ще 200 тисяч із неї вибуває, більшість із юнаків призовного віку все одно не потраплять до армії. Але як ви бачите, всі вони діють із урахуванням фактору призову, що призводить до вище описаних проблем.
Навіть із введенням внеску, залишаться люди, що не забажають його платити та продовжать ухилятись від армії, або ті хто оберуть службу, тому після внесення правок і створення закону, на основі цієї петиції, проблем із призовом не виникне.
Ми (молодь) розуміємо, що знаходимось у стані неоголошеної війни із Росією, тому від явища призову неможливо відмовитись. Та із допомогою вищеописаного внеску, допомога нашій державі буде значно більшою, нижче описав 8 найочевидніших переваг та позитивних наслідків, від прийняття закону, на основі цієї петиції.
ПЕРЕВАГИ ТА ПОЗИТИВНІ НАСЛІДКИ
1. Збільшення надходжень до бюджету (одноразове у розмірі декількох сотень мільйонів гривень у рік прийняття закону та десятки мільйонів гривень у наступні роки)
2. Зменшення корупції у військкоматах та армії в цілому.
3. Сильне зменшення фактору призову по відношенню до абітурієнтів чоловічої статі. Покращення якості освіти, за рахунок більшої кількості мотивованих студентів на омріяних спеціальностях.
4. Збільшення лояльності та довіри до інститутів армії та держави, а також уряду, що приймуть поправки та створять закону, які будуть наслідком даної петиції.
5. Зменшення еміграції українців.
6. Збільшення кількості офіційно працевлаштованих осіб та користування державними сервісами.
7. Аналогічні механізми діють в Грузії, Туреччині та декількох інших країнах.
8. Надання можливості юнакам самостійно приймати рішення за своє життя та збільшення індексу щастя серед українців:)