№22/111104-еп

Запровадження НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ замість постійного посилення карантинних обмежень

Автор (ініціатор): Александрова Анастасія Олексіївна
Дата оприлюднення: 04 січня 2021
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність – це константа для демократичної, правової та соціальної держави.
Обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим лише шляхом прийняття такого нормативно-правового акту як Закон України. Таким чином, постанови Кабінету Міністрів України не мають юридичної сили для обмеження конституційних прав і свобод, оскільки є підзаконними актами. Більш того, Конституція України (стаття 64) зазначає, що таке обмеження можливе лише за умови запровадження воєнного або НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ з умовою зазначення строку їх дії.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» надзвичайний стан може бути введений в разі виникнення особливо тяжких надзвичайних ситуацій природного характеру (зокрема пандемій), що створюють загрозу життю і здоров’ю значних верств населення. Пандемія COVID 19 – це глобальна проблема, що ставить під загрозу життя мільйонів українців, що живуть та працюють на благо країни.

Кожен з нас чекає на рішучі дії Президента України, а саме запровадження указом надзвичайного стану, що дасть можливість назвати легітимними:
- обмеження конституційних прав та свобод громадян (право на працю, право на свободу пересування, право на освіту, право на особисту недоторканість, право на підприємницьку діяльність та інші);
- Закон України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», що має прийняти Верховна Рада України.

Надзвичайний стан в Україні вводиться Указом Президента України, який підлягає затвердженню Верховною Радою України протягом двох днів з моменту звернення Президента України (частина 1 статті 5 Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану»). Саме Президент як гарант Конституції повинен був відреагувати на поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 ще в березні місяці з метою недопущення свавільного обмеження прав і свобод громадян. Від імені українського народу, закликаю запровадити особливий правовий режим – надзвичайний стан!
З 08.01.20 по 24.01.20 планується введення локдауну по всій території України, що забороняє господарську діяльність у певних сферах, тобто ставить під загрозу реалізацію права на підприємницьку діяльність. У разі введення надзвичайного стану в Україні чи в окремих її місцевостях Верховна Рада України приймає рішення про продовження сесії або її роботи в пленарних засіданнях протягом усього періоду дії надзвичайного стану. Тобто законодавчий орган України буде продовжувати працювати та збиратися на пленарні засідання.
У той час, коли власники малого та середнього бізнесу констатують факт зменшення доходів на 25-50% порівняно з докарантинним періодом і вже звільнили від 10 до 25% працівників, коли втрати прибутків великих підприємств становлять 10-25%, та прогнозується скорочення штату на 25% до кінця обмежувальних заходів, наші народні обранці – депутати Верховної Ради України у січні 2020 року будуть відпочивати за кордоном або на гірськолижних курортах України, а підприємці змушені звільняти працівників та втрачати доходи!


Закликаю:
1.Запровадити правовий режим надзвичайного стану указом Президента України.
2.Продовжувати працювати депутатів Верховної Ради України над законопроектами, що зможуть підтримати бізнес та не допустити економічну кризу.
Не літати на відпочинок до сусідніх країн, а працювати на благо Батьківщини!


Пандемія COVID-19 цілком може призвести до депопуляції та правового безладу у державі, але ми не хотіли б прокинутися в новому світі, де права людини втратили всяке значення та цінність у суспільстві!
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Григоренко Яна Петрівна
02 квітня 2021
2.
Андрусенко Микола Петрович
02 квітня 2021
3.
Скляр Ярослав Леонідович
19 березня 2021
4.
Галочкін Валерій Володимирович
09 лютого 2021
5.
Яковченко Світлана Володимирівна
26 січня 2021
6.
Шевченко Тетяна Станіславівна
22 січня 2021
7.
Міусова Зоя Вікторівна
22 січня 2021
8.
Рижкова Марина Геннадіївна
14 січня 2021
9.
Агапіна Світлана Миколаївна
14 січня 2021
10.
Костенко Дмитро Андрійович
13 січня 2021
11.
Пилипенко Оксана Олександрівна
12 січня 2021
12.
Орєхов Костянтин Віталійович
12 січня 2021
13.
Куракова Катерина Олексіївна
11 січня 2021
14.
Червяков Анатолій Миколайович
11 січня 2021
15.
Перепеч Олександр Геннадійович
11 січня 2021
16.
Дуркін Олег Леонідович
11 січня 2021
17.
Переверзєва Оксана Володимирівна
11 січня 2021
18.
Ващишина Анна Володимирівна
11 січня 2021
19.
Хорт Олена Віталіївна
11 січня 2021
20.
Латиш Дмитро Сергійович
11 січня 2021
21.
Мельніченко Станіслав Сергійович
11 січня 2021
22.
Носікова Тетяна Григорівна
11 січня 2021
23.
Божко Ірина Андріївна
11 січня 2021
24.
Андреєва Марина Володимирівна
11 січня 2021
25.
Карпов Олександр Сергійович
11 січня 2021
26.
Юраш Анна Вікторівна
10 січня 2021
27.
Васіч Валерія Володимирівна
10 січня 2021
28.
Коса Тетяна Віленівна
10 січня 2021
29.
Кучер Рита Василівна
10 січня 2021
30.
Рудник Наталія Валеріївна
10 січня 2021
87
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено