№22/112762-еп

ОБСЄ визнала "мовний закон" дискримінаційним і не відповідаючим основним принципам Європи, тобто його НЕОБХІДНО СКАСУВАТИ

Автор (ініціатор): Ісаєв Микола Всісович
Дата оприлюднення: 05 лютого 2021
З українських ЗМІ:
"ОБСЕ раскритиковали «закон о языке», принятый Верховной Радой в последние дни правления Петра Порошенко и вступивший в силу 16 июля 2019 года. Верховный комиссар организации по делам нацменьшинств Ламберто Заньер, заявил, что данный нормативный акт является дискриминационным.

Заньер даже осудил прописанное в законе разделение между языками Евросоюза и всеми остальными, в том числе и языками нацменьшинств, а также призвал внести правки и участь роль русского языка, на котором говорит половина населения Украины.

Но не нужно думать, что в Брюсселе вдруг заняли какую-то пророссийскую позицию, просто «инициативы» Киева настолько глупы и нелепы даже с точки зрения «европейских ценностей», что закрывать на это глаза уже ни какой возможности. Поэтому для Зеленского и прозвенел уже не первый звоночек из Брюсселя".

Дійсно Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної” грубо ПОРУШУЄ Конституцію України, права і свободи громадян України, зокрема:
- статтю 10 Конституції України, яка встановлює, що в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України;
- статтю 11 Конституції України, яка встановлює, що держава сприяє консолідації та розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України;
- статтю 24 Конституції України, яка встановлює, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, етнічного за мовними або іншими ознаками;
- статтю 53 Конституції України, яка встановлює, що громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах;
- статтю 21 Конституції України, яка встановлює, що усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
- статтю 22 Конституції України, яка встановлює, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод, тощо.

Тобто Верховна Рада України, яка прийняла цей НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ Закон, грубо ПОРУШИЛА принцип верховенства права, який встановлений статтею 8 Конституції України, а саме:
"В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй".

Народні депутати України, які прийняли вищезазначений НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ Закон, ПОРУШИЛИ свої обов'язки, встановлені статтями 19 та 68 Конституції України, а саме:
- "Органи державної влади, їх посадові особи (тобто і народні депутати України, які працюють на постійній основі і прирівняні до чиновників) зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією";
- "Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей".

До того ж Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної” приймався з грубим ПОРУШЕННЯМ Регламенту Верховної Ради.

В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ Президента України, який згідно статті 102 Конституції України, є Гарантом додержання Конституції україни, прав і свобод громадян України:

1.ВИДАТИ, згідно статті 106 Конституції України, Указ про ПРИПИНЕННЯ Закону України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної”, який грубо ПОРУШУЄ Конституцію України, гарантовані конституційні права і свободи громадян України;

2.НАПРАВИТИ, згідно статті 147 Конституції України, Закон України “Про забезпечення функціонування української мови, як державної”, до Конституційного Суду України для вирішення питання про його відповідність Конституції України
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Юхно Ігор Олексійович
03 травня 2021
2.
Снігоровський Олександр Миколайович
08 квітня 2021
3.
Ісаєва Марина Олексіївна
02 квітня 2021
4.
Введенська Віра Володимирівна
02 квітня 2021
5.
Макарова Олена Вікторівна
25 березня 2021
6.
Остахова Тетяна Володимирівна
24 березня 2021
7.
Ковальов Вячеслав Іванович
10 березня 2021
8.
Докукіна Світлана Володимирівна
04 березня 2021
9.
Воронін Віктор Валерійович
01 березня 2021
10.
Щоголев Олександр Михайлович
01 березня 2021
11.
Улибін Євгеній Панасович
27 лютого 2021
12.
Новіков Олександр Олександрович
21 лютого 2021
13.
Шевель Юлія Владимирівна
19 лютого 2021
14.
Богданов Дмитро Олександрович
19 лютого 2021
15.
Катаєв Костянтин Миколайович
17 лютого 2021
16.
Гребенюк Олександра Володимирівна
17 лютого 2021
17.
Ткаченко Олександр Андрійович
16 лютого 2021
18.
Ілляшенко Лариса Валентинівна
16 лютого 2021
19.
Кравченко Дмитро Олександрович
16 лютого 2021
20.
Лапідус Олег Юрійович
15 лютого 2021
21.
Сенчугов Олег Борисович
15 лютого 2021
22.
Сальник Павло Миколайович
14 лютого 2021
23.
Токарь Алла Юріївна
14 лютого 2021
24.
Савченко Оксана Олегівна
13 лютого 2021
25.
Стаценко Елла Євгенівна
13 лютого 2021
26.
Ангелова Наталя Володимирівна
13 лютого 2021
27.
Шевчук Катерина Вадимівна
13 лютого 2021
28.
Алісова Дар'я Віталіївна
12 лютого 2021
29.
Китаєв Сергій Михайлович
12 лютого 2021
30.
Суховерко Олег Вікторович
12 лютого 2021
169
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено