№22/115028-еп

Прохання дати можливість зробити все по закону та без великих наслідків! Стосується двоколісних транспортних засобів.

Автор (ініціатор): Нестерович Артур Михайлович
Дата оприлюднення: 29 березня 2021
( переклад на російській мові знаходиться нижче! )

Згідно із Законом України " Про Дорожній Рух " в частині допуску до управління двоколісними транспортними засобами, які мають робочий двигун до 50 куб. см або електродвигуном потужністю 4 кВ - до яких зараз прирівнюють " мопеди/скутери ", говориться наступне, згідно зі статтею 58 Конституцій України закони і інші нормативно-правові акти не мають зворотньої дії в часі, окрім випадків, коли вони пом'якшують або відміняють відповідальність особи. Також згідно з моменту наближення національного законодавства до законодавства Європейського Союзу ( згідно з рішенням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року номер 847 ) прийнятий план заходів по імплементації Угоді про асоціацію між Україною з одного боку, і Європейським Союзом, Європейською Спільнотою з атомної енергетики, їх членами з іншого боку. Згідно з планом був розроблений, прийнятий і введени нормативно-правові акти з метою імплементації положень Директиви Європейського Союзу " Про внесення змін до деяких законів України " ( законопроект ), яким передбачено внесення змін також в Закон України " Про дорожній рух " були прийняті правила і обов'язки згідно категорії A1, також реєстрації таких транспортних засобів. Зовсім нещодавно, а саме 12 березня Володимир Зеленский підписав новий законопроект номер 2695 від 27.12.2019 " Про підвищення відповідальності за певні порушення дорожнього руху ", в цьому законі прийняті заходи о порушеннях ПДД, порушень експлуатації транспортних засобів, порушень пішоходів, збільшені штрафи за алкогольне і наркотичне сп'яніння, також в ньому були додані нові штрафні санкції за управління двоколісними транспортними засобами, а саме мопедами і скутерами, їх реєстрації і експлуатації.
Закон змінився і вступив в силу 17 березня 2021 року. У новому законі було змінено майже все: мопеди, скутери прирівняли до автомобілів, вантажівок, але якщо подивитися в реальність, навіть згідно Віденської Конвенції " Про дорожній рух " мопед варто прирівнювати до велосипеда ( стаття 1 ), інакше, до мотоцикла ( пункт 2 статті 54 ), згідно категорії А1 - це не мопед, а мотоцикли потужністю до 125. Також згідно ПДД ( п.11, 14 ) описані деякі обмеження і заборони відносно порядку виконання поворотів і розташування на проїжджій частині, але для мотоциклів таких обмежень немає.

Також, згідно із Законом України " Про дорожній рух " немає конкретного пояснення, що мопед є механічним засобом. Також до цього ми можемо додати статті Конституції України номер 22, 58 та багато інших, що всупереч чинять опір новому закону, але ми тут не за цим!
Ми розуміємо, що наша держава вимушена йти на такі заходи, почастішали ДТП за участю мопедів, на дорогах їх стало значно більше, багато хто може виїжджати на дорогу не розуміючи основних правил ПДД, деякі можуть ганяти по тротуарах, пішохідних зонах - цим і інші дії призводять до величезних, а може навіть летальних наслідків.
Ми не можемо говорити за кожного, але скажемо за усіх. Ми згодні повністю з новими правилами, посиленням штрафів, ми хочемо на дорогах мир та порядок, а не хаос і проблеми. Ми за те, щоб кожен транспортний засіб на проїжджій частині був зареєстрований згідно законів, дотримувався усіх ПДД, мав свій реєстраційний номер, страховку, а також водій транспортного засобу - мав сприйняття і поняття управління свого транспортного засобу. Таким чином і на дорогах стане проблем менше, ДТП і всякого роду беззаконня.

Але, що ми можемо побачити зараз?

В середу, 17 березня 2021 року після вступу в силу закону на вулицях стали одним за іншим зупиняти патрульні, виписувати штрафи, вилучати транспортні засоби, шкодити, а в деяких випадках і зовсім зухвало беззаконнити з водіями двоколісних, що і привело до масової істерії, гонитві і побоювань за своїх залізних коней, та і за свої зароблені гроші.

Ми не можемо сказати за усі випадки, але скажемо за більшість - почали ловити просто усіх, адже це природно, хто може встигнути за короткий строк зареєструвати свій транспорт? Як отримати за короткий строк водійське посвідчення категорії А1, а в силу карантинних заходів - це зовсім складно. Зараз по всьому світу йде хаос, вірус, карантин, життя, смерті! Ми живемо в дуже складний час! Пішов розвиток доставок додому, офіс, куди завгодно. Людям заборонили відвідувати ресторани, ТРЦ, усі місця масового скупчення людей. За рахунок цього на дорогах з'явилося ще більше двоколісних транспортних засобів. Але давайте на секунду відволікнемося і поринемо в 2010 рік, 1 січня вже був введений новий закон згідно реєстрації, отримання прав і техогляду, але тоді відклали в силу сприйняття реальності : " Близько 90% таких транспортних засобів по букві закону треба винести на звалище, у власників немає належних документів на них ", тоді ще не було чітко напрацьованого плану техогляду, не є будо великої кількості установ які навчали управлінню двоколісних транспортних засобів. Та і такого ажіотажу на використання їх теж не було. людям дали " амністію " нікого не карали строго. Зараз можуть виписати штраф рівному двох-трьох мінімальним зарплатам, позбавити права управляти будь-яким транспортних засобом, а то і зовсім у вас його вилучити.

Ми просив у нашої влади наступного, ми хочемо рівноправ'я і порядку на дорогах. Ми хочемо дотримуватися законів і поважати інших учасників руху, ми не хочемо упередженого відношення з боку правоохоронних органах, беззаконня і просто віджимання наших, хоч і маленьких, але всеж засобів пересування. Ми хочемо, щоб усім було добре. Ми просив владу піти нам на зустріч, дати нам більше часу на врегулювання цих питань. Зараз штрафують багатьох, подальші штрафи можуть вирости в рази! Ми хочемо порядку на дорогах, ми не хочемо викинути свої транспортні засоби на звалище, а хочемо принести користь суспільству і порядок на дорогах, тому просив наступне:

1. Спростити можливість реєстрації транспортних засобів з неповним пакетом документом.
2. Дати можливість в спрощеній формі здавати категорію A/A1.
3. Якщо у громадянина вже права будь-якій категорії, дозволити йому здати практикові і отримати категорію в спрощеній формі.

Просимо вас дати відстрочення в два-три місяці. Зараз карантинні заходи, від цього процес ускладнюється. Таким чином, це принесе величезний плюс до бюджету, буде менше порушників і усім буде добре. Ми розуміємо, що є злісні порушники, які можуть не реагувати на прохання поліцейських зупинитися, створюють аварійні ситуації. Коли всі будуть володіти державними номерами - цього врази стане менше, а якщо такі і будуть, то ми обіцяємо своїми силами допомагати в упійманні цих порушників!

Ми - за порядок на дорогах!
З повагою: любителі залізних коней, правопорядку і просто небайдужі громадяни!


—————————————————

Согласно Закону Украины « Про Дорожное Движения » в части допуска к управлению двухколесными транспортными средствами, которые имеют рабочий двигатель до 50 куб. см. либо электродвигателем мощностью 4 кВ - к которым сейчас приравнивают « мопеды/скутеры », говорится следующее, согласно статье 58 Конституции Украины законы и другие нормативно-правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случае, когда они смягчают или отменяют ответственность лица. Также согласна с момента приближения национального законодательства к законодательству Европейского Союза ( согласно решению Кабинета Министров Украины от 17 сентября 2014 года номер 847 ) принят план мероприятий по имплементации Соглашению про ассоциацию между Украиной с одной стороны, и Европейским Союзом, Европейским Сообществом с атомной энергетики, и их членами с другой стороны. Согласно плану был разработан, принят та введено нормативно-правовые акты с целью имплементации положений Директивы Европейского Союза « Про внесения изменений к некоторым законам Украины » ( законопроект ), которым предусмотрено внесения изменений также в Закон Украины « Про дорожное движения » были приняты правила и обязанности согласно категории A1 также регистрации таких транспортных средств.
Совсем недавно, а именно 12 марта Владимир Зеленский подписал новый законопроект номер 2695 от 27.12.2019 « Про повышения ответственности за определённые нарушения дорожного движения », в этом законе приняты и меры по нарушений ПДД, нарушений эксплуатации транспортных средств, нарушений пешеходов, увеличены штрафы за алкогольное и наркотическое опьянения, также в нем были добавлены новые штрафные санкции за управления двухколесными транспортными средствами, а именно мопедами и скутерами, их регистрации и эксплуатации.
Закон изменился и вступил в силу 17 марта 2021 года. В новом законе было изменено почти всё: мопеды, скутеры приравняли к автомобилям, фурам, грузовикам, но если посмотреть в реальность, даже согласно Венской Конвенции « О дорожном движении » мопед стоит приравнивать к велосипеду ( статья 1 ), в противном случае, к мотоциклу ( пункт 2 статьи 54 ), согласно категории А1 - это не мопед, а мотоциклы мощностью до 125.

Также согласно ПДД ( п.11,14 ) описаны некоторые ограничения и запреты в отношении порядка выполнения поворотов и расположения на проезжей части, но для мотоциклов таких ограничений нет.
Также, согласно Закону Украины « О дорожном движении » нету конкретного объяснения, что мопед является механическим средством. Также к этому мы можем добавить статьи Конституции Украины номер 22, 58 и много других сопротивляющихся новому закону, но мы здесь не за этим.
Мы понимаем, что наше государство вынуждено идти на такие меры, участились ДТП с участием мопедов, на дорогах их стало гораздо больше, многие могут выезжать на дорогу не понимая основных законов ПДД, некоторые могут гонять по тротуарам, пешеходным зонам - этим и другие действия приводят к огромным, а может даже летальным последствиям. Мы не можем говорить за каждого, но скажем за всех. Мы согласны полностью с новыми правилами, ужесточением штрафов, мы хотим на дорогах мир и порядок, а не хаос и проблемы.

Мы за то, чтобы каждое транспортное средство на проезжей части было зарегистрировано согласно ПДД, имело свой регистрационный номер, страховку, а также водитель управляющим им - имел восприятия и понятия управления своим транспортным средством. Таким образом и на дорогах станет проблем меньше, ДТП и всякого рода беспредела. Но, что мы можем увидеть сейчас?
В среду, 17 марта 2021 года после вступления в силу закона на улицах стали одним за другим останавливать патрульные, выписывать штрафы, изымать транспортные средства, вредить, а в некоторых случаях и вовсе в наглую беспределить с водителями двухколесных, что и привело к массовой истерии, погоням и опасений за своих железных коней, да и за свои заработанные деньги.

Мы не можем сказать за все случаи, но скажем за большинство - начали ловить просто всех, ведь это естественно, кто может успеть за короткий срок зарегистрировать свой транспорт? Как получить за короткий срок водительское удостоверение категории А1, а в силу карантинных мер - это вовсе сложно. Сейчас по всему миру идёт хаос, вирус, карантин, жизни, смерти! Мы живем в очень сложное время! Пошло развитие доставок домой, офис, куда угодно. Людям запретили посещать рестораны, ТРЦ, все места массового скопления людей. За счёт этого на дорогах появилось ещё больше двухколесных транспортных средств.
Но давайте на секунду отвлечемся и окунёмся в 2010 год, 1 января уже был введён новый закон согласно регистрации, получения прав и техосмотра, но тогда отложили в силу восприятия реальности: « Около 90% таких транспортных средств по букве закона нужно вынести на свалку, у владельцев нет надлежащих документов на них », тогда ещё не было четко наработанных планов техосмотра, не было большего количества учреждений обучающих управлению двухколесных транспортных средств. Да и такого ажиотажа на использования их тоже не было. Людям дали « амнистию » никого не наказывали строго. Сейчас могут выписать штраф равному двух-трёх минимальным зарплатам, лишить права управлять любым транспортных средством, а то и вовсе у вас его изъять.

Мы просил у нашей власти следующего, мы хотим равноправия и порядка на дорогах. Мы хотим соблюдать законы и уважать других участников движения, мы не хотим предвзятого отношения со стороны правоохранительных органах, беспредела и просто отжимания наших, хоть и маленьких, но всё средств передвижения. Мы хотим, чтобы всем было хорошо. Мы просил власть пойти нам на встречу, дать нам больше времени на урегулирование этих вопросов. Сейчас штрафуют многих, причём последующие штрафы могут вырасти в разы! Мы хотим порядка на дорогах, мы не хотим выкинуть свои транспортные средства на свалку, а хотим принести пользу обществу и порядок на дорогах, потому просил следующее:

1. Упростить возможность регистрации транспортных средств с неполным пакетом документом.
2. Дать возможность в упрощенной форме сдавать категорию A/A1.
3. Если у гражданина уже есть права любой категории, разрешить ему сдать практику и получить категорию в упрощенной форме.

Просим вас дать отсрочку в два-три месяца. Сейчас карантинные мероприятия, от этого процесс усложняется.

Таким образом, это принесёт огромный плюс в бюджет, будет меньше нарушителей и всем будет хорошо.

Мы понимаем, что есть злостные нарушители, которые могут не реагировать на просьбы полицейских остановиться, создают аварийные ситуации.

Когда все будет владеть государственным номер - этого сивее в разы меньше, а если такие и будут, то мы обещаем своими силами помогать в поимке этих нарушителей!

Мы - за порядок на дорогах!

С уважением: любители железных коней, правопорядка и просто небезразличные граждане!
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Колков Павло Юрійович
29 червня 2021
2.
Філь Андрій Володимирович
29 червня 2021
3.
Липський Юрій Вікторович
28 червня 2021
4.
Павленко Сергій Анатолійович
25 червня 2021
5.
Легун Володимир Вікторович
19 червня 2021
6.
Гецько Тетяна Миколаївна
17 червня 2021
7.
Борисов Игорь Володимирович
13 червня 2021
8.
Кваша В'ячеслав Володимирович
12 червня 2021
9.
Хоменко Юлія Костянтинівна
11 червня 2021
10.
Микільченко Олег Миколайович
06 червня 2021
11.
Кальний Вадим Петрович
05 червня 2021
12.
Бондарчук Сергій Леонідович
04 червня 2021
13.
Зіменс Девід Ілліч
03 червня 2021
14.
Акіншин Сергій Миколайович
02 червня 2021
15.
Шевченко Владислав Валентинович
01 червня 2021
16.
Тимошенко Сергій Сергійович
31 травня 2021
17.
Проценко Олександр Васильович
29 травня 2021
18.
Гавриленко Тарас Вікторович
27 травня 2021
19.
Колісніченко Сергій Віталійович
25 травня 2021
20.
Шевченко Андрій Миколайович
24 травня 2021
21.
Маласай Андрій Іванович
23 травня 2021
22.
Лотоцький Богдан Олександрович
22 травня 2021
23.
Єрьоменко Юлія Валеріївна
21 травня 2021
24.
Ройченко Андрій Володимирович
21 травня 2021
25.
Скрипка Олександр Олександрович
20 травня 2021
26.
Барна В'ячеслав Михайлович
19 травня 2021
27.
Дегтярьов Іван Михайлович
16 травня 2021
28.
Юхимук Володимир Анатолійович
16 травня 2021
29.
Богомол Юрій Сергійович
14 травня 2021
30.
Волобуєв Ігор Юрійович
14 травня 2021
118
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено