Вимагаю почати виводити Україну із зони нерозповсюдження суттєвих знань і технологій.
25.03.21 Я відправив вам електронне звернення в якому повідомляв, що маю чисельні приклади неправильного, помилкового, викривленого викладання ЗАСАДНИЧИХ понять по багатьом предметам в країні
(ел. звернення 25/03/2021 00:59 КО-12281892).
Цей спадок спеціально диверсійно залишили нам після совка.
Я написав, що легко і швидко надам серйозну інформацію і докази викладеного.
Далі я написав один з конкретних прикладів стосовно безладу в обліку фінансів і відповідної освіти в державі
(ел. звернення 26/03/2021 19:34 КО-12292860).
Пройшло півтора місяця, до мене не навіть ніхто не звернувся, я лише отримав формальні беззмістовні відписки "взяли до уваги".
Я розумію, що такі мої заяви можуть більшості простих людей здатися занадто драматичними, масштабними і неправдоподібними. Але викладене мною, це - жахлива моторошна правда. У такий спосіб досягається культурне, освітнє і технологічне придушення країни.
Мені не повірили, не звернули уваги. Можливо потрібно більше аргументів.
От наведу конкретний приклад/доказ.
Підкреслюю, це - ЛИШЕ ОДИН МАЛЕНЬКИЙ ПРИКЛАД безладу і ідіотизму в системі освіти який залишився нам після СРСР.
Сенс не в тому щоб Ви просто відправили цей приклад в інститут математики (це само собою). Сенс в тому щоб ми почали серйозну роботу по моєму зверненню КО-12281892, по виправленню чисельних значно більш катастрофічних помилок в системі підготовки кадрів країни.
Я там пропоную не просто по-іншому вчити діточок з віддаленими в часі результатами і віддачею, а показую як швидко, масово і дешево перевчити вже наявних фахівців по всій країні зі швидкою та потужною віддачею в економіку і технологічний розвиток країни.
У своєму зверненні я згадував, що мої дослідження в цій сфері почалися, коли я в юності ще виявив, що московські видавництва масово друкують для України математичний довідник з принципово неправильним визначенням базового засадничого для будь-якого інженера поняття. Це одне з головних понять для інженера, на якому будується вся його подальша освіта і кваліфікація, - "визначений інтеграл". Коли будь-якому учню чи студенту зайде в голову таке неправильне визначення, чи він побачить що існує мутний бардак з цими визначеннями, - все, його кар'єра і навчання як інженера чи математика закінчені, зруйновані. Все буде даремно, ЦЕ БУДЕ ПРОФЕСІЙНО СКАЛІЧЕНА ЛЮДИНА. При чому, концептуальна неправильність цього визначення досить-таки не очевидна, впевнено вам про неї, мабуть, що зможе сказати тільки доктор наук чи професор зі спеціалізацією у математичному аналізі.
ПІДКРЕСЛЮЮ, ЦЕ НЕ ЯКАСЬ ПОМАРКА, ЦЕ НЕ ЯКАСЬ НЕВДАЛА ВАРІАЦІЯ, ЦЕ - ЧІТКО КОНЦЕПТУАЛЬНО НЕПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ, яке далі дасть неправильне сприйняття всіх основних курсів освіти інженера.
Я людина відповідальна, і після того, як я згадав цей приклад у своєму зверненні до Вас, я для себе вирішив підняти уточнити і дослідити цю ситуацію з неправильними виданнями цього математичного довідника.
З'ясувалися дивні речі:
"Справочник по математике для инженеров и учащихся ВТУЗов." И. Н. Бронштейн и С. А. Семендяев
У виданнях 1950, 1962, 1964, 2010 р. ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ.
А у виданнях 1981, 1986 р., ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ плюс "этому определению равносильно следующие...." - ПРАВИЛЬНЕ (два різних визначення для двох різних понять не_правильного і правильного )
Інформацію по кожному виданню і по сторінці з посиланнями я виніс вниз маленьким додатком (***).
До речі це - прекрасне видання, збірка величезної гігантської праці, окрім цього фатального засадничого ідіотизму, і ще, може, пари помарок.
Тобто у 1954-64 роках було не_правильно-правильне визначення, а потім якийсь дурко вирішив поумнічати, мабуть фейкову дисертацію захистив і розбив на 2 різних визначеня спочатку не_правильне, потім начебто "равносильное" правильне. Та аж так, що ця глупота дотепер висить у російськомовній Вікіпедії (лише в російськомовній). Можете зрозуміти студента початківця, який читає такі ідіотизми у визначеннях? Уявляєте який бордель заварюється в його нещасній голові? Повірте це жахливо, я знаю на собі. Особливо коли це величезний солідний том, виданий центральними видавництвами з авторитетною участю германських математиків ...
(Один абзац з фаховим поясненням, не фахівець може безболісно його пропустити і читати далі)
Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто "число". Бо визначений інтеграл - це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, - якась кількість міри, або іншими словами, - число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є "границею", це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям "число 5", і поняттям "5 квадратних метрів", чи "5 джоулів". Скоріше за все тут поняття "число" виникло і потрапило у визначення з "пояснення для дітей", про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є "не просто числом", а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач переклав замість "величина", слово "число". А саме поодиноке слово "число" в математиці означає підкреслено "число без одиниць виміру". Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово "число" словом "величина".
Така ситуація. Я Вас просто прошу, - зв'яжіться з будь-яким серйозним ВНЗ, запитайте професора з математичного аналізу. Передайте йому ці посилання з додатку нижче, і він вам підтвердить (якщо не підтвердить, - треба його звільнити, або ВНЗ викреслити з серйозних). Я даю чіткі посилання до сторінки, і на перевірку цього Вам достатньо буде 15 хвилин.
Зрозуміло, що треба якось повідомити бібліотеки, стосовно того, що треба виправити наявні екземпляри довідника.
Але для мене важливо інше. Це просто дуже яскравий і важливий приклад того, як за НАЙГОЛОВНІШИМИ ПОНЯТТЯМИ, У НАЙВАЖЛИВІШИХ НАУКАХ, НА РІВНІ ВИЩИХ НАУКОВИХ ВИДАВНИЦТВ, У НАЙВІДПОВІДАЛЬНІШИХ ВИДАННЯХ (математичний довідник для інженерів, ЯКІ РОЗРАХОВУЮТЬ ФУНДАМЕНТИ, АТОМНІ СТАНЦІЇ, РАКЕТИ І МОСТИ) нам Москвою розповсюджувалася ЖАХЛИВА ДУРНЯ. Це приклад з докорінно неправильним викладенням основоположного поняття математики з 17 (!!!) століття. Підкреслюю, не щось велике, далеке, з високої науки майбутнього для академічних вчених!!! Це те, що має сформувати кожного інженера не говорячи вже про математиків. Це необхідний мінімум навіть для багатьох випускників технікумів/коледжів, не те що вже для інститутів і університетів. На жаль це лише один з багатьох чисельних прикладів того, як хтось сам не повністю розбереться, і вже починає лізти у продукування підручників і довідників. І у суспільства не вистачає інтелектуальних сил викидати ці дурниці. Якось невідворотно очевидно, що хтось таке ще і підтримує спеціально. Зрозуміло, що саме так хибно у нас після совка викладають основні поняття по багатьох предметах/науках. Що вже казати про сучасні новітні засадничі поняття??? Тому у передових і базових науках наші найталановитіші хлопці ідуть у інтелектуальну прислугу, у оформлювачі сторінок і формочок, замість того щоб бути творцями передової науки, техніки і бізнесу. Це - не гіпотези, я маю багато прикладів і досвіду за багатьма предметами.
І це ще - єрунда. Головне те, який безлад існує у всій системі освіти і у кваліфікації фахівців!!! Бо Google не знаходить нічого на запит "неправильне визначення інтегралу довідник з математики", бо НІХТО з фахівців чи з викладачів, чи просто інженерів, студентів не підняв це питання на потрібний рівень. Ніхто у цілих великих країнах пострадянського простору навіть не помітив такі катастрофічні помилочки!!! Це жахливий печальний діагноз для країни і суспільства!
ЦЕ ПРОСТО ЛИШЕ ПРИКЛАД ТОГО, ЩО Я ПИШУ СЕРЙОЗНО І СЕРЙОЗНО МАЮ КОМПЕТЕНЦІЮ називати "дурнею", багато чого на "вищих рівнях" нашої освіти і науки. Це ПРОСТО ПРИКЛАД, ЯКИЙ МОЖНА ЛЕГКО ПЕРЕВІРИТИ і впевнитися у моїй серйозності за півгодини, бо на інші речі, на їх більшість, у нас часто просто фахівців немає, щоб дати адекватну оцінку. Так, звучить жахливо. Як від людини з манією величі. Але це не в мене манія величі, це країна у такому жахливому стані. Бо ми реально десь за 40-50 років скотилися від країни з передовою наукою і технологіями (тоді) до країни, яка постачає робочу силу на збір клубники у сусідні держави. І я пишу про чисельні прямі причини такого падіння, а держава це ігнорує і не хоче реагувати. Ігнорує як відкриті листи у блогосфері, так і прямі електронні звернення до Уряду і Президента. Сотні звернень до "журналістів" олігархічних ЗМІ проігноровано.
От повірте, коли в країні багато видань і років друкується математичний довідник з неправильним визначенням інтегралу у різних видавництвах, під різними редакціями, це реально - "країна дурнів", це не просто, - так виглядає. І це негайно потрібно виправляти! І я саме пишу як виправляти.
Для мене важливо щоб після цього прикладу, мої звернення про масштабний і чисельний безлад у викладанні основних наук в країні
25/03/2021 00:59 КО-12281892 ,
26/03/2021 19:34 КО-12292860
БУЛИ РОЗГЛЯНУТІ СЕРЙОЗНО, НА СЕРЙОЗНОМУ РІВНІ, щоб була відповідна і достойна для держави реакція.
Бо в мене реально по багатьох науках багато таких прикладів, як з цим прикладом, неправильним визначенням інтегралу. Є проблеми НАВІТЬ ЗНАЧНО ЗНАЧНО БІЛЬШ ВАЖЛИВІ, не з якимось там окремим довідником, з реальними значно більш трагічними для країни наслідками. Я вас запевняю що є такі теми, по яких буде не соромно президенту України взяти участь у їх презентації чи промоушені-просуванні, при чому, - на світовому рівні. Не соромно, а з гордістю!
При чому ці теми вже давно публічно анонсовані, об'явлені, але вище керівництво країни про них ніхто чомусь не інформує.
Люди просто звикли, що ми живемо в країні дурнів. І що якщо говорять про щось серйозне і велике У НАС, то думають, що це, скоріш за все, - тільки фейк, чиясь шизофренія, манія величі.
(кінець петиції)
(***) Додаток. Помилки у конкретних виданнях.
(Один абзац з фаховим поясненням, не фахівець може безболісно його пропустити і читати далі)
Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто "число". Бо визначений інтеграл - це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, - якась кількість міри, або іншими словами, - число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є "границею", це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям "число 5", і поняттям "5 квадратних метрів", чи "5 джоулів". Скоріше за все тут поняття "число" виникло і потрапило у визначення з "пояснення для дітей", про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є "не просто числом", а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач переклав замість "величина", слово "число". А саме поодиноке слово "число" в математиці означає підкреслено "число без одиниць виміру". Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово "число" словом "величина".
"Справочник по математике для инженеров и учащихся ВТУЗов." И. Н. Бронштейн и С. А. Семендяев
визначений інтеграл, видання 1954 р., ГОСУДАРСТВЕННОЕ ИЗДАТЕЛЬСТВО ТЕХНИЧЕСКО-ТЕОРЕТИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ,
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384
https://ua1lib.org/book/2520429/62ea86
визначений інтеграл, видання 1962 р., ГОСУДАРСТВЕННОЕ ИЗДАТЕЛЬСТВО ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384
https://ua1lib.org/book/2402257/cb9b04
визначений інтеграл, видання 1964 р., Видавництво НАУКА
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384
https://ua1lib.org/book/2402257/cb9b04
визначений інтеграл, стор. 291, видання 1981 р., Видавництво Наука,
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ плюс "этому определению равносильно следующие...." - правильне (два різних визначення для двох різних понять)
https://ua1lib.org/book/623836/2df9d5
визначений інтеграл, стор. 238, видання 1986 р., Видавництво Наука,
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ плюс "этому определению равносильно следующие...." - правильне (два різних визначення для двох різних понять)
https://ua1lib.org/book/446777/6b740e
визначений інтеграл, видання 2010 р., Видавництво "Лань" ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384 (повернулися до старих видань без германців)
https://ua1lib.org/book/2907499/08dec6
(***кінець додатку)