№22/116332-еп

Вимагаю почати виводити Україну із зони нерозповсюдження суттєвих знань і технологій. Сьогодні вже всім зрозуміло, що Україна довгий час, навіть вже після багатьох власних українських урядів, знаходиться в зоні нерозповсюдження багатьох актуальних технологій і досягнень науки. Після Другої світової війни, був десь 30-річний технологічний сплеск, від полонених європейських інженерів і фахівців. Цей сплеск заплутав багатьох і вони вірять, що це наша була дуже серйозна освіта і наука. Але правда така, що більшість наших фахівців має дипломи, які ніде не визнаються, наші інженерни у більшості своїй не можуть порахувати інтегралами, або працюють секретарками, інші варіанти не за фахом. ТЕПЕР УВАГА! Я стверджую що у нас в багатьох науках впроваджено псевдо-освіту, коли базові засадничі поняття викладаються спеціально так, щоб учні їх не зрозуміли і не володіли сутнісним мисленням за предметом. Я Вам ПОВІДОМЛЯЮ, що у нас аварія-брак-диверсія-саботаж в освіті, у викладанні засадничих понять і принципів у багатьох науках, як в школі, так і в інститутах. З того, що тільки я конкретно знаю, знаю неправильне "наше" викладення і знаю правильне : МАТЕМАТИКА, ЛОГІКА, БАЗИ ДАНИХ, ЕКОНОМІКА, ІНОЗЕМНІ МОВИ... Мова не йде про переписування всіх підручників. МОВА ЙДЕ ПРО ОДНУ-ЧОТИРИ ЛЕКЦІЇ ЗА ЦИМИ ПРЕДМЕТАМИ, ЯКІ ВИПРАВЛЯТЬ НЕПРАВИЛЬНЕ РОЗУМІННЯ ЗАСАДНИЧИХ ПОНЯТЬ, або дадуть те, необхідне для розуміння, чого не дає наша освіта, чи дає не правильно, перекручено. ЩО ДУЖЕ ВАЖЛИВО!!! Тут НЕ потрібна Ваша велика віра. Це не пропозиція коштовних реформ. Я НЕ запрошую вас у пустелю на 40 років! Все можна ЛЕГКО БЕЗ ВЕЛИКИХ ВКЛАДЕНЬ часу і ресурсів ОПРОБУВАТИ-СТАРТАНУТИ, починаючи з двох-часової лекції чи тренінгу. З однієї чи декількох. З повагою і надією на порозуміння та найскоріше вирішення питання. ПОВІРТЕ, ЩО КОЛИ ВИ ДІЗНАЄТЕСЯ ПРО РЕАЛЬНИЙ ПОРІВНЯЛЬНИЙ СТАН СПРАВ, ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ У ЯКОМУ "РОЗУМОВО"-ПРИНИЗЛИВОМУ, ГЛУПУВАТОМУ СТАТУСІ ЗНАХОДИТЬСЯ ЗАРАЗ УКРАЇНА, І ЯКІЙ ВЕЛИКІЙ КІЛЬКОСТІ ЛЮДЕЙ ЗА ТАКЕ МАЄ БУТИ СОРОМНО.

Автор (ініціатор): Кохан Сергій Григорович
Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Вимагаю почати виводити Україну із зони нерозповсюдження суттєвих знань і технологій.
25.03.21 Я відправив вам електронне звернення в якому повідомляв, що маю чисельні приклади неправильного, помилкового, викривленого викладання ЗАСАДНИЧИХ понять по багатьом предметам в країні
(ел. звернення 25/03/2021 00:59 КО-12281892).
Цей спадок спеціально диверсійно залишили нам після совка.
Я написав, що легко і швидко надам серйозну інформацію і докази викладеного.
Далі я написав один з конкретних прикладів стосовно безладу в обліку фінансів і відповідної освіти в державі
(ел. звернення 26/03/2021 19:34 КО-12292860).
Пройшло півтора місяця, до мене не навіть ніхто не звернувся, я лише отримав формальні беззмістовні відписки "взяли до уваги".
Я розумію, що такі мої заяви можуть більшості простих людей здатися занадто драматичними, масштабними і неправдоподібними. Але викладене мною, це - жахлива моторошна правда. У такий спосіб досягається культурне, освітнє і технологічне придушення країни.
Мені не повірили, не звернули уваги. Можливо потрібно більше аргументів.
От наведу конкретний приклад/доказ.
Підкреслюю, це - ЛИШЕ ОДИН МАЛЕНЬКИЙ ПРИКЛАД безладу і ідіотизму в системі освіти який залишився нам після СРСР.
Сенс не в тому щоб Ви просто відправили цей приклад в інститут математики (це само собою). Сенс в тому щоб ми почали серйозну роботу по моєму зверненню КО-12281892, по виправленню чисельних значно більш катастрофічних помилок в системі підготовки кадрів країни.
Я там пропоную не просто по-іншому вчити діточок з віддаленими в часі результатами і віддачею, а показую як швидко, масово і дешево перевчити вже наявних фахівців по всій країні зі швидкою та потужною віддачею в економіку і технологічний розвиток країни.

У своєму зверненні я згадував, що мої дослідження в цій сфері почалися, коли я в юності ще виявив, що московські видавництва масово друкують для України математичний довідник з принципово неправильним визначенням базового засадничого для будь-якого інженера поняття. Це одне з головних понять для інженера, на якому будується вся його подальша освіта і кваліфікація, - "визначений інтеграл". Коли будь-якому учню чи студенту зайде в голову таке неправильне визначення, чи він побачить що існує мутний бардак з цими визначеннями, - все, його кар'єра і навчання як інженера чи математика закінчені, зруйновані. Все буде даремно, ЦЕ БУДЕ ПРОФЕСІЙНО СКАЛІЧЕНА ЛЮДИНА. При чому, концептуальна неправильність цього визначення досить-таки не очевидна, впевнено вам про неї, мабуть, що зможе сказати тільки доктор наук чи професор зі спеціалізацією у математичному аналізі.
ПІДКРЕСЛЮЮ, ЦЕ НЕ ЯКАСЬ ПОМАРКА, ЦЕ НЕ ЯКАСЬ НЕВДАЛА ВАРІАЦІЯ, ЦЕ - ЧІТКО КОНЦЕПТУАЛЬНО НЕПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ, яке далі дасть неправильне сприйняття всіх основних курсів освіти інженера.
Я людина відповідальна, і після того, як я згадав цей приклад у своєму зверненні до Вас, я для себе вирішив підняти уточнити і дослідити цю ситуацію з неправильними виданнями цього математичного довідника.
З'ясувалися дивні речі:
"Справочник по математике для инженеров и учащихся ВТУЗов." И. Н. Бронштейн и С. А. Семендяев
У виданнях 1950, 1962, 1964, 2010 р. ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ.
А у виданнях 1981, 1986 р., ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ плюс "этому определению равносильно следующие...." - ПРАВИЛЬНЕ (два різних визначення для двох різних понять не_правильного і правильного )
Інформацію по кожному виданню і по сторінці з посиланнями я виніс вниз маленьким додатком (***).
До речі це - прекрасне видання, збірка величезної гігантської праці, окрім цього фатального засадничого ідіотизму, і ще, може, пари помарок.

Тобто у 1954-64 роках було не_правильно-правильне визначення, а потім якийсь дурко вирішив поумнічати, мабуть фейкову дисертацію захистив і розбив на 2 різних визначеня спочатку не_правильне, потім начебто "равносильное" правильне. Та аж так, що ця глупота дотепер висить у російськомовній Вікіпедії (лише в російськомовній). Можете зрозуміти студента початківця, який читає такі ідіотизми у визначеннях? Уявляєте який бордель заварюється в його нещасній голові? Повірте це жахливо, я знаю на собі. Особливо коли це величезний солідний том, виданий центральними видавництвами з авторитетною участю германських математиків ...

(Один абзац з фаховим поясненням, не фахівець може безболісно його пропустити і читати далі)
Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто "число". Бо визначений інтеграл - це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, - якась кількість міри, або іншими словами, - число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є "границею", це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям "число 5", і поняттям "5 квадратних метрів", чи "5 джоулів". Скоріше за все тут поняття "число" виникло і потрапило у визначення з "пояснення для дітей", про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є "не просто числом", а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач переклав замість "величина", слово "число". А саме поодиноке слово "число" в математиці означає підкреслено "число без одиниць виміру". Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово "число" словом "величина".

Така ситуація. Я Вас просто прошу, - зв'яжіться з будь-яким серйозним ВНЗ, запитайте професора з математичного аналізу. Передайте йому ці посилання з додатку нижче, і він вам підтвердить (якщо не підтвердить, - треба його звільнити, або ВНЗ викреслити з серйозних). Я даю чіткі посилання до сторінки, і на перевірку цього Вам достатньо буде 15 хвилин.
Зрозуміло, що треба якось повідомити бібліотеки, стосовно того, що треба виправити наявні екземпляри довідника.

Але для мене важливо інше. Це просто дуже яскравий і важливий приклад того, як за НАЙГОЛОВНІШИМИ ПОНЯТТЯМИ, У НАЙВАЖЛИВІШИХ НАУКАХ, НА РІВНІ ВИЩИХ НАУКОВИХ ВИДАВНИЦТВ, У НАЙВІДПОВІДАЛЬНІШИХ ВИДАННЯХ (математичний довідник для інженерів, ЯКІ РОЗРАХОВУЮТЬ ФУНДАМЕНТИ, АТОМНІ СТАНЦІЇ, РАКЕТИ І МОСТИ) нам Москвою розповсюджувалася ЖАХЛИВА ДУРНЯ. Це приклад з докорінно неправильним викладенням основоположного поняття математики з 17 (!!!) століття. Підкреслюю, не щось велике, далеке, з високої науки майбутнього для академічних вчених!!! Це те, що має сформувати кожного інженера не говорячи вже про математиків. Це необхідний мінімум навіть для багатьох випускників технікумів/коледжів, не те що вже для інститутів і університетів. На жаль це лише один з багатьох чисельних прикладів того, як хтось сам не повністю розбереться, і вже починає лізти у продукування підручників і довідників. І у суспільства не вистачає інтелектуальних сил викидати ці дурниці. Якось невідворотно очевидно, що хтось таке ще і підтримує спеціально. Зрозуміло, що саме так хибно у нас після совка викладають основні поняття по багатьох предметах/науках. Що вже казати про сучасні новітні засадничі поняття??? Тому у передових і базових науках наші найталановитіші хлопці ідуть у інтелектуальну прислугу, у оформлювачі сторінок і формочок, замість того щоб бути творцями передової науки, техніки і бізнесу. Це - не гіпотези, я маю багато прикладів і досвіду за багатьма предметами.

І це ще - єрунда. Головне те, який безлад існує у всій системі освіти і у кваліфікації фахівців!!! Бо Google не знаходить нічого на запит "неправильне визначення інтегралу довідник з математики", бо НІХТО з фахівців чи з викладачів, чи просто інженерів, студентів не підняв це питання на потрібний рівень. Ніхто у цілих великих країнах пострадянського простору навіть не помітив такі катастрофічні помилочки!!! Це жахливий печальний діагноз для країни і суспільства!
ЦЕ ПРОСТО ЛИШЕ ПРИКЛАД ТОГО, ЩО Я ПИШУ СЕРЙОЗНО І СЕРЙОЗНО МАЮ КОМПЕТЕНЦІЮ називати "дурнею", багато чого на "вищих рівнях" нашої освіти і науки. Це ПРОСТО ПРИКЛАД, ЯКИЙ МОЖНА ЛЕГКО ПЕРЕВІРИТИ і впевнитися у моїй серйозності за півгодини, бо на інші речі, на їх більшість, у нас часто просто фахівців немає, щоб дати адекватну оцінку. Так, звучить жахливо. Як від людини з манією величі. Але це не в мене манія величі, це країна у такому жахливому стані. Бо ми реально десь за 40-50 років скотилися від країни з передовою наукою і технологіями (тоді) до країни, яка постачає робочу силу на збір клубники у сусідні держави. І я пишу про чисельні прямі причини такого падіння, а держава це ігнорує і не хоче реагувати. Ігнорує як відкриті листи у блогосфері, так і прямі електронні звернення до Уряду і Президента. Сотні звернень до "журналістів" олігархічних ЗМІ проігноровано.

От повірте, коли в країні багато видань і років друкується математичний довідник з неправильним визначенням інтегралу у різних видавництвах, під різними редакціями, це реально - "країна дурнів", це не просто, - так виглядає. І це негайно потрібно виправляти! І я саме пишу як виправляти.

Для мене важливо щоб після цього прикладу, мої звернення про масштабний і чисельний безлад у викладанні основних наук в країні
25/03/2021 00:59 КО-12281892 ,
26/03/2021 19:34 КО-12292860
БУЛИ РОЗГЛЯНУТІ СЕРЙОЗНО, НА СЕРЙОЗНОМУ РІВНІ, щоб була відповідна і достойна для держави реакція.
Бо в мене реально по багатьох науках багато таких прикладів, як з цим прикладом, неправильним визначенням інтегралу. Є проблеми НАВІТЬ ЗНАЧНО ЗНАЧНО БІЛЬШ ВАЖЛИВІ, не з якимось там окремим довідником, з реальними значно більш трагічними для країни наслідками. Я вас запевняю що є такі теми, по яких буде не соромно президенту України взяти участь у їх презентації чи промоушені-просуванні, при чому, - на світовому рівні. Не соромно, а з гордістю!
При чому ці теми вже давно публічно анонсовані, об'явлені, але вище керівництво країни про них ніхто чомусь не інформує.
Люди просто звикли, що ми живемо в країні дурнів. І що якщо говорять про щось серйозне і велике У НАС, то думають, що це, скоріш за все, - тільки фейк, чиясь шизофренія, манія величі.
(кінець петиції)

(***) Додаток. Помилки у конкретних виданнях.

(Один абзац з фаховим поясненням, не фахівець може безболісно його пропустити і читати далі)
Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто "число". Бо визначений інтеграл - це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, - якась кількість міри, або іншими словами, - число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є "границею", це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям "число 5", і поняттям "5 квадратних метрів", чи "5 джоулів". Скоріше за все тут поняття "число" виникло і потрапило у визначення з "пояснення для дітей", про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є "не просто числом", а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач переклав замість "величина", слово "число". А саме поодиноке слово "число" в математиці означає підкреслено "число без одиниць виміру". Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово "число" словом "величина".

"Справочник по математике для инженеров и учащихся ВТУЗов." И. Н. Бронштейн и С. А. Семендяев

визначений інтеграл, видання 1954 р., ГОСУДАРСТВЕННОЕ ИЗДАТЕЛЬСТВО ТЕХНИЧЕСКО-ТЕОРЕТИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ,
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384
https://ua1lib.org/book/2520429/62ea86

визначений інтеграл, видання 1962 р., ГОСУДАРСТВЕННОЕ ИЗДАТЕЛЬСТВО ФИЗИКО-МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384
https://ua1lib.org/book/2402257/cb9b04

визначений інтеграл, видання 1964 р., Видавництво НАУКА
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384
https://ua1lib.org/book/2402257/cb9b04

визначений інтеграл, стор. 291, видання 1981 р., Видавництво Наука,
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ плюс "этому определению равносильно следующие...." - правильне (два різних визначення для двох різних понять)
https://ua1lib.org/book/623836/2df9d5

визначений інтеграл, стор. 238, видання 1986 р., Видавництво Наука,
ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ плюс "этому определению равносильно следующие...." - правильне (два різних визначення для двох різних понять)
https://ua1lib.org/book/446777/6b740e

визначений інтеграл, видання 2010 р., Видавництво "Лань" ВИЗНАЧЕННЯ НЕ_ПРАВИЛЬНЕ+ПРАВИЛЬНЕ В ОДНОМУ ВИЗНАЧЕННІ стор. 383-384 (повернулися до старих видань без германців)
https://ua1lib.org/book/2907499/08dec6

(***кінець додатку)
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Бойко Дмитро Миколайович
20 червня 2021
2.
Кудла Леонід Олександрович
17 червня 2021
3.
Ністратов Олександр Дмитрович
07 травня 2021
4.
Токарєв Юрій Георгійович
06 травня 2021
5.
Скрябін Микола Васильович
29 квітня 2021
6.
Падалиця Сергій Миколайович
29 квітня 2021
7.
Лютиков Сергій Олександрович
29 квітня 2021
8.
Биков Кирило Сергійович
28 квітня 2021
9.
Шулятицька Анастасія Андріївна
27 квітня 2021
10.
Соловйова Тетяна Олександрівна
27 квітня 2021
11.
Кохан Сергій Григорович
27 квітня 2021
11
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено