№22/124410-еп

Започаткування застав протидії наративам Росії, як держави агресора, у інформаційному та освітньому полі.

Автор (ініціатор): Гідзіль Олександр Францович
Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021
Враховаючи агресивну політику держави Росія, та її посадових осіб, щодо викривлення історичних фактів, зазіхання на спадок Київської Русі та більш ніж стрьохсотрічну практику спотворення та крадіжки спадку Киівської Русі, спадкоємцем якої є Украіна:

1. Забов'язати у всіх підручниках та інших виданнях, що використовуються у навчальних закладах всіх рівнів, після кожного знадування Росії, давати пояснення в дужках (Тартарія до 1547 р. та самопроголошена "Російським царством у 1547 та Російскою імперією з 1721 р")
2. Розділ "собиирательства земель русских, Петром 1" - називати періодом крадіжки земель, на той час послабленної Русі Київської.
3. В історичних підручниках ввести розділ: "Фомування исторічної памїяті та самоідентифікації Росії за рахунок запозичень". В розділі розглянути питання крадіжки символів та ісьторичних подій та особистотей, для заповнення вакууму історичної самоідентифікації.
4. Ввести розділ в программу навчання: Викручені наративи Росії, відверта брехня та пропоганда.
В прозділі визначити та розібрати всі брехливі наративи та засоби, що використовувала, та використовую Росія, задля збереження вкраденої самоідентифмкації.
Наприклад:
а) чому "на Украине" - з бажання привязати до викрученного й спотвореного російською "на окраине", тобто на околиці. Хоча, украінською ближче - "у країні". Тобто кажучи про цивілізовану частину у Київськії Русі, конретизували - у країні (а не десь на околицях, на кшталт Тартарії). Та і загалом, навряд чи Київ міг бути околицею Київської Русі.
б) Великая Россия - це загалом не якісне визначення держави,а кількисна характеристика території, котру Київська Русь помилково, не врахувавши своєї здатності "переварити" віпрішила цивілізувати. Тобто, це, перекладом, большая Русь. Київська Русь, Біла Русь, червона русь, велика (тобто за розміром) Русь."
в) та все іші спотворенні, та "запозичені" символи
5. Розглянути намагання "запозичень" сьогодення.
Наприклад - борщ. Чому це важливо і що говорить про народ. Не "щи" - казна що, казна з чого, щоб закитутись перед новою порцією водки, а борщ.
6. Визначити як помилковим, слідуючим наративам держави, що називається Росія, боротьбу з Руським миром. Україна, як єдиний нащадок Київської Русі, не повинна боротися з своєю спадщиною, з руською спадщиною - спадщиною Київської Русі. Але повинна її захищати аж до невизнання назви держави, що назіває себе Росією, вкравши Українську історію та самобутність, яких сама не має та не намагалась створити за останні 700 років. Хоча ті ж Сполучені Штати створили себе як державу за меньший проміжок часу.
Власне, будування сомовизначення та її крадіжка і відрізняє потужну державу, від псевдодержавного утворення з великою родовою травмою, та комплексом неповноцінності, як наслідок абсолютно чіткого усвідомлення несправжності держави. Агресія - як наслідок страху втратити вкрадене, не маючи нічого взамін.

Це далеко не повний перелік заходів та тезисів.
Та, як мінімум, Забов'язати у всіх підручниках та інших виданнях, що використовуються у навчальних закладах всіх рівнів, після кожного знадування Росії, давати пояснення в дужках (Тартарія до 1547 р. та самопроголошена "Російським царством у 1547 та Російскою імперією з 1721 р")
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Сніцаренко Денис Олександрович
15 жовтня 2021
2.
Антонів Андрій Ярославович
15 жовтня 2021
3.
Чижик Віктор Васильович
14 жовтня 2021
4.
Шаптала Микола Олексійович
13 жовтня 2021
5.
Василів Ольга Ярославівна
13 жовтня 2021
6.
Мелашкін Олександр Вадимович
13 жовтня 2021
7.
Гідзіль Олександр Францович
12 жовтня 2021
7
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 90 днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.