Згідно зі статтею 64 Конституції України Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 17 Закону України "Про правовий режим надзвичайного стану" карантин на території України може бути введений ЛИШЕ в разі введення на території України режиму надзвичайного стану.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з пунктом "й" частини першої статті 40 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" повноваження в головного санітарного лікаря України для подання до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину з'являються ЛИШЕ в разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану.
Згідно з частиною другою статті 102 Конституції України Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
На основі вищесказаного, прошу Вас, Пане Президенте, згідно з частиною другою статті 150 Конституції України звернутися до Конституційного Суду України з конституційним поданням щодо вирішення питання про відповідність Конституції України Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2".