№22/125754-еп

Вимога зупинити численні та систематичні порушення Конституції України в боротьбі з COVID-19 та пропозиції щодо ефективнішої стратегії протидії даній та іншими епідеміям

Автор (ініціатор): Максименко Іван Олексійович
Дата оприлюднення: 02 листопада 2021
Шановний Президенте України!

Ми, підписанти даної петиції, користуючись правом направляти колективні письмові звернення, гарантоване статтею 40 КУ (тут і далі КУ) звертаємось до Вас, як до глави держави, гаранта додержання КУ, прав і свобод людини і громадянина (ст.102 КУ).

Привертаємо Вашу увагу і вимагаємо рішучих, невідкладних дій в межах Законів та КУ на грубе порушення численних статей КУ внаслідок протиепідемічних заходів боротьби з COVID-19:

1. Систематичне порушення ст. 24 КУ з боку виконавчої влади
Згідно другому абзацу ст.24 КУ “Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.” і виходячи з Офіційного тлумачення положення статті 24 в Рішенні Конституційного Суду № 9-рп/2012 від 12.04.2012} хочемо зазначити, що кожна людина має невід'ємне право на життя та право на повагу до його гідності. (ст. 27 і 28 КУ), а головний задекларований в КУ обов’язок держави - це “Утвердження і забезпечення прав і свобод людини і вищезазначені права визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, наряду з здоров'ям, честю, недоторканністю і безпекою” (ст. 3 КУ).

Наразі відбувається дискримінація громадян України. які відмовляються від вакцинації проти COVID-19 шляхом обмеження їх свободи пересування через заборону користуванням громадським транспортом, транспортними сполученнями всiх рiвнiв в межах України, заборону перебування в суспільних місцях (ТРЦ, кафе, т.д.), приймання участі в масових заходах. Фактично усі обмеження червоної зони стосується лише несертифікованих громадян України.

Безкоштовні ПЛР-тести державних медичних закладів в наших реаліях можна чекати іноді і до двох тижнів, внаслідок чого на момент отримання результатів, згідно карантинних обмежень, дані не актуальні. А в приватних клініках медіанна ціна за один тест 500 грн. Як наслідок, ти або платиш за 30 днів постійних тестів 5 000 грн, (трохи менше двох прожиткових мінімумів), або тебе штрафують до 34 000 грн, адже на роботу ходити треба, а альтернативних ефективних методів профілактики COVID-19 не існує, чим, де факто, порушується ст.49 КУ, де зазначено, що кожен має право на охорону здоров'я (абзац 1) і що Держава забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя. (абзац 4)


2. Порушення ст. 28 КУ шляхом дискримінації за ознакою “сертифікований\несертифікований” та спливаючого з цього психологічного тиску з боку влади і, як наслідок, непрямого примусу до участі в дослідженнях вакцин від COVID-19. А у випадку наказа Міністерства Охорони Здоров’я від 04.10.2021 № 2153, це тисячі потенційних судових позовів про прямий примус до вакцинації, адже альтернативою цього для працівників МОН та інших держслубовців - усунення від виконання обов’язків на, де-факто, невизначений термін без збереження заробітної плати.

Враховуючи: соціально-економічний стан держпрацівників (наприклад згідно постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2020 р. № 1149 по схемі посадових окладів з 01.01.2022 вчителі усіх категорій, крім вищої мають ставку 10 146 грн брутто, що становить 4,24 прожиткових мінімумів) вищезазначений наказ МОЗ фактично призводить до вибору “голка, або голод і колектори”

Згідно бази даних клінічних досліджень від USA Medical Library, ClinicalTrials, вакцини, вказані на сайті від МОЗ України про COVID-19 проходять останні фази клінічних випробувань:

azd1222 (від Astrazeneca) планує закінчити фінальну, 4 фазу досліджень в липні 2023 року

CoronaVac (від Sinovac Biotech) планує закінчити останні дослідження 4 фази в березні 2024 року

Comirnaty (від Pfizer-BioNTech) планує закінчити останні дослідження 4 фази в грудні 2024 року

mRNA-1273 (від Moderna ) планує закінчити останні дослідження 4 фази в червні 2023 року

Spikevax (від Moderna ) планує закінчити 3 фазу в січні 2023 року, закінчення 4 фази заплановано на лютий 2024 (не має статусу EUL/PQ від ВООЗ)

А якщо заглибитись в інформацію по вакцинах (включно з одобреними ними як EUL/PQ) від COVID-19 на сайті ВООЗ, то можна знайти Відмову від відповідальності, де вони наголошують, що не дають гарант+
ію достовірності та відмовляються від усієї раніше ними ж написаної інформації про вакцини а також від відповідальності за будь які негативні наслідки прийому зазначених препаратів.
Вище вказану відмову можна знайти на їхньому (ВООЗ) сайти на сторінці про “COVID-19 vaccine tracker and landscape” в підзаголовку Disclaimer

Слід зауважити, що в абзаці 2 ст. 60 Конституцію України написано “За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність” а в ст. 68 Конституцію України зазначено “Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності”

До усього наголошуємо, що вакцини від COVID-19, не дивлячись на їх статистичну ефективність і науково обгрунтовані переваги над ризиками, все таки можуть призвести не тільки до найвірогідніших симптомів, але й до важких, небезпечних для життя станів та смерті. І те що шанс цього існує, який малий він не був би, кожна людина, яка відмовляється від вакцинації проти COVID-19 користується своїм правом захищати своє життя та здоров’я, яке гарантоване ст.27 КУ

Ст.64 Конституцію України приводить список статей, по яким не можуть бути обмежені свободи і права. Із вищезазначених в цьому списку: ст. 24, 27, 28, 60

Враховуючи вище написане можна чітко побачити, що шлях боротьби з пандемією COVID-19, обраний виконавчою владою конфліктує з непорушними основами КУ, та зі статтями, які напряму диктують цілі та обмеження Кабінету Міністрів:

1. Ст.113 КУ абзац 3
“Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України.”
2. Ст.116 КУ
Частина 1 (забезпечує виконання Конституції і Законів України)
Частина 2 (вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина)

Пане Президенте! Враховуючи вищенаведені докази, звертаємось до Вас особисто - згадайте присягу Президента України “...обстоювати права і свободи громадян, додержуватися КУ і законів України, виконувати свої обов'язки в інтересах усіх співвітчизників, підносити авторитет України у світі”

Просимо Вас:
1. Зупинити систематичні порушення конституційних прав та свобод громадян України. Адже, згідно ст. 106 п.15 КУ Президент може зупинити дію актів Кабінету Міністрів України з мотивів невідповідності цій Конституції з одночасним зверненням до Конституційного Суду України щодо їх конституційності;
2. Враховуючи вищезазначену двоякість поведінки ВООЗ та замовчуваність про проходження усіма вакцинами досі клінічних досліджень (що підриває довіру до міжнародних організацій охорони здоров’я) провести власні дослідження як лабораторним шляхом, так і збором даних та аналізом з вже наявних історій хвороб вакцинованих, а в майбутньому піддавати сумніву дослідження, не підтверджені власними лабораторно, а у екстрених випадках максимально форсувати ці дослідження
3. Пропонуємо відповідними правовими актами примусити Уряд розробити нову стратегію боротьби з COVID-19 та іншими епідеміями шляхом уникнення порушення прав людини через розробку альтернативних шляхів локалізації та запобіганню поширення хвороб.
4. Перерозподілити зусилля з надмірного контролю на більшу поінформованості населення, задіюючи досвід ефективних маркетингових кампаній (таргетована реклама в соц-мережах, інфлюенс-маркетинг, т.п.)
5. Створити та ввести в використання спеціальну форму інформованої згоди при використанні експериментальних лікарських засобів, в якій організація, яка проводить вакцинацію, зобов’язується при можливих негативних наслідках взяти на себе всі фінансові витрати по їх нейтралізації, але знімає з себе відповідальність при недотриманні рекомендацій та вимог лікаря
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Джиджора Тетяна Ігорівна
02 лютого 2022
2.
Нижник Тетяна Анатоліївна
02 лютого 2022
3.
Каліберда Наталія Євгеніївна
02 лютого 2022
4.
Кузьміна Ольга Іванівна
02 лютого 2022
5.
Платонова Ірина Олександрівна
02 лютого 2022
6.
Воронкова Лариса Миколаївна
02 лютого 2022
7.
Іванюк Олена Петрівна
02 лютого 2022
8.
Таран Пелагія Микитівна
01 лютого 2022
9.
Галицький Валентин Ананійович
01 лютого 2022
10.
Хомин Маргарита Валеріївна
01 лютого 2022
11.
Зоц Юлія Петрівна
01 лютого 2022
12.
Карасьова Анастасія Володимирівна
31 січня 2022
13.
Мудрик Анжеліка Сергіївна
31 січня 2022
14.
Семчак Ірина Анатоліївна
31 січня 2022
15.
Шендрик Ірина Володимирівна
31 січня 2022
16.
Ілик Галина Федорівна
31 січня 2022
17.
Денисова Тетяна Валентинівна
30 січня 2022
18.
Макуха Валерій Павлович
30 січня 2022
19.
Савчук Ірина Тарасівна
30 січня 2022
20.
Охтієнко Віра Максимівна
30 січня 2022
21.
Макаренко Євгеній Олександрович
28 січня 2022
22.
Григорашенко Володимир Вікторович
28 січня 2022
23.
Петрова Дарія Сергіївна
27 січня 2022
24.
Аппарбекова Олена Миколаївна
26 січня 2022
25.
Петровська Алла Федорівна
26 січня 2022
26.
Кіяш Юлія Леонідівна
25 січня 2022
27.
Зацепін Євген Геннадійович
25 січня 2022
28.
Макуха Олександр Васильович
25 січня 2022
29.
Римар Андрій Іванович
24 січня 2022
30.
Богайчук Олександр Володимирович
24 січня 2022
1691
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено