Ситуація з загальним рівнем освіти в Україні є дуже поганою. І якщо у гуманітарній сфері силами небайдужих громадян щось робиться, то сфера математична та природнича є повністю розваленою. Свідченням цього є 30% осіб, які не здали ЗНО з математики. Це не тільки нестача кадрів у сфері ІТ. Це означає, що мінімум 30% випускників не мають навичок логічного мислення взагалі. Такі люди є надзвичайно вразливими до інформаційних атак шляхом поширення дезінформації, теорій змов тощо. А це вже питання національної безпеки. Вони також є нездатними до виконання управлінських функцій, приймають ноптимальні та неадекватні рішення. Це призводить до економічних втрат.
Для вирішення цієї проблеми ПРОШУ:
1) передбачити серед цільових показників освіти показник "здатність 95% населення до логічного послідовного аналізу";
2) запровадити у молодшій школі разом з арифметикою урок з основ логіки (туди ж можна включити основи медіаграмотності як у Фінляндії), де будуть вивчатись логіка висловлювань та найпростіші логічні помилки, методи захисту від маніпуляцій;
3) запровадити у старших классах окремий (можливо факультативний) предмет "Основи пізнання світу", де вивчати критерії істинності, логічні помилки;
4) включити основи теорії імовірностей у шкільну программу старших класів.