Звільнити з посад керівництво адміністрації сервісу електронних петицій Офіційного інтернет-представництва Президента України, бо воно перешкоджає донесенню думки громадян України до Президента України щодо виконання ним свого конституційного обов'язку щодо захисту прав і свобод громадян, закріпленою Конституцією України. Наприклад, було відмовлено у реєстрації петиції такого змісту:
"Указом Президента України потрібно здійснити таке.
1. Визнати, що рішення посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, здійснені у вересні- листопаді 2021 року і спрямовані на ущемлення прав громадян, які не мають сертифікату про щеплення від Covid19, довідки про одужання від Covid19 чи ПРЛ-тесту, а саме: звільнення від роботи, відсторонення від роботи, невиплата встановлених надбавок до заробітної платні, відмова від прийому в установах (у тому числі медичних), недопуск у транспорт та освітні заклади без одночасного поширення таких обмежень на тих, хто має згадані документи, є такими діями, що суперечать:
статтям Конституції України: 21, 22, 24, 27, 43, 64;
статтям Кодексу законів про працю: 2-1, 5-1.
Спосіб спонукання до вакцинування шляхом адміністративного й економічний примусу у стислі строки призвів до натовпів у пунктах вакцинації. Це має ознаки дій (з боку посадовців), передбачених статею 325 Кримінального кодексу.
2. Згідно зі статтями Конституції України: 6, 8, 9, 68, 102, 106 (пункт 15), 118 скасувати всі рішення, описані у пункті 1.
3. Згідно зі статею 131-1 (пункт 2) доручити Генеральній прокуратурі організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням усіх випадків невиконання даного указу. У цих діях керуватися положеннями;
статті 60 Конституції України;
статей 259, 265 Кодексу законів про працю;
статті 175 Кримінального кодексу України.
Наразі щеплення проти Covid19 не запобігає не лише захворюванню, а навіть смерті. Вакцини не пройшли повний цикл клінічних досліджень на момент прийняття згаданих рішень. Вакциновані, але хворі громадяни, з полегшеним перебігом хвороби (у середньому, але не гарантовано) і сертифікатом на руках, мають усі шанси поширювати інфекцію набагато краще, ніж нещеплені, які при перших ознаках захворювання з остраху тяжкого перебігу вимушені дотримуватися постільного режиму. Тому ознака наявності чи відсутності сертифікату не пов’язана з характером роботи або умовами її виконання і тому не розрізняється Статтею 2-1 Кодексу законів про працю".
Як причину відмови було вказано таке: "Розгляд порушеного Вами питання може відбуватися за іншими правилами, ніж ті, що встановлені законодавством для електронних петицій". Можливість розгляду справи різними способами не дає права будь-якому посадовцю не виконувати своїх службових обов'язків. Тим більше закріплених Конституцією.
Як причину відмови було вказано і таке: "Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», який регулює питання практичної реалізації права на звернення (зокрема, у формі електронної петиції), його дія не поширюється на заяви і скарги, порядок подання, розгляду та вирішення яких встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, законами України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства України, законами України «Про запобігання корупції»,«Про виконавче провадження»." Однак текст петиції ніяким чином не опирався на перелічені документи і процедури. Він опирався лише на норми прямої дії Конституції, якими досі не скористався Президент України.