До другої світової війни тут існувала австрійська залізниця, що з'єднувала станції Хриплин та Бучач. Її зруйнували нацисти, а совіти не відновили. То не було грошей, то не на часі. Коли Україна стала незалежною, то почали ходити чутки про відновлення напрямку, але скоро знов затихли.
Тернопіль є найближчим обласним центром до Івано-Франківська і між ними нема прямого сполучення. Між двома областями не проходе жодної залізниці без посередництва сусідніх областей. А це означає, що і нема залізничного сполучення з рештою частиною України без посередництва Львова. Таким чином всі потяги спочатку їдуть до Львова, який знаходиться західніше і північніше Франківська, а потім, роблячи "гак" прямують до Франківська.
Це більше часу та дорожче.
Пропоную, в рамках Великого Будівництва, відновити залізничне сполучення між станціями Хриплин та Бучач і нарешті з'єднати Івано-Франківськ та решту України. Таким чином це допоможе розвинути цей напрямок і зробить подорожування комфортішим. Крім того, дозволить з'єднати станцію Татарів-Буковель на схід.
Станції відрізка, який був зруйнований:
7 Хриплин
12 Тисмениця
20 Палагичі—Тлумач
26 Олешів
34 Нижнів
45 Коростятин
56 Монастириська
68 Озеряни
75 Бучач
Старий шлях досі існує, там проходять лісові, чи польові грунтові дороги. Дрібні відрізки асвальтовано. Не потрібно прочищувати шлях.