Зараз "хитрозроблені" виробники спільно з торговими мережами намагаються ввести покупця в оману за допомогою зміни ваги фасування продуктів . Наприклад цукор можуть упакувати не 1 кг , а 900 грамів , упаковку соняшникової олії в 1 літр зараз практично не зустрінеш в супермаркетах . Є упаковка 820 мл, 830 мл, 870 мл, але практично немає упаковки в 1 літр. Вже стає нормою коли купуєш пачку вершкового масла, думаєш, що купив 200 грам, а насправді там 180 грамів.Думаєш, що купив пачку плавленого сиру вагою 100 грам, а там усього лише 70 грам
Робиться все, що б цими хитрими маніпуляціями з вагою упаковки продуктів утруднити покупцевi визначити реальну вартість товару .
А пенсіонерам, в силу їх віку і з недоліками зору, і зовсім стає практично неможливо визначити реальну вагу і вартість товару . Пенсіонер (і не тільки він) думає, наприклад, що купив пачку макаронів вагою 0,5 кг і пачку цукру вагою 1 кг за тією ціною що він побачив на ціннику, а насправді він купив упаковку макаронів вагою 430 грам і пачку цукру вагою в 900 грамів та ще й зовсім за іншою ціною ніж він думав .
У зв'язку з цим пропоную для боротьби з виробниками, які намагаються, маркетинговими ходами з упаковкою товару ввести клієнтів в оману і ускладнити клієнту визначити реальну вартість товару -зобов'язати продуктові магазини, торгові мережі писати на цінниках не тільки ціну за упаковку цього товару , але і на певному місці цінника вказувати скільки коштує 1 кілограм ( або 1 літр якщо товар є рідина).
Тобто, наприклад, якщо виробник фасує цукор в упаковку вагою 880 грамів, то супермаркет на ціннику крім основної ціни цієї упаковки, наприклад 25 грн упаковка, повинен ще й вказати, що кілограм цього продукту коштує 28,4 грн. Ну і так робити на всі продукти