№22/134218-еп

ЗА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ КОРИСТУВАННЯ (оренда, емфітевзис) ЗЕМЛІ ЗА ВОЛЕВИЯВЛЕННЯМ ВЛАСНИКА ЗЕМЛІ! На вимогу власника землі договір користування (оренда, емфітевзис) земельної ділянки сільськогосподарського призначення може бути достроково розірваний на підставі заяви власника землі про дострокове розірвання договору оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення, про що орендодавцем подається заява про включення до державного реєстру вимоги про дострокове розірвання договору оренди земельної ділянки. РОЗРИВАТИ ДОГОВІР КОРИСТУВАНННЯ ЗЕМЛІ– КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО ГРОМАДЯНИНА-ВЛАСНИКА ЗЕМЛІ!

Автор (ініціатор): Головін Роман Григорович
Дата оприлюднення: 07 лютого 2022
РОЗРИВАТИ ДОГОВІР ОРЕНДИ ЗЕМЛІ– КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО ГРОМАДЯНИНА-ВЛАСНИКА ЗЕМЛІ!

В Україні можна за місяць розірвати сімейні узи…
В Україні ринок житла в оренду визначив правило за яким власник житла може висилити орендаря житла, попередивши його за місяць…
… І тільки українець-власник землі не має права розривати (припиняти) договір користування землею за власним волевиявленням, а навпаки, зобов’язаний віддати землю не менше ніж на 7 років в оренду. Це не норма права, це порушення конституції і суперечить суспільним і економічним інтересам. І це й ще не всі конституційні порушення.

Головною помилкою правників є бачення, що право регулює суспільні відносини. В наслідок цього виникає ситуація, при якій право визначає що може бути, а що ні. Дія права в супереч суспільним інтересам призводить до нелегетимності такого права – це не норма права.
Норма – це відповідність суспільному інтересу, який сформувала більшість.
Право повинно формуватися суспільним інтересом і тільки після формування з’являються правові норми.
Якщо суспільство хоче поділятися на рабів і їх власників, то в такому суспільстві прописуються і рабські закони.
Вільне, рівне суспільство живе за конституцією, в якій закріплюються суспільні інтереси, а не за правовим регулюванням (диктатом кимось встановлених правил).
Конституція написана для громадян, в інтересах їх прав і свобод. Людина (громадянин) і її права є найвищою цінністю.
Всі норми і правила, які діють не в інтересах громадян автоматично є неконституційними.
Конституція діє не в інтересах бізнесу, не в інтересах юридичних осіб, не в інтересах орендарів землі, а діє виключно в інетесах громадян України.
Конституція закріплює особистий і суспільний розвиток.
Закони, які діють проти суспільного розвитку є неконституційними.
Ситуація (обставини), при якій відсутнє врегулювання законом суспільних відносин, в яких порушуються права і свободи громадян, припиняється чи порушується особистий чи суспільний розвиток, є антиконституційною і повинна бути врегульована законом невідкладної дії.

Власником землі може бути тільки народ України. Українці-власники землі є уособленням народу України в здійсненні прав на українську землю.
Встановлення обов'язкових строків оренди землі, відсутність у власника землі права розривати (припиняти) договір оренди, відсутність (обмеження) можливості самостійного господарювання на власні землі - є порушенням Конституційних прав і свобод громадянина України.
Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними!
Вимагати! Здійснення конституційногое права громадянина-власника землі вільно розпоряджатися землею:
- права розривати (припиняти) договори оренди землі за власним волевиявленням,
- права і можливостей самостійного господарювання на власній землі.

Відповідно до Положень статей 3, 5, 13, 14 Конституції України:
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (стаття 3).
Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. (стаття5).
Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією (стаття 13).
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки (стаття 13).
Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави (стаття 14).
Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону (стаття 14)
Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом (стаття 24).
Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним (стаття 41).
Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості (стаття 41).
Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується (стаття 43).
Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб (стаття 43).

В поєднанні положення статей 3, 4, 13, 14, 24, 41, 43 Конституції України означають, що:
- здійснення прав на землю власником землі не може бути обмежено;
- громадянин-власник землі повинен самостійно господарювати на своїй землі;
- держава в особі органів державної влади зобов’язана забезпечити громадянам-власникам землі можливості здійснення права власності на землю, а саме забезпечити самостійне господарювання;
- будь-який процес, який не відповідає суспільним інтересам та не відповідає соціальній спрямованості економіки повинен бути припинений відповідними законами чи змінами до законів.
Що ж ми маємо зараз.
Відповідно до ст. 19 закону “Про оренду землі”, строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може бути меншим як 7 років (Зміни внесено законом 191-VIII від 12.02.2015). Це пряме порушення здійснення прав на земельну ділянку її власником в неконституційний спосіб. Неконституційною нормою громадянина зобов’язали проти її волі, а значить в обмеження її свободи, виконати дії в інтересах іншої особи і проти своїх інтересів. Ця норма повинна бути визнана не конституційною і це підставою для припинення дії договорів оренди землі, які були укладені після прийняття цієї неконституційної норми.
Метою розпаювання (приватизації) колгоспів було те, що земля отримає свого персоналізованого власника, який в об’єднанні з іншими власниками буде працювати на землі більш продуктивно. Держава не підтримала нових власників землі, не проінформувала про їх конституційні права і можливості, не забезпечила фінансову і організаційну підтримку самостійного господарювання, а навпаки примусила до оренди і вже орендарі почали виписувати всі умови земельних відносин під себе. Крім того, напри великий жаль, і наука встала на сторону оренди землі, «заваливши» вдосконаленнями і пропозиціями розвитку орендних відносин.
Орендні земельні відносини суперечать нормам конституції – землі може оброблятися виключно суб’єктом її права.
Орендні земельні відносини не прогресивні і не відповідають суспільним інтересам, що протирічить Конституції України і що є підставою для їх припинення.
Орендні земельні відносини не відповідають соціальній спрямованості економіки, яка визначена Конституцією України, що також є підставою для їх припинення.
Землі сільськогосподарського призначення є первинним засобом виробництва, основою економіки та безпеки країни, які повинні забезпечувати необхідні та достатні потреби власників землі, українського народу, українського суспільства та держави України. Нажаль, як засіб виробництва, земля забезпечує виключно обмежену групу осіб, що не відповідає конституційним нормам і повинно бути припинено.
Відсутність законів, які б гарантували можливість самостійного господарювання на землі її власником – це порушення Конституції, яке повинно бути виправлене.
Як висновок - оренда землі сільськогосподарського призначення по свої природі є неконституційною формою здійснення права на землю, яка є об’єктом права власності Українського народу і орендна форма земельних відносин повинна припинити своє існування.
Для приведення законодавства до суспільних норм конституційної поведінки необхідно:
- надати власникам землі право розривати (припиняти) договори користування земельними ділянками сільськогосподарського призначення;
- законодавчо забезпечити можливості самостійного господарювання власниками землі особисто чи через участь в суспільному утворенні (господарському товаристві – Товаристві Власників Землі).
Припинення орендних відносин буде замінюватися прогресивними земельними відносинами побудованими на принципах самостійного господарювання. В такий спосіб будуть приведено земельні відносини у відповідність до Конституції України та суспільним потребам.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Жорж Сергій Васильович
02 травня 2022
2.
Крашеніннікова Олена Дмитрівна
02 травня 2022
3.
Черняк Андрій Борисович
29 квітня 2022
4.
Кулієва Інна Володимирівна
23 квітня 2022
5.
Пуха Іван Іванович
29 березня 2022
6.
Ковальчук Юлія Володимирівна
02 березня 2022
7.
Бойко Раїса Валеріївна
23 лютого 2022
8.
Колодзій Віктор Анатолійович
21 лютого 2022
9.
Баранова Рита Миколаївна
21 лютого 2022
10.
Тимошенко Володимир Олександрович
21 лютого 2022
11.
Руденко Сергій Петрович
20 лютого 2022
12.
Голод Володимир Петрович
20 лютого 2022
13.
Мироненко Віктор Сергійович
20 лютого 2022
14.
Куниця Людмила Миколаївна
20 лютого 2022
15.
Манько Юрій Миколайович
19 лютого 2022
16.
Сокаль Іван Михайлович
18 лютого 2022
17.
Ніколаєв Володимир Володимирович
18 лютого 2022
18.
Лисенко Світлана Миколаївна
18 лютого 2022
19.
Нікулін Олександр Васильович
18 лютого 2022
20.
Таловерова Олена Миколаївна
18 лютого 2022
21.
Вільчинська Антоніна Степанівна
17 лютого 2022
22.
Неліна Тетяна Петрівна
17 лютого 2022
23.
Закоржевський Олександр Володимирович
17 лютого 2022
24.
Кузьменко Сергій Вікторович
17 лютого 2022
25.
Деркаченко Софія Олексіївна
16 лютого 2022
26.
Черчук Віктор Іванович
16 лютого 2022
27.
Борисенко Олександр Іванович
16 лютого 2022
28.
Луценко Сергій Анатолійович
16 лютого 2022
29.
Романенко Володимир Іванович
16 лютого 2022
30.
Лисюк Сергій Петрович
16 лютого 2022
192
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено