Україна - держава, яка намагається йти в крок з усім світом у багатьох сферах та шляхах розвитку. Актуальність закону один з таких напрямків. Але чомусь законотворча діяльність минула стороною ринок пасажирських перевезень у формі таксі.
Ця петиція має намір зрушити початок законотворення у напрямку легалізації і державного контролю ринку таксі шляхом розробки проекту закону, у якому мають бути перелічені такі теми:
1. Механізм регулювання конкуренції для бажаючих оволодіти професією перевізник на таксі (далі водій таксі);
2. Механізм контролю діяльності компаній "агрегаторів" (дати визначення поняттю);
3. Механізм тарифікації послуг, який має враховувати:
3.1 Поточну ціну на паливо;
3.2 Амортизацію транспортного засобу;
3.3 Години "пік";
3.4 Погодні умови;
3.5 Ціну "подачі" (мінімальна ціна від моменту отримання замовлення водієм до моменту коли він приїхав до замовника) авто.
4. Задля забезпечення безпеки пасажирів повинні бути встановлені норми:
4.1 Регулярний медогляд водіїв не менше як раз на шість місяців, у тому числі обстеження у лікаря психіатра;
4.2 Обмеження робочого часу на добу не більше десяти робочих годин;
4.3 Методи контролю та санкції для водіїв, що сіли за кермо у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння будь якої важкості або з залишковими ефектами таких станів;
4.4 Методи контролю за належним станом транспортного засобу, регулярна спрощена процедура проходження технічного огляду.
5. Пільги на ремонт транспортного засобу та на страхування;
6. Компенсація або справедливе вирішення форсмажорних обставин як для пасажира, так і для водія;
7. Регулювання роботи таксопарків. Які функції вони зобов'язані виконувати. Умови для їх створення.
8. Справедливий, неускладнений механізм оподаткування діяльності водіїв таксі та таксопарків;
9. Державний захист та соціальні гарантії у вигляді пенсії, щорічної відпустки, тощо;
10. Розширити визначення "таксі" додавши, що це не тільки легковий автомобіль, а й мікроавтобус з кількістю посадочних місць не більше восьми;
11. Відмінити обмеження у вигляді прив'язки діяльності водія таксі лише до території одного населеного пункту чи іншого суб'єкту господарювання;
Україні необхідна ця реформа, щоб освітлити ринок перевезень, та зробити його безпечнішим для пасажирів та водіїв.