Перманентно. Для корінних громадян України. Зняти всі збори на транспорт. Ввести єдиний податок, залежно від вартості транспорту. Коли закон стане справедливим і постійним, не буде черг, поспіху, заторів. Доступне авто кожному, розвиток економіки, волонтерства та українського ринку транспорту.
До 7500тис.євро податок 1.5%; 7500-10000Є 2% ; 10000-15000Є 3%; 15000-20000Є 5%; 20000-25000Є 7%; 25000-27999Є 10%; 28000-30000Є 16%; 30000-40000Є 20%; 40000-50000Є 30%; Понад 50000Є 35%
Виключення електромобілі та авто на альтернативній, «зеленій» енергії: 28000-30000Є 14% 30000- 50000Є 17% 50000-100000Є 25% 100000-150000 30% Від 150000Є 35%
Оподаткувати (за відніманням ВЖЕ сплаченого збору) по цій системі машини, вартістю понад 75000Є ввезені з початку дії закону 7190.
Зробити можливим розмитнення «євроблях» за одноразовий платіж від 500-1000 дол., але ціна розмитнення не може перевищувати 1\3 вартості автівки, тим більше, мати аналогічну авто ціну. Для тих хто без поважних підстав, не скористається цим законом на протязі трьох місяців, після його оприлюднення. Ввести окремий податок на
"євробляхи", від 10% на рік, але не менше 600Є.
За кожне наступне авто для одного громадянина України куплене на протязі одного й того самого року, без продажу\передачі нинішнього, сплата податку підвищується від 1.5 до 10% залежно від класу авто, рівня безпеки для водія і навколишнього середовища та вартості автівки. Чим нижчий клас, вищий рівень безпечності, нижча ціна, тим менший податок. Але не може перевищувати вартості 1\3 авто. Для автівок преміум і вище класу, наступне авто не може перевищувати 1\2 вартості.
Виняток для наступного автотранспорту: попереднє авто постраждало від війни, ДТП, інших форс мажорних обставин, та не підлягає або втрачає сенс ремонту. Автівка виставлена на продаж, так як змінилися обставини, потрібна: більша\менша для сім'ї, роботи, життя,т.п.. При обмані, сплата подвійного розміру доданого податку.
Відкрити більше митних коридорів для громадян та пришвидшити процес пропуску і розмитнення. Організувати ефективну роботу прикордонних служб. Підвищити обізнаність громадян, які шляхи є гуманітарними, а які громадянськими. За провезення гуманітарним коридором, замість громадянського. Стягувати 300 дол за провезення бюджетних машин, 500 середнього класу та сільсктехніки, від 1000 за транспорт понад 25000Є, Від 2000-5000 за транспорт понад 50000Є
Спростити сертифікацію та прибрати платежі брокерам, єдине кому повинні платити громадяни це адекватний податок державі та бюджетна реєстрація у МРЕО. Якщо можливо зробити самостійне, безкоштовне заповнення необхідних паперів, замість брокера і сертифікації, у Дії та МРЕО, організувати це.
Для осіб без Українського громадянства, з подвійним, російським, залишити всі ті дурні закони.
Україна для українців!