Наразі настав момент, коли розвиток електротранспорту стає не тільки питанням екології та економіки - а вже питанням державної безпеки! Це можливість значно обмежити залежність від нафтопродуктів, при тому, що зростання навантаження на електромережі має бути незначним - бо транспорт зазвичай заряджається вночі.
Але наше суспільство роками заганяло себе у пастку енергетичної залежності від імпорту нафтопродуктів, нехтувало сучасними технологіями та знущалося з людей, які мали мужність використовувати транспорт на електротязі попри повного нерозуміння оточення, перешкоджанні можливості заряджати автомобілі, тощо.
У той же час досвід розвинутих країн - це не тільки невеличкі переваги для електрокарів (безкоштовне паркування, використання полоси громадського транспорту), але ї великі дотації на придбання електротранспорту, нульові кредитні програми, тощо.
Нам не потрібні дотації!
Просто дайте на законодавчому рівні можливість заряджатися! Відсутність у власника електромобілю права вільно під'їзжати до свого зарядного пристрою - це основна проблема і перешкода для широкого застосування електромобілів у повсякденному житті. Тому, будь ласка, зверніть на це увагу і підтримайте петицію!
Пропозиція включає два пункти.
Перший - це звичайний досвід Європи:
Надання електрокарам окремих зелених номерів, які дають право використовувати полосу маршрутних транспортних засобів та право безоплатного паркування.
Другий - це ключове питання, яке або дає можливість користуватися електрокаром, або унеможливлює його - це пов`язано із технічними особливостями зарядки: потрібно на законодавчому рівні дозволити електрокарам заряджатися побутовими зарядними пристроями потужністю до 3,3 кВт від побутових джерел енергії з правом використовувати конкретне визначене місце на прибудинковому паркувальному майданчику для паркування та зарядки електрокару та застосувати на цьому місці дорожній знак 5.42.1 (місце для паркування) з табличкою 7.23 (місце для зарядки електромобілів). Це надасть можливість власнику електромобілю під'їхати до місця зарядки та на підставі Закону вимагати від інших учасників дорожнього руху звільнити його.