Ввести в дію єдиний державний реєстр сиріт та провести перевірку чисельності дітей-сиріт,що повернулися до України та стану їх здоров'я .
За період війни з 24.02.22 р. до країн Європи та Світу було вивезено велика кількість дітей-сиріт, патронатство піклування та виховання обов'язки виховання та піклування були покладені на державу. Із закінченням безкоштовної програми проживання та харчування до 01.06.22 р у більшості країн Європи, велика кількість людей,у тому числі і дітей, мають повернутись додому через брак коштів. Я маю на меті запропонувати контроль над якістю життя неповнолітних громадян України закордоном та забезпечення безпеки при поверненні їх у дитячі будинки та будинки сімейного типу. Для визначення точної кількості щомісячних виплат та допомоги неповнолітнім особам, позбавлених батьків потрібно започаткувати точний облік усіх дітей-сиріт, виховання та забезпечення безпеки яких покладено на державу.
Як неповнолітні громадяни України діти-сироти мають право розраховувати на захист своїх прав і свобод з боку держави, в якій вони народились/чи отримали громадянство.
Я наполегливо прошу чинну владу України вжити заходів щодо інспекції та нагляду за діяльністю дитячих будинків, будинків притулків сімейного типу та провести ретельну перевірку відповідності кількості дітей-сиріт до евакуації та після повернення їх до країни їх громадянства - України.
Я вимагаю, у найкоротший термін, почати провадити облік всіх дітей, батьки яких були позбавлені батьківських прав чи померли , не чекаючи перемоги.
Завдяки засобам комунікації та джерелам пошуку інформації пропоную створити закритий сервіс для роботи державних органів та волонтерів , застосовуючи: банк даних соціальних служб, соціальні опитування, застосування повноваженнь державних органів для зверненнь до консульств інших країн та прикордонної служби, ініціативи волонтерів. Це потрібно, щоб відізвати особу до України за допомогою представництв і тій чи іншій країні у разі невідповідності нормам догляду чи небезпеки для здоров'я дітей-сиріт.
Завдяки застосуванню засобів комунікації, передбачається пошук наступних документів :
1. Документ, що посвідчує особу та її громадянство України (свідотство про народження, паспорт, особова справа у закладі освіти, посвідчення про інвалідність)
2. Виписка з реєстру прикордонної служби щодо перетину кордону неповнолітними особами з вищезазначених документів ,що супроводжувались вихователем чи патроном з датою, часом і ПІБ.
3. Офіційна документація навчальних закладів про кількість дітей-сиріт, що навчаються , задля підрахунку поточної чисельності осіб Статистичною службою України чи групою уповноважених осіб.
Надання доступу до відкритої інформації щодо якості життя неповнолітніх осіб має ставити на меті вузько-спеціалізований характер, щоб уникнути втрати особистих данних. За запитом офіційного звернення та перевірки відповідності поставленим цілям, доцільності розголошувати особисту інформацію третій стороні - необхідно надати повну інформацію про стан дитини-сироти закладу освіти чи його представнику . Звернення з надання загальної, статистичної інформації до спеціальних органів та закладів освіти фізичними особами має бути вільно погоджено , а особисті дані - у тому випадку, якщо вищий орган збору та обробки даних надав згоду за офіційним зверненням закладу освіти чи соціальної служби.
Для проведення державного обліку дітей-сиріт я пропоную єдиний портал державних послуг - ДІЯ.
Для виділення коштів для соціальних виплат дітям-сиротам, виплат батькам по народженню дитини, пенсій, грошової допомоги особам з інвалідністю та іншим соціально незахищеним верствам населення - я пропоную сектор коштів допомоги зарубіжних країн Україні,у випадку, якщо бюджет останньої цього не передбачає. Кількості зареєстрованих спонсорських коштів країн Світу вистачить для допомоги мирному, соціально незахищенному верству населення, щоб підтримати економіку країни та життєвий дух народу у такий скрутний для кожного з нас час.