Пане Президент! У своєму відеозверненні Ви сказали: «Новина, яка стосується мільйонів українців. Це особливе завдання для Національного банку України, для народних депутатів і наших чиновників. Я доручив знайти таку законодавчу можливість, щоб держава гарантувала 100% вкладів в українських банках. 100%. Не частина, як зараз, як завжди, а повністю. Весь депозит. У будь-якому банку нашої держави, щоб люди не втратили гроші та не боялися цього ні за яких обставин. Тому чекаю конкретики. Проєкт рішення. І сподіваюся, що Верховна Рада не забариться з підтримкою. Тому, що це потрібно українцям. Це потрібно Україні».
ПРОПОНУЄМО:
для виконання цього «особливого завдання» і для забезпечення виконання основних невідчужуваних і непорушних Конституційних прав громадян на свою приватну власність і прав на володіння, користування і розпорядження своєю власністю, в першу чергу необхідно вжити заходів для відновлення і повернення діючих вкладів, які були внесені, на зберігання та для їх збільшення за рахунок банківського проценту, під державні гарантії і зобов’язання в Державний ощадний банк України протягом 1992-1994 років іншими грошима (українськими карбованцями-купонами), які до цього часу ще не приведені у відповідність до нової грошової одиниці України гривні, з урахуванням їх початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань, з одночасним переведенням їх на більш вигідні для держави договірні умови (які до цього часу сторонами не переглядались) з довгострокових накопичувальних вкладів на довгострокові з щорічною виплатою банківських процентів, з доходністю не меншою за облікову ставку НБУ, для припинення подальшого нарощування величезного державного і гарантованого державою боргу, який Уряд України вже 30 років нарощує перед цими вкладниками на вкрай невигідних для держави умовах (по деяким з накопичувальною доходністю 25% річних) і для припинення нанесення ще більш значної (величезної) шкоди державі в особливо великих розмірах та спричинення ще більш тяжких (нищівних) наслідків для держави, для чого:
1) ЗОБОВ’ЯЗАТИ Кабінет Міністрів України, відповідно до ст. 41 Основного Закону України «Конституції України», виконати Постанову Верховної Ради України від 8 вересня 2011 року N 3721-VI, щодо визначення механізму відновлення діючих строкових вкладів, які були внесені в Державний ощадний банк України протягом 1992-1994 років (який відсутній до цього часу із-за бездіяльності високопосадовців Мінфіну), який Кабінет Міністрів України ще до 1 лютого 2012 року повинен був визначити і поінформувати Верховну Раду України, бо без нього частина друга ст. 1 і ст. 2 Закону України «Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України» (щодо збереження та відновлення заощаджень), будуть і надалі залишатись НІКЧЕМНИМИ;
2) ЗАПРОПОНУВАТИ Кабінету Міністрів України при визначені механізму відновлення діючих вкладів, які були внесені, на зберігання та для їх збільшення за рахунок банківського проценту, під державні гарантії і зобов’язання в Державний ощадний банк України протягом 1992-1994 років іншими грошима (українськими карбованцями-купонами), які до цього часу ще не приведені у відповідність до нової грошової одиниці України гривні, з урахуванням їх початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань, розглянути можливість відновлення їх за скомбінованою формулою, яка одночасно буде визначати початкову вартість вкладів, згідно їх офіційного курсу до долара США на момент внесення і повернення та згідно середньомісячної заробітної плати на момент внесення і повернення, а доходність, згідно договірних зобов’язань Державного ощадного банку України та згідно облікових ставок Національного Банку України за ввесь період, з урахуванням індексу інфляції;
3) ЗУПИНИТИ дію Постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 р. за № 568 (яка змінює тип акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» з державного публічного на приватне) до вирішення питання відновлення і повернення державного і гарантованого державою боргу перед вкладниками цього державного банку, з урахуванням початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань.