Президент України 12.04.2022, не вникши в суть і введений, під час воєнного стану в державі, високопосадовцями Уряду, за участі Голови комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової і митної політики пана Гетманцева Д.О., в оману, замість накладення ВЕТО, підписав прийнятий 01.04.2022 Верховною Радою України протиправний і абсурдний у правовому сенсі, антилюдяний, антидержавний і антиконституційний Закон України № 5542-1 (№ 2180-ІX) «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення стабільності системи гарантування вкладів фізичних осіб», який не відповідає принципу юридичної визначеності, що є складовою Конституційного принципу верховества права, закріпленого статтями 8, 22 і 41 Конституції України і який направлений на злочинне знищення протягом шестимісячного строку, тобто до кінця вересня 2022 року, державних гарантій щодо вкладів фізичних осіб та на не повернення державного і гарантованого державою боргу який утворився перед вкладниками Державного ощадного банку України, та на не відновлення і не повернення реальної вартості їх штучно знецінених Урядом України вкладів, з урахуванням їх початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань.
Підписуючи цей Закон, у своєму відеозверненні Президент України сказав: «Новина, яка стосується мільйонів українців. Це ОСОБЛИВЕ ЗАВДАННЯ для Національного банку України, для народних депутатів і наших чиновників. Я доручив знайти таку законодавчу можливість, щоб держава гарантувала 100% вкладів в українських банках. 100%. Не частина, як зараз, як завжди, а повністю. Весь депозит. У будь-якому банку нашої держави, щоб люди не втратили гроші та не боялися цього ні за яких обставин. Тому чекаю конкретики. Проєкт рішення. І сподіваюся, що Верховна Рада не забариться з підтримкою. Тому, що це потрібно українцям. Це потрібно Україні».
При цьому, наголошуємо, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Право людини на свою приватну власність і право людини на володіння, користування і розпорядження своєю власністю гарантоване Основним Законом України «Конституцією України». Це право не може бути скасоване і порушене. Це право визначене Конституцією України, як основне невідчужуване і непорушне Конституційне право людини. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.
На підставі викладеного та керуючись статтями 3, 5, 6, 8, 9, 19, 21, 22, 24, 41, 56, 68, 85, 92, 102, 113, 116, 147, 150, 157 Основного Закону України «Конституції України» (норми прямої дії), частиною другою ст. 1 і ст. 2 Закону України «Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України» (щодо збереження та відновлення реальної вартості заощаджень громадян), ст. ст. 1-4, 15, 16, 19, 21-23, 27, 174, 177, 316-321, 325, 386-393, 526, 527, 530, 533, 536, 1058-1061, 1064, 1066 Цивільного кодексу України /якими повністю регулюються всі майнові відносини стосовно права та захисту власності, це: і неприпустимість позбавлення права власності (непорушність права власності); і відновлення становища, яке існувало до порушення; і нарахування щорічних банківських процентів на суму вкладу; і відповідальність держави за своїми зобов’язаннями своїм майном; і т. п./, - виходячи з принципу верховенства права, -
ВИМАГАЄМО ВІД ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ (Гаранта додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина) для забезпечення виконання основних невідчужуваних і непорушних Конституційних прав громадян на свою приватну власність і прав на володіння, користування і розпорядження своєю власністю, вжити заходів для виконання ОСОБЛИВОГО ЗАВДАННЯ Президента України, щодо 100% повернення вкладів в українських банках, та для припинення знущань високопосадовців Уряду над людьми, державою і Конституцією України та їх намагань до кінця вересня 2022 року знищити заощадження українців і втягнути Президента України, введеного під час воєнного стану в державі в оману, до вчинення особливо тяжкого злочину, передбаченого ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 111, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364 і ч. 1 ст. 442 (та іншими статтями) Кримінального кодексу України, для чого:
1) ЗВЕРНУТИСЬ до Конституційного Суду України з КОНСТИТУЦІЙНИМ ПОДАННЯМ, для отримання висновку щодо конституційності підписаного Президентом України 12.04.2022, прийнятого 01.04.2022 Верховною Радою України протиправного і абсурдного у правовому сенсі, антилюдяного, антидержавного і антиконституційного Закону України № 5542-1 (№ 2180-ІX) «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення стабільності системи гарантування вкладів фізичних осіб», який не відповідає принципу юридичної визначеності, що є складовою Конституційного принципу верховества права, закріпленого статтями 8, 22 і 41 Конституції України (які говорять: ст. 8 - «В Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії.»; ст. 22 - «…Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод»; ст. 41 - «Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, ...Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним») і який направлений на злочинне знищення, протягом шестимісячного строку, тобто до кінця вересня 2022 року, державних гарантій щодо вкладів фізичних осіб та на не повернення державного і гарантованого державою боргу який утворився перед вкладниками Державного ощадного банку України, та на не відновлення і не повернення реальної вартості їх штучно знецінених Урядом України вкладів, з урахуванням їх початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань, для того, щоб і далі протиправно порушувати основні невідчужувані і непорушні Конституційні права громадян на свою приватну власність і права на володіння, користування і розпорядження своєю власністю, із зупиненням дії даного Закону до отримання від Конституційного Суду України висновку щодо його конституційності;
2) ЗОБОВ’ЯЗАТИ Кабінет Міністрів України, відповідно до ст. 41 Основного Закону України «Конституції України», виконати Постанову Верховної Ради України від 8 вересня 2011 року N 3721-VI, щодо визначення механізму відновлення діючих строкових вкладів, які були внесені в Державний ощадний банк України протягом 1992-1994 років (який відсутній до цього часу із-за бездіяльності високопосадовців Мінфіну), який Кабінет Міністрів України ще до 1 лютого 2012 року повинен був визначити і поінформувати Верховну Раду України, бо без нього частина друга ст. 1 і ст. 2 Закону України «Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України» (щодо збереження та відновлення заощаджень), будуть і надалі залишатись НІКЧЕМНИМИ;
3) ЗАПРОПОНУВАТИ Кабінету Міністрів України при визначені механізму відновлення діючих вкладів, які були внесені, на зберігання та для їх збільшення за рахунок банківського проценту, під державні гарантії і зобов’язання в Державний ощадний банк України протягом 1992-1994 років іншими грошима (українськими карбованцями-купонами), які до цього часу ще не приведені у відповідність до нової грошової одиниці України гривні, з урахуванням їх початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань, розглянути можливість відновлення їх за скомбінованою формулою, яка одночасно буде визначати початкову вартість вкладів, згідно їх офіційного курсу до долара США на момент внесення і повернення та згідно середньомісячної заробітної плати на момент внесення і повернення, а доходність, згідно договірних зобов’язань Державного ощадного банку України та згідно облікових ставок Національного Банку України за ввесь період, з урахуванням індексу інфляції;
4) ЗУПИНИТИ дію Постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 р. за № 568 (яка змінює тип акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» з державного публічного на приватне) до вирішення питання відновлення і повернення державного і гарантованого державою боргу перед вкладниками цього державного банку, з урахуванням початкової вартості, доходності та індексу інфляції, згідно Конституції, законів України, державних гарантій і зобов’язань;
5) ЗУПИНИТИ дію абсурдного і нікчемного у правовому сенсі, антилюдяного, антидержавного і антиконституційного Закону № 5542-1 (№ 2180-ІX), яким протягом шестимісячного строку, тобто до кінця вересня 2022 року, припиняються державні гарантії на вклади фізичних осіб в державному «Ощадбанку», до отримання від Конституційного Суду України висновку щодо його конституційності;
6) ЗАПРОВАДИТИ в судах України правосуддя на принципах верховенства права, в яких громадяни України до цього часу не можуть захистити і поновити свої протиправно порушені Урядом України основні невідчужувані і непорушні Конституційні права на свою приватну власність і права на володіння, користування і розпорядження своєю власністю, а для того, щоб вони змогли це зробити, не суди потрібно постійно реформувати, а звільняти з посад і притягувати до відповідальності суддів цих судів, які на свій розсуд, всупереч Конституції України (нормам прямої дії), ухвалюють завідомо неправосудні рішення, і ніколи більше їх не допускати до здійснення правосуддя;
7) НЕГАЙНО ЗВІЛЬНИТИ із займаних посад високопосадовців Уряду, які під час воєнного стану в державі ввели в оману Президента України і які своїми рішеннями, діями і бездіяльністю порушують Конституцію України, не забезпечують Конституційні права людей, погіршують їх життя та намагаються знищити їх власність /що неодмінно стане суттєвою перешкодою для отримання Україною повноправного членства в Європейському Союзі, тому, що для вступу до Європейського Союзу Україна має відповідати умовам Договору про ЄС (Маастрихтського договору) та Копенгагенським критеріям вступу до ЄС. Однією з умов вступу України до ЄС, - є реструктуризація всіх боргів держави/.