Ми, громадяни України, звертаємося до Президента України з наступним проханням:
Ініціювати законодавчі зміни, які передбачатимуть впровадження обов'язкового маркування товарів, вироблених компаніями, що входять у список "МІЖНАРОДНІ СПОНСОРИ ВІЙНИ". Ми пропонуємо створити закон, згідно з яким усі магазини будуть зобов'язані розміщувати поруч з ціною чіткий знак та надпис, який інформуватиме споживачів про те, що товар виготовлено компанією з цього списку. Також доцільно передбачити наявність QR-коду, який надасть споживачам можливість ознайомитись із інформацією на сайті НАЗК та дізнатися, чому певна компанія була включена до списку.
Також закликаємо використовувати можливості міжнародної дипломатії для розповсюдження та підтримки цієї ініціативи на світовому рівні.
Мотивація:
Я, як громадянин України, вирішив більше не купувати товари, вироблені компаніями зі списку "МІЖНАРОДНІ СПОНСОРИ ВІЙНИ", адже я не хочу фінансувати зброю, що використовується проти мене та моїх співвітчизників. Спочатку я відмовився від шампуню Head & Shoulders на користь Pantene Pro-V, але згодом з'ясувалося, що обидва ці бренди належать компанії Procter & Gamble, яка фігурує у списку міжнародних спонсорів війни. Це не єдиний приклад. Якщо ви вирішите уникнути продукції PepsiCo, ви, ймовірно, відмовитеся від Pepsi Cola, але можливо не знаєте, що бренд соків Sandora також належить до PepsiCo. Або, якщо ви продовжите купувати чіпси Lay's, то також підтримуватимете PepsiCo, яка є міжнародним спонсором війни. Аналогічно, відмовляючись від шоколадок Mars, ви може і не знати, що M&M також належить цій компанії. Як споживач, ви не маєте можливості зробити обізнане рішення щодо некупівлі товарів, вироблених міжнародними спонсорами війни, оскільки магазини наразі не маркують такі товари чітко видимими знаками.
Я глибоко стурбований продовженням продажу товарів, вироблених компаніями зі списку "МІЖНАРОДНІ СПОНСОРИ ВІЙНИ", який доступний на сайті НАЗК. Це питання викликає особливе занепокоєння, оскільки багато споживачів не мають інформації про зв'язок деяких популярних брендів із цими компаніями, що ускладнює усвідомлений вибір товарів.
Метою цієї петиції є інформування споживачів про товари, вироблені компаніями, що фігурують у вказаному списку, та надання можливості усвідомленого вибору при покупках.
Вимоги:
1. Зобов'язати всі магазини маркувати всі товари, вироблені зазначеними компаніями. Всі товари повинні мати чітке маркування, яке інформує споживачів про їхнє походження та зв'язок зі спонсоруванням війни.
2. Широке інформування громадськості про цілі та значення цього маркування в Україні, та у всьому світі.
3. Після реалізації цієї ініціативи в Україні, запропонувати цю ініціативу країнам Європи та іншим державам світу для спільної боротьби проти підтримки військових конфліктів.
Я вважаю, що введення обов'язкового маркування товарів, вироблених компаніями-спонсорами війни, буде ефективним рішенням. Більшість людей, переконаний я, не бажають підтримувати тих, хто фінансує зброю, що використовується проти України. Впровадження цієї ініціативи не призведе до втрат у бюджеті, оскільки споживачі матимуть можливість вибирати товари від інших компаній.
Після початку повномасштабного вторгнення, деякі компанії прийняли рішення не підтримувати агресію і залишили ринок Росії, незважаючи на фінансові втрати. Однак, інші компанії, продовжуючи отримувати прибутки, ігнорують моральні та етичні аспекти своїх рішень. Це ігнорування глибоко засмучує, адже воно свідчить про їхню готовність ставити прибуток вище людських цінностей. Тому настав час виставити рахунок цим компаніям та показати, що їхні дії мають наслідки, не тільки в Україні, але й у всьому світі.