Розпорядженням Кабміну України N 1393-р від 23.11.2015 р. затверджено "ПЛАН заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року" ().
Підпунктом 11 пункту 105 цього Плану передбачено у строк до 2 кварталу 2016 р. ВИЛУЧЕННЯ з Додатку 3 до "Порядку медичного обстеження донорів крові та (або) її компонентів", затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 01.08.2005 р. N 385 "Про інфекційну безпеку донорської крові та її компонентів" () ПУНКТУ 1.3, яким встановлено АБСОЛЮТНІ ПРОТИПОКАЗАННЯ (УСУНЕННЯ ВІД ДОНОРСТВА незалежно від давності захворювання і результатів лікування) ОСІБ із формами ризикованої поведінки: НАРКОМАНІЯ, ГОМОСЕКСУАЛЬНІ СТОСУНКИ, НАДАННЯ СЕКСУАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗА ПЛАТУ та інше.
Таким чином, вилучення цієї норми дозволить здійснювати ДОНОРСТВО КРОВІ від вказаних осіб, яка потім зможе потрапляти до громадян України, у тому числі до українських ДІТЕЙ.
У той же час, безпосередньо у ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ діють жорсткі норми стосовно можливості донорства крові від осіб вказаних категорій.
А саме - підпунктами 2.1, 2.2.2 пункту 2 Додатку III Директиви "COMMISSION DIRECTIVE 2004/33/EC of 22 March 2004 implementing Directive 2002/98/EC of the European Parliament and of the Council as regards certain technical requirements for blood and blood components" встановлено ЗАБОРОНУ донорства крові на весь термін дії відповідних факторів стосовно таких осіб - Sexual behaviour | Persons whose sexual behaviour puts them at high risk of acquiring severe blood (Сексуальна поведінка | Особи , у яких сексуальна поведінка піддає їх до високого ризику важкого зараження крові).
При цьому, цей документ Європейського Союзу знаходиться у постійному режимі оновлення відповідно до останніх наукових розробок ЄС щодо критеріїв безпеки компонентів донорської крові - остання зміна внесена Директивою COMMISSION DIRECTIVE 2014/110/EU of 17 December 2014.
Таким чином, нормативний акт Кабміну України, який нібито повинен наближати Україну до европейських стандартів прав людини, незрозумілим чином навпаки призводить (створює передумови) до грубого порушення гарантованого статтями 3, 27, 49 Конституції України права на життя і здоров'я, охорону здоров'я громадян України, в тому числі українських дітей, у тому числі у порушення вимог Директиви ЄС COMMISSION DIRECTIVE 2004/33/EC of 22 March 2004, та містить окремі ознаки приготування до скоєння злочину, передбаченого статтями 14 (готування до злочину) та 442 (Геноцид) КК України у формі діяння, умисно вчиненого з метою повного або часткового знищення будь-якої національної групи (українців та інш.) шляхом створення для групи життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення.
З урахуванням зазначеного, ВИМАГАЄМО:
1. Відповідно до повноважень Президента України, передбачених ст. 102, п.п. 1, 15, 31 ст. 106 Конституції України, відповідно до повноважень Кабінету Міністрів України, передбачених п.п. 2, 10 ст. 116 Конституції України, ініціювати СКАСУВАННЯ підпункту 11 пункту 105 "Плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року", затвердженого Розпорядженням Кабміну України N 1393-р від 23.11.2015 р., як такого, що створює загрозу порушення прав людини, встановлених статтями 3, 27, 49 Конституції України (право на життя і здоров'я, охорону здоров'я), та протирічить науково обґрунтованим нормативам безпеки донорської крові, встановленим документами Європейського Союзу (см. Директиву ЄС COMMISSION DIRECTIVE 2004/33/EC of 22 March 2004).
2. Розглянути питання щодо ініціювання порушення кримінальной справи на винних осіб (у тому числі Яценюка А.П.) за вказаними обставинами за сукупністю статей 14 (готування до злочину) та 442 (Геноцид) КК України.