№22/237686-еп

Впровадження реформи системи речового забезпечення ЗСУ через децентралізацію фінансування та вибору спорядження для військовослужбовців. Держава компенсує військовим витрати на купівлю спорядження та одягу, в межах грошей виділених на речове забезпечення.

Автор (ініціатор): Довгий Олександр Михайлович
Дата оприлюднення: 28 листопада 2024
Шановний Володимире Олександровичу!

У зв’язку з викликами, які стоять перед нашими Збройними Силами, та необхідністю підвищення ефективності й якості речового забезпечення, підняття престижності служби в ЗСУ, а також як окремий стимул для мобілізації. пропоную реформу, що передбачає децентралізацію фінансування та вибору спорядження для військових.

Мета реформи:

Надати військовослужбовцям можливість самостійно обирати спорядження відповідно до їхніх потреб та бойових завдань, з переліку допущеного до експлуатації.
Забезпечити гнучкість, якість та ефективність у системі забезпечення, уникнувши монополії постачальників.
Зменшити витрати державного бюджету завдяки оптимізації процесів закупівлі.

Актуальність проблеми:

Значна частина військовослужбовців на фронті не використовують штатне спорядження, надане державою, через його низьку якість або невідповідність реальним бойовим умовам. У більшості випадків бійці змушені купувати спорядження за власні кошти, що добре ілюструють будь-які фотографії з передової. Військові використовують персонально придбане спорядження, яке краще відповідає їхнім потребам. Це свідчить про системну проблему у речовому забезпеченні, яку необхідно терміново вирішувати.

Основні пропозиції:

Децентралізація фінансування:

Виділення кожному військовослужбовцю фіксованої суми коштів для придбання спорядження на спеціальний картковий рахунок за прикладом "Ковідної тисячи".
Забезпечення свободи вибору, щоб військовий міг обирати спорядження, яке найкраще відповідає його потребам.

Розділення комплектуючих спорядження:

Розділити спорядження на окремі компоненти (бронеплити, м'які елементи, аксесуари тощо).
Надати можливість оновлювати окремі частини замість заміни всього комплекту, що зменшить витрати.

Сертифікація та стандартизація:

Створити систему сертифікації, що дозволить військовослужбовцям обирати лише якісну продукцію.
Забезпечити стандартизацію, подібну до практик НАТО, щоб уникнути низькоякісного спорядження та одягу.

Стимулювання інновацій:

Захистити права виробників, які впроваджують нові технології, через патентну систему.
Це сприяє розвитку конкурентного середовища серед виробників військового спорядження. Нинішня система не дає закуповувати товари захищені патентним правом, через імовірне обмеження конкуренції та монополізацію, що має негативний вплив на інвестиції в нові технології та технічні рішення.


Контроль якості та зворотний зв’язок:

Це дозволить налагодити систему прямого зворотного зв’язку між військовими та виробниками для швидкого вдосконалення продукції.
Реалізувати механізми контролю якості через відгуки військових. Кожний виробник буде перейматись репутацією, через конкуренцію, як це існує на роздрібному ринку.


Економія коштів:

Держава забезпечує базові комплекти спорядження, а військові мають можливість відмовитись від базового комплекту, та докуповувати додаткові або вдосконалені компоненти за власний рахунок з компенсацією, суми яка закладена в бюджеті на ці потреби.
Такий підхід дозволяє уникнути закупівлі універсальних рішень, які можуть бути неефективними та лягати мертвим грузом на склади або в комори.

Підвищення престижу армії та мотивації військовослужбовців:

Окремою перевагою запропонованої реформи є значне підвищення престижу військової служби. Надання військовослужбовцям можливості обирати спорядження та отримувати компенсацію за якісне обладнання не лише демонструє турботу держави про своїх захисників, але й формує відчуття поваги та підтримки з боку суспільства.

Покращення умов забезпечення та підвищення якості спорядження безпосередньо впливає на мотивацію бійців. Військовослужбовці, які отримують свободу вибору та належну підтримку, відчувають себе більш захищеними, цінованими та впевненими у виконанні бойових завдань.

Крім того, така система позитивно вплине на мобілізаційні процеси. Високий рівень забезпечення та можливість обирати якісне спорядження підвищить бажання громадян вступати до лав Збройних Сил України, адже військова служба виглядатиме більш престижною, забезпеченою та відповідатиме сучасним стандартам.

Очікувані переваги реформи:

Якість і адаптація до потреб: Військові отримують спорядження, яке відповідає реальним умовам бойових дій.

Стимулювання конкуренції:
Виробники покращують продукцію та знижують ціни.
Захист інновацій:
Виробники отримують стимули для розробки нових технологій.
Економія бюджетних коштів:
Оптимізація витрат на закупівлі.
Зворотний зв’язок:
Військові можуть впливати на якість спорядження.
Підвищення престижу та мотивації:
Військовослужбовці отримують не лише краще спорядження, але й більше поваги та підтримки від держави. Це підвищує мотивацію бійців, сприяє довірі до армії та покращує мобілізаційні процеси, залучаючи більше громадян до лав ЗСУ.

Реалізація цієї реформи підвищить ефективність системи речового забезпечення, допоможе нашим військовим отримати найкраще спорядження, адаптоване до їхніх потреб, та забезпечить оптимальне використання бюджетних коштів.

Звертаюся до Вас із закликом ініціювати відповідні зміни у системі речового забезпечення Збройних Сил України та сприяти впровадженню запропонованої реформи.

З повагою,
Сержант ЗСУ, Довгий Олександр Михайлович,
позивний "Балістика"
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Козуб Ірина Олегівна
22 грудня 2024
2.
Бабій Наталія Русланівна
22 грудня 2024
3.
Матусевич Катерина Андріївна
22 грудня 2024
4.
Безребра Галина Володимирівна
22 грудня 2024
5.
Суббота Оксана Анатоліївна
22 грудня 2024
6.
Ткачова Леся Олександрівна
22 грудня 2024
7.
Якименко Людмила Володимирівна
22 грудня 2024
8.
Черепкова Лідія Миколаївна
22 грудня 2024
9.
Ярмолюк Марія Олександрівна
22 грудня 2024
10.
Бучко Марія Георгіївна
22 грудня 2024
11.
Литвиненко Ольга Вадимівна
22 грудня 2024
12.
Плютинська Ірина Олександрівна
22 грудня 2024
13.
Мендель Інна Володимирівна
22 грудня 2024
14.
Вовк Ірина Петрівна
22 грудня 2024
15.
Крамаренко Анна Миколаївна
22 грудня 2024
16.
Мижирицька Оксана Богданівна
22 грудня 2024
17.
Ревко Софія Петрівна
22 грудня 2024
18.
Бабала Тетяна Василівна
22 грудня 2024
19.
Деркач Галина Федорівна
22 грудня 2024
20.
Бенцал Марія Олексіївна
22 грудня 2024
21.
Поворознюк Світлана Іванівна
22 грудня 2024
22.
Цуд Іван Васильович
22 грудня 2024
23.
Мироненко Валерія Русланівна
22 грудня 2024
24.
Періста Анна Сергіївна
22 грудня 2024
25.
Копотюк Ярослава Василівна
22 грудня 2024
26.
Дячук Тетяна Юріївна
22 грудня 2024
27.
Главацька Олена Іванівна
22 грудня 2024
28.
Боцолан Катерина Петрівна
22 грудня 2024
29.
Станіщук Надія Василівна
22 грудня 2024
30.
Кишеня Марина Вікторівна
22 грудня 2024
7144
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 68 днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.