№22/024555-еп

створення державних інституцій---Національного Інститута Корупції та Національного Музея Корупції під Патронатом Президента

Автор (ініціатор): Медовкін Юрій Володимирович
Дата оприлюднення: 02 червня 2016
ПЕТИція
Президенту України пану Порошенко П.О.
Шановний пане Президенте,
розуміючи, що корупція є функцією аргумента влади, чому носії останньої завжди тимчасовиї бувальці в Україні,---що й доводить новітня історія,---цим пропоную накоїти Указ щодо створення Національного Інституту Корупції (НІК) та Національного Музею Корупції (НМК) під Патронатом Президента України.
Вказані заклади мають бути державними інституціями задля ведення системної інформаційної обробки та узагальнення гносеології/походження корупції в країні, персоніфікації з постійно діючої поновлюваної експозиції, та з одночасним співставленням у часі-просторі людських втрат, які безумовно корелюються, що на фронті Вітчизняної війни з озвірілим російським ворогом/ордою, що внаслідок знищення Українського народу політичною владою.
Очолювати (директори) та визначати кадровий склад обидві вказані інституції мають представники Міжнародного валютного фонду (за,--- переконаний найглибше від усіх корупціянтів,---залюбки наданою згодою) як організації, що найбільше зацікавлена в нейтралізаціі корупції та гарантована незалежна від будь-яких проявів останньої на відміну.
Інформаційне забезпечення та наповнення неспростовними фактами покладається на керівників закладів та усіх Українських громадян, котрим стануть відомі зазначені факти.
Будь-яке втручання та перешкоджання роботі НІК та НМК дорівнюються до кримінального злочину-державній зраді, і негайно розслідуються у термін три доби незалежним Слідчим відділом (СВ) НІК із залученням будь-яких правоохоронних органів, що переходять у безумовне підпорядкування слідчому відділу НІК на час слідства. У ґрунтовно необхідних випадках термін слідства може бути крокового подовжений кратно визначальному.
Рішення щодо подовження терміну слідства приймають спільно директори НІК, НМК та СВ.
Кошти на утримання та роботу НІК та НМК мають бути залучені з повернутих до бюджету вкрадених за корупційними злочинами.
Задля започаткування для вивчення та експозиції вже доведеними/неспростовними фактами корупційних оборудок пропонуються наступні:
1) довго триваюча очевидна імовірна корупційна оборудка державних очільників 1-2 рангів Національному банку України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Укрзалізниці, Фонду державного майна, військовій частині К1410-Зовнішня Розвідка та КМДА, яки, щоб замести сліди своїх 10-ти річних неправомірних дій та бездіяльності з контролю,---ЖОДНОГО АУДИТУ всі 10 років,--- за будівництвом будинку ДЕРЖАВНОГО значення м. Київ, вул. Здолбунівська,13 (будівельна адреса), мають намір збанкрутувати забудовника (ТОВ «Градострой»), залишивши його інвесторів навіть надії на давно сплачені майбутні квартири.
20.01.2016 року о 11:30 Господарським судом міста Києва (ухвала додається) вже відбулося попереднє засідання у справі «ПРО БАНКРУТСТВО ТОВ«Градострой» (код ЄДРПОУ - 31812906). «Градострой», об’єкт будівництва - житловий будинок по вул. Здолбунівська, 13 (будівельна адреса) у м. Києві, де ще наприкінці 2006 року були залучені бюджетні кошти Головного управління житлового забезпечення КМДА (надалі - ГУЖЗ КМДА) у об’єкт будівництва житлового будинку ЖК «Приозерний» по вул. Здолбунівська, 13 (будівельна адреса) на суму 15 924314 грн. (26 квартир) та ще отримано 18 квартир в в рахунок 5% відрахувань для громадян, які знаходяться на квартирній черзі. Також будівництво здійснювалося за рахунок коштів державного бюджету, передбачених Національному банку України (12,2 млн. грн.), Секретаріату Кабінету Міністрів України (1,8 млн.грн.), Укрзалізниці (9,4 млн. грн.), Фонду державного майна (0,56 млн. грн.), військовій частині К1410-Зовнішня Розвідка (6 млн. грн.) та коштів громадян України.
У будинку близько 500 квартир, це приблизно 1500 громадян України, серед них - діти, інваліди та інші пільгові категорії населення.
Кредитором, який ініціює початок процедури банкрутства виступає ТОВ «Корд Груп», юридична особа зі статутним капіталом 1000 гривень, засновником якої є компанія з Британських Віргінських Островів, а кінцевим бенефіціаром фізична особа, громадянин Кіпру, який відповідно до відкритих даних надає консультаційні послуги з оподаткування в Республіці Кіпр, тобто є лише номінальним бенсфіціарним власником.
ТОВ «Корд Груп» набуло право грошових вимог до ТОВ «Градострой» на підставі укладення договорів про відступлення права вимоги за наступними договорами:
• ЗАТ «Компанія з управління активами «Академія Інвестментс» та ТОВ «Градострой» договір позики № 1 від 21 червня 2007 року (далі Договір позики), відповідно до умов якого ТОВ «Градострой» було надано позику в сумі 9 775 000 грн, яку ТОВ Градострой не повернуло:
• Договір віл 03 липня 2010 року між ТОВ «Компанія з управління активами «БІЗНЕСІНВЕСТРЕСУРС» та ТОВ «Градострой» договір № вБ244-10; вБ-320-10 купівлі- продажу цінних паперів (далі Договір купівлі-продажу), загальна вартість яких становить 5 189 042 грн.
• 23 липня 2010 року між ТОВ «Компанія з управління активами бізнесінвестресурс», що діяла від імені та за рахунок активів ВАТ «Закритий не диверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «Ред-плаза», та ТОВ «Градострой» було укладено договір

№Б 243-10, ВБ-319-10 купівлі-продажу цінних паперів відповідно до якого ТОВ
«Градострой» було продано та передано облігації українських емітентів, на суму 6577950грн.
Усі зазначені компанії, є структури афілійованйми з Касьяновим Сергієм Павловичем, особою яка свого часу входила до складу засновників ТОВ «Градострой», оскільки Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, керівники зазначених товариств, які надавали позики, або цінні папери Градострою на підставі вищезазначених договорів входять до керівних або наглядових органів Банку «КСГ Банк», акціонером якого є Сергій Касьянов.
Таким чином, наявний факт шахрайських дій, вчинених за попередньою змовою осіб направлених на УМИСНЕ ТА ФІКТИВНЕ БАНКРУТСТВО, оскільки фактично сформовано фіктивну заборгованість, з метою ініціювання процедури банкрутства, припинення діяльності ТОВ «Градострой», розпродажу активів, та не виконання взятих ТОВ «Градострой» зобов’язань з будівництва та передачі квартир інвесторам ЖК «Приозерний».
Нагадуємо, що ТОВ «Градострой», об’єкт будівництва - житловий будинок по вул. Здолбунівська, 13 (будівельна адреса) у м. Києві, включено у Державну програму «Доступне житло» згідно рішення Мінрегіону (протоколи засідань Міжвідомчої комісії з відбору об’єктів незавершеного житлового будівництва для участі в програмі «Доступне житло» від 05.08.2010 та від 29.03.2012).
Загальна сума вкладених інвестицій в будівництво житлового будинку по вул. Здолбунівська, 13 (будівельна адреса), згідно державної програми «Доступне житло», складає 24 910 721,60 грн. Державна підтримка в розмірі 30% нормативної вартості житла за рахунок коштів державного бюджету України складає 7 03 1 233 грн.
Іпотечний центр в м. Києві та Київській області Державної спеціалізованій фінансовій установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву», надалі - Іпотечний центр Фонду, як контрагент, залучив 43 громадян України, які стали учасниками Державної програми «Доступне Житло».
Треба також зазначити, що
1. Між ТОВ «Градострой» та ТОВ «Інтер-Преміал» підписані: договір № 26/09/14 від 26.09.2014 року «Купівлі-продажу майнових прав» та договір № 13-10/15-ГТР від 01.12.2014 року «Про участь у будівництві та передачі функцій Замовника».
2. На будівництво об’єкту за будівельною адресою по вул. Здолбунівська, 13, не залучено належним чином перераховані кошти інвесторів на розрахунковий рахунок ТОВ «Інтер- Преміал» (код ЄДРПОУ - 39218883) та немає остаточних розрахунків між ТОВ «Градострой» та ТОВ «Інтер-Преміал» згідно договорів, відкриті кримінальні провадження що стосуються протиправних дій ТОВ «Градострой», ТОВ «Інтер-Преміал»:
№ 12013110020011649 від 15.10.2013 з попередньою кваліфікацією кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.190 КК України,
№ 12015100020009877 від 12.11.2015 з попередньою кваліфікацією кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України.
3. ТОВ «Градострой» звернулось до Господарського суду м. Києва з позовною заявою про визнання недійсним Договору між ТО «Градострой» та ТОВ «Інтер-Преміал» про участь у будівництві та передачі функцій замовника №13-10/15 від 01.12.2014р. (позовна заява б/н від 11.11.2015р.), відповідач - ТОВ «Інтер-Преміал».
ТОВ «Градострой» сподівається, що Господарським судом м. Києва буде задоволена вищезгадана позовна заява від 11.11.2015р., тоді через ТОВ «Інтер-Преміал» (статутний фонд - 10 тис.грн.) буде виведено кошти на загальну суму приблизно 80 млн. грн., які не залучено на будівництво та частково не перераховано на розрахунковий рахунок ТОВ «Градострой» згідно договірних відносин між зазначеними контрагентами.

Також відкрито ще кримінальне провадження, що стосуються протиправних дій ТОВ «Градострой», АКБ «Укрсоцбанк» за № 42015100020000210 від 13.11.2015 з попередньою кваліфікацію кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Шановний пане Президенте, зухвалості та жадібності Державних крадіїв не має меж, так, наприклад, в 2007 році офіцерами (!!!?) військовій частині К1410-Зовнішня Розвідка був укладений Акт з ТОВ «Градострой» щодо приймання-передачи 29 квартир, які, звісно, й досі є лише в повітрі, а браві «розвідники», певно, смачно жирують вже на добрячому пенсіоні в збудованих на розікрадені кошти заміських палацах, бо, можна точна припускати, що крадіжка ця була не однією, тож Зовнішня Розвідка таки також стала Внутрішнім Ворогом Українців під орудою та штампує «дезу» ,---в/ч 1410 накоїло «Акт № 1/307 від 01.10.2007 р.» задля розкрадання державних коштів, а скільки таких «Актів» ще існує та не може через корупційну складову/захист навіть «дочекатися» початку слідства, як, наприклад, ті ж «вишки Бойка» на 300 млн $, що також вкрадені з бюджету?

Саме тому було накоєне під тиском омріяного віками у народному епосі громадянського суспільства наведене Розпорядження Прем’єр-міністра,
від 11.12.2014, №45415/1/1,
але дисципліна корупціянства-розкрадання державних коштів виявляється імперативніше дисципліни виконання Розпорядження Прем’єр-мінистра щодо «надати висновки і пропозиції. Термін---10 днів», і тому «надати…та інше,…,термін---10 днів» має в урядовій Укрдісності дистанцію, певно, у аж «світових 10 днів», котрі починаються очевидно з 11.12.2014 р., ОК?
Не тільки знаковим, але й конформним/системновіддзеркалюванням є також акт № 06-30/1986 від 18.09.2013 р. ДержФінінспекції щодо саме розкрадання держкоштів при перевірці ТОВ «Градострой» та держустанови «ДержФонд сприяння молодіжному житловому будівництву», через що Гол. слідче управління МВС розпочало досудове розслідування від 17.10.2013 за № 12013000000000561 вже за ФАКТОМ кримінального правопорушення, яке передбачене ч. 5 ст. 191 ККУ,--- Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, 5. Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, якщо вони вчинені в особливо ВЕЛИКИХ розмірах або ОРГАНИЗОВАНОЮ групою,---караються позбавленням волі на строк від СЕМИ до ДВАНАДЦЯТИ років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна, себто, саме ВЕЛИКИ/мільонні крадіжки причетної групи визначили тую кваліфікацію.
Натомість є «героїчна» така собі прокуратура Солом’янського району м. Києва, яка «чомусь» худко перекваліфікувала крадіжку мільйонів держкоштів у дисциплінарне/адміністративне стягнення з головбуха, №26-660/2013 від 03.10.2013 р. за ч.1 ст. 164-2 Кодекса адмінпорушень,---що тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої, тобто, хтось краде мільйони гривень, а сплачує штраф у сотню-дві гривні, бо такою є солом’янськопрокурорська «арифметика», штибу, зауваження за неналежно кинутий десь недопалок, мля…
Хто сказав: МВФ непотрібний? Отож.

2) Триваюча більше двох років саме системна бездіяльність Верховного головнокомандувача щодо препинення, або, принаймні, перешкоджання функціюванню залізничних вузлів Дебальцево, Ясиноватая, Іловайськ та всіх залізничних колій із шляхопроводами включно від державного кордону з агресором, через які йде постачання російському агресорові необхідних матеріальних ресурсів, бо наявність на озброєнні тактичного комплексу «Точка У» та іншої високоточної зброї давно це дозволяє саме без втрат посеред громадянського населення, що й було доведено на прикладі знищення підрозділів 18 Псковскої дивізії ПДВ ворога та Казенного заводу у м. Донецьк, але, очевидно, щоденні втрати/каліцтва Українських вояків не вартують уваги Верховного головнокомандувача, оскільки є інший, більш потужний чинник ЦЬОГО не робити, та саме тому в країні на Сході патріоти стикають кров’ю, а у столиці відзначають на часі, бачте, «свято міста», при тому, що, певно, у Генштабі ворога-РФ щоранку запитуються, а невже ще ці дурнуваті суперхитрі хохли таки не знищили наші ватакомунікації, бо ж вони мають геть усі права-можливості на захист своєї землі у себе вдома…

3) Так саме геть не розслідуються саме числені факти корупційного розкрадання 7,3 млрд грн державних коштів, неспростовні докази чого були надані бувшим Головою ДФІ паном М. Гордіенко, і саме за викривання корупції викривальник був звільнений, що, до речі, також неспростовно доводить потребу,---якщо, звичайно, нищити корупцію справжнім робом, а не ховати по офшорах,---у справді незалежному від держвпливу антикорупційному органі, а не керованому, як досі.

4) Такими саме неспростовними є факти тарифно-цінової люмпенізації Українського народу на тлі разючої поляризації суспільства на купку держкрадіїв-офшорменів та пересічних зубожилих Українців з одночасним саме нібито законно підлаштованим розпродажем Українського майна поміж чинної квазіеліти, бо, бачте, чомусь бракує «ефективного менеджменту», а, натомість, усе ефективне «залежить» від покупця,---носії таких тез є звичайними корупціяльниками-ворогами Українського народу з внутрішнього боку периметра кордону, чому й стануть також об’єктами НІК/НМК тощо, хіба це не ганьба? Отож знов.

5) Список хабарників-держслужбовців з «Чорної бухгалтерської книги» Януковича тощо.

громадянин України, представник інвестора з 2006 року вказаного довгобуду, член ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «Правозахисне об’єднання «За житловий комплекс «Приозерний»
Медовкін Юрій Володимирович.
Телефон : 097 488 44 42.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Локтіонова Олена Петрівна
27 липня 2016
2.
Анісімов Дмитро Едуардович
25 липня 2016
3.
Сергеєва Тетяна Анатоліївна
24 липня 2016
4.
Васильєв Олександр Дмитрович
22 липня 2016
5.
Спасенко Костянтин Валерійович
18 липня 2016
6.
Руденко Олександр Григорович
17 липня 2016
7.
Зарічний Ігор Михайлович
16 липня 2016
8.
Кінах Володимир Степанович
11 липня 2016
9.
Холкін Ігор Володимирович
02 липня 2016
10.
Корнієнко Олександр Володимирович
02 липня 2016
11.
Костюк Оксана Романівна
02 липня 2016
12.
Таращук Марина Володимирівна
02 липня 2016
13.
Чувпило Віктор Леонідович
01 липня 2016
14.
Зінченко Алла Павлівна
30 червня 2016
15.
Кравченко Дмитро Володимирович
30 червня 2016
16.
Шинкаренко Ігор Васильович
30 червня 2016
17.
Орешкова Лариса Миколаївна
25 червня 2016
18.
Дейсан Андрій Пилипович
08 червня 2016
19.
Гурина Валентина Іванівна
06 червня 2016
20.
Мельник Олександр Миколайович
05 червня 2016
21.
Черіпко Наталія Петрівна
03 червня 2016
22.
Носенко Сергій Валерійович
03 червня 2016
23.
Паніна Наталія Олександрівна
03 червня 2016
24.
Медовкін Юрій Володимирович
01 червня 2016
24
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено