В результаті внесення змін до правил прийому "Вступ 2016", до Навчальних закладів (далі НЗ) України, а саме:
подачі тільки електронних заяв абітурієнтів на 1 курс, апаратне
обладнання ДП "Инфоресурс", яка є технічним адміністратором "Єдиної
державної електронної бази з питань освіти "(далі ЄДЕБО), не витримує
навантаження, в наслідок чого, доступ до сайту edbo.gov.ua всіх
зареєстрованих НЗ до неї не є можливим.
Це призводить до великої затримки обробки електронних заяв, та заяв
абітурієнтів з коледжів на 2 курс навчання. Протягом двох днів з початку приймальної компанії, НЗ не можуть обробляти заявки абітурієнтів в ЄДЕБО.
Звернення до технічної підтримки ДП "Инфоресурс» не вирішують
питання, так як МОН прийнявши закон стосовно змін до "Вступу 2016» не
виділило необхідних коштів з бюджету на уніфікування апаратного
забезпечення ДП "Инфоресурс".
В реформі до вступу 2016 не прийняття до уваги очевидного підвищення
навантаження апаратного обладнання ДП "Инфоресурс", призвело до
неможливості взаємодії НЗ з веб-ресурсом ЄДЕБО, застій в обробки
заяв абітурієнтів, число яких постійно збільшується.
Просимо МОН, в найкоротші терміни вирішити, цю проблему.
А також, прошу підтримати і підписати дану петицію, всі НЗ України, які
зіткнулися з даної ситуацією і самостійно не можуть вирішити цю
незалежну від них проблему.