Реформа Укрзалізниці!!! Ні пустому перевезенню вагонів. Так наявності білетів в усі напрями!!!
Укрзалізниця з року в рік заявляє про збитковість, проте продовжує повторювати одні і ті ж помилки.
Для прикладу проаналізуємо просту ситуацію. От нам потрібно вирушити в Харків з Одеси в п'ятницю. Судячи з того, що з Одеси до Харкова рушає лише один потяг (18:30-08:00) то відповідно особи котрі бажатимуть відвідати Харків на вихідні вирушатимуть саме в п'ятницю. Ок, що в нас по білетам на п'ятницю? Їх просто немає. Іншими словами Укрзалізниця втрачає вже потенційних клієнтів, але давайте розглядати Укрзалізницю не зі сторони, що це державне підприємство і повинне забезпечити рейсовий графік для громадян, а як приватне - головна задача котрого - більше заробити... Добре, заради трьох людей ніхто не буде пускати додатковий вагон, але що в нас по іншим дням?
Давайте візьмемо місця за четвер. 152 вільних місць. Отже це приблизно 3 вагони, питання, навіщо пускати мінімум 2 зайвих вагони в четвер, якщо їх так не вистачає в п’ятницю? Чому не притримати? Невже не зрозуміло, що в п’ятницю та неділю попит завжди буде вищим? Ось візьмемо суботу, як бачимо тут в межах норми і місця є і попит, але попит якраз і є тому, що в п’ятницю нічим не добратися.
Ситуація в напрямку Харків-Одеса на неділю в межах норми, тут білети є, але знову тепер дивимося на суботу по напрямку Харків-Одеса - 300 білетів, мінімум 2 вагони тут є зайвими.
Ну і на завершення Київ-Харків… Це менше половини з того, що їде в цей напрямок. Навіщо тут такий явний перебір в кілька десятків вагонів, коли в вас проблеми на інших напрямках? ==================================================================