2.07.2015 року були прийняті зміни і доповнення до Закону України «Про звернення громадян». Ряд таких доповнень регламентує діяльність «гарячих ліній» і прийняття звернень в електронному вигляді, фактично узаконивши їх: «Усне звернення подається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв'язку через певні контактні центри, телефонні «гарячі лінії» і записується ( реєструється ) посадовою особою» ( частина 5 статті 5 в редакції Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 р. №577-VIII набула чинності з 28.10.2015 р.).
1.09.2015 року ДП «Укрзалізниця» запровадила так звані «гарячі лінії» «Якість та сервіс» ( 0-800-50-3111 ) та «Стоп корупція» ( 0-800-50-3222 ).
При зверненні на «гарячу лінію» ПАТ "УЗ" заявнику достатньо залишити лише свій номер телефону ( можна й мобільний ) та назватися як завгодно. А якщо скарга відправлена електронною поштою, то досить вказати поштову скриньку відправника. До того ж не обов'язково додавати проїзний документ ( квиток ), який затверджує факт проїзду пасажира в даному потязі, вагоні, на вказаному місці ( або його електронну копію ).
У той же час вимоги до звернень громадян абсолютно не змінилися: «У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником ( заявниками ) із зазначенням дати. В електронному зверненні також ( а не взамін ) повинна бути вказана електронна поштова адреса, на яку заявнику можна буде надіслати відповідь або відомості про інші засоби зв'язку з ним» (частина 7 статті 5 в редакції Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 р. №577-VIII набула чинності з 28.10.2015 р.).
Таким чином адміністрація ПАТ «Українська залізниця» не виконує вимоги чинного законодавства України? А порушуючи законодавство вона стає злочинцем.