Якщо ми рухаємось до Європи, то повинні своє законодавство адаптувати до європейського. Відповідно вартість товарів та послуг повинна,якщо не відповідати, то хоча б наближатисі до європейських.
Товар купленный за кордоном не повинен обладатель ПДВ в Україні, якщо за нього сплачений за кордоном.
Відмінити акцизний збір на автомобілі. Автомобіль не розкіш, незалежно від його величини.
Відмінити віковий ценз. Справа громадянина, на авто якого року їздити, на новому чи сто річної давнини. Якщо державу турбує безпека дорожнього руху або екології, то необхідно повернути технічний огляд. Виходячи з оцінки стану авто, буде оцінюватись рівень забруднення середовища та рівень небезпечності, а також вплив на дорожне покриття. З цього повинні розраховуватись платежі. Відмінити збір доронього збору в вартості бензину (на бензині літають легкі літаки та нелікоптери, а дороги не використовують), а вивести формулу за якою вплив на дорожне полотно враховує тип, вагу, потужність, тип колес.
№22/034203-еп
Якщо ми рухаємось до Європи, то повинні своє законодавство адаптувати до європейського. Відповідно вартість товарів та послуг повинна,якщо не відповідати, то хоча б наближатисі до європейських.
Товар купленный за кордоном не повинен обладатель ПДВ в Україні, якщо за нього сплачений за кордоном.
Відмінити акцизний збір на автомобілі. Автомобіль не розкіш, незалежно від його величини.
Відмінити віковий ценз. Справа громадянина, на авто якого року їздити, на новому чи сто річної давнини. Якщо державу турбує безпека дорожнього руху або екології, то необхідно повернути технічний огляд. Виходячи з оцінки стану авто, буде оцінюватись рівень забруднення середовища та рівень небезпечності, а також вплив на дорожне покриття. З цього повинні розраховуватись платежі. Відмінити збір доронього збору в вартості бензину (на бензині літають легкі літаки та нелікоптери, а дороги не використовують), а вивести формулу за якою вплив на дорожне полотно враховує тип, вагу, потужність, тип колес.
Пропоную відмінити на автомобілі, які були у приватному використанні за кордоном, ПДВ та акцизний збір, а оскільки для Українських товарів створені умови безмитної торгівлі, то і мита. Авто куплене за кордоном, в приватного користувача, повинно мимо митниці, або реєструватись в МРЕВ, страхуватись в Ураїнських страхових товариствах, та оплачувати дорожній збір та екологію в Україні, або без обмеження часу їздити по Українських дорогах на номерах країни реєстрації, сплптивши в Україні ті самі платежі. Відмінити віковий ценз на ввіз будь яких автомобілів.
Відновити технічний огляд, на зразок Німецького державного TUV, забезпечивши жорсткий контроль за працівниками. Якщо наприклад "Шевроле Імпала" 1958 року випуску не відповідає нормам Євро 5, то це не значить що на ній не можна їздити, а значить що за використання автомобікля треба платити більше. Є багато колекціонерів, для яких його любима машина, як коханка, і їздить він на ній порушуючи дурні, антилюдські правила часів союзу. Потрібно змінити та спростити правила. Митницю необхідно виключити з цього процесу, як основний корупційний орган. Тим паче, що половина всіх митних платежів з"Їдає вона.
Залишити сплату ПДВ тільки на нові імпортні авто, з яких в країні експортера внутрішній ПДВ був вирахуваний.
В плані безпеки ми серйозно оновимо парк автомобілів. Навіть новий ланос поступиться 10річному Мерседесу.
В соціальному плані 90% громадян не можуть дозволити новий автомобіль, а ціни на ринку Європи і України відрізняються в 15 разав.
В політичному, уявіть повагу та заздрість громадян бувшого союзу до України.
В єкономічному, незначні втрати, які компенсуються перевагами. А можливо і втрат не буде, так як держава проінвестує в розвиток країни.
В сім"ях Українських громадян авто займає одне з основних місць. Той хто забезпечить прийняття такого закону, стане БАТЬКОМ НАЦІЇ.
Якщо ми рухаємось до Європи, то повинні своє законодавство адаптувати до європейського. Відповідно вартість товарів та послуг повинна,якщо не відповідати, то хоча б наближатисі до європейських.
Товар купленный за кордоном не повинен обладатель ПДВ в Україні, якщо за нього сплачений за кордоном.
Відмінити акцизний збір на автомобілі. Автомобіль не розкіш, незалежно від його величини.
Відмінити віковий ценз. Справа громадянина, на авто якого року їздити, на новому чи сто річної давнини. Якщо державу турбує безпека дорожнього руху або екології, то необхідно повернути технічний огляд. Виходячи з оцінки стану авто, буде оцінюватись рівень забруднення середовища та рівень небезпечності, а також вплив на дорожне покриття. З цього повинні розраховуватись платежі. Відмінити збір доронього збору в вартості бензину (на бензині літають легкі літаки та нелікоптери, а дороги не використовують), а вивести формулу за якою вплив на дорожне полотно враховує тип, вагу, потужність, тип колес.