«Укрзалізниця» це 20-та частина ВВП країни
Це бюджет - 75 млд грн на рік
Це колектив — понад 300 тисяч працівників
Це господарство - 110 тисяч вантажних і 5 тисяч пасажирських вагонів ( і лише половина із них в робочому стані)
Однак зараз це ще й підприємство №1 із корупції. Це підприємство №1 зі збитків. Це єдине підприємство, де під час війни іноземець без громадянства і допуску до держтаємниці є керівником. Керівником із зарплатою 1000 000 грн на місяць
Минув рік. Немає ні плану реформ, ні реформ, ні результату. Тільки концертні тури і інтриги.
Необхідно негайно припинити бездіяльність гастролера на одному з найбільших державних підприємств.
Трудові колективи, профспілки, представлені на усіх рівнях Укрзалізниці більше не можуть терпіти знищення галузі. Люди вимагають припинити скорочення виробничих штатів, безпідставні зменшення планів та звільнення. Наприклад, на Львівській залізниці через мізерні заробітки звільнився весь техперсонал - про яку безпеку перевезень може йти мова. Машиністи, щоб бачити сигнали, мусять на кожній зупинці виходити і вручну зчищати лід із лобового скла, бо не працюють двірники на локомотивах.
Вимоги профспілчан: гідні умови праці та підвищення зарплатні на 100% протягом року, прозорі закупівлі та фінплан!
Залізничники закликають покласти край тиску на профспілки. Заїжджий менеджер мав би привезти з Батьківщини притаманну європейцям повагу до спілчан і почати роботу із діалогу із ними.
Залізниця - стратегічний об'єкт у воюючій державі і у її керівника має бути по-перше, громадянство, по-друге, допуск до державної таємниці. А головне - бажання змінити щось для підприємства і пасажирів!
Тож необхідно невідкладно звільнити з займаної посади Балчуна, щоб його місце міг посісти гідний керівник, справжній патріот і господар.