Процес децентралізації в Україні передбачає реформування всіх сфер життя місцевих громад. Одним з найбільших секторів публічних послуг є освіта. У рамках децентралізації - реформу освіти уряд визначив як основну серед решти реформ в Україні у 2016р. та визначив головною метою - делегування повноважень і відповідальності за управління освітою та її фінансування демократично обраним органам місцевого самоврядування .
Не зважаючи на процеси децентралізації, передачу все більшої кількості повноважень щодо забезпечення функціонування шкіл, таке питання, як шкільна форма, її види, навіть виробник досі регулюється на підставі Указу Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти". Вимоги до шкільної форми додатково визачені у Постанові Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ “Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти”. На наш погляд, зміст цих нормативних документів є дискримінаційним і порушує права дітей та батьків.
Коли вищенаведений Указ Президента Кучми ухвалювався у 1996-му році, його автори декларували як мету забезпечення дітей недорогою шкільною формою, при цьому соціально незахищені категорії населення мали отримувати її безкоштовно. Цього за фактом не відбувається. Більше того – нині шкільна форма стала настільки дорогою, що суттєво позначається на бюджеті родин, які мають дітей шкільного віку. А наявність цього Указу Президента дає право окремим авторитарним керівникам шкіл ще й вимагати від батьків придбання форми певного зразка, нерідко за завищеними цінами.
П.1 Постанови передбачено “Затвердити зразки шкільної форми для учнів середніх закладів освіти за моделями, запропонованими Міністерством промисловості, Міністерством освіти, Міністерством економіки, Міністерством охорони здоров'я, згідно з додатком”.
Станом на 01.03.2017 року ці зразки так і не були розроблені.
П.3 Постанови Кабінету Міністрів зазначено: Міністерству промисловості разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями визначити підприємства, на яких буде виготовлятися шкільна форма, і забезпечити пошиття із тканини вітчизняного виробництва.
16 травня 2008 року Україна офіційно стала повноправним членом СОТ. Статтею 7 “Угода про текстиль та одяг СОТ; Угода, Міжнародний документ від 15.04.1994” передбачено процес інтеграції а саме: для покращення доступу до ринків виробів та одягу - зменшення або скасування нетарифних бар'єрів, а також спрощення митних, адміністративних та ліцензійних формальних процедур; забезпечити застосування політики справедливих та рівних торговельних умов щодо текстильних виробів та одягу; запобігати дискримінації імпорту в секторі текстилю та одягу при вживанні заходів з міркувань загальної торгової політики. Таким чином, вище згадані Указ Президента та Постанова Кабінету Міністрів суперечать зобов’язанням України, взятим при вступі до СОТ.
У зв’язку з вище наведеним, просимо скасувати Указ Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 та Постанову Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ та надати право школі та батьківській громаді самостійно вирішувати питання зовнішнього вигляду учнів у школі.
№22/034663-еп
Процес децентралізації в Україні передбачає реформування всіх сфер життя місцевих громад. Одним з найбільших секторів публічних послуг є освіта. У рамках децентралізації - реформу освіти уряд визначив як основну серед решти реформ в Україні у 2016р. та визначив головною метою - делегування повноважень і відповідальності за управління освітою та її фінансування демократично обраним органам місцевого самоврядування .
Не зважаючи на процеси децентралізації, передачу все більшої кількості повноважень щодо забезпечення функціонування шкіл, таке питання, як шкільна форма, її види, навіть виробник досі регулюється на підставі Указу Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти". Вимоги до шкільної форми додатково визачені у Постанові Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ “Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти”. На наш погляд, зміст цих нормативних документів є дискримінаційним і порушує права дітей та батьків.
Коли вищенаведений Указ Президента Кучми ухвалювався у 1996-му році, його автори декларували як мету забезпечення дітей недорогою шкільною формою, при цьому соціально незахищені категорії населення мали отримувати її безкоштовно. Цього за фактом не відбувається. Більше того – нині шкільна форма стала настільки дорогою, що суттєво позначається на бюджеті родин, які мають дітей шкільного віку. А наявність цього Указу Президента дає право окремим авторитарним керівникам шкіл ще й вимагати від батьків придбання форми певного зразка, нерідко за завищеними цінами.
П.1 Постанови передбачено “Затвердити зразки шкільної форми для учнів середніх закладів освіти за моделями, запропонованими Міністерством промисловості, Міністерством освіти, Міністерством економіки, Міністерством охорони здоров'я, згідно з додатком”.
Станом на 01.03.2017 року ці зразки так і не були розроблені.
П.3 Постанови Кабінету Міністрів зазначено: Міністерству промисловості разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями визначити підприємства, на яких буде виготовлятися шкільна форма, і забезпечити пошиття із тканини вітчизняного виробництва.
16 травня 2008 року Україна офіційно стала повноправним членом СОТ. Статтею 7 “Угода про текстиль та одяг СОТ; Угода, Міжнародний документ від 15.04.1994” передбачено процес інтеграції а саме: для покращення доступу до ринків виробів та одягу - зменшення або скасування нетарифних бар'єрів, а також спрощення митних, адміністративних та ліцензійних формальних процедур; забезпечити застосування політики справедливих та рівних торговельних умов щодо текстильних виробів та одягу; запобігати дискримінації імпорту в секторі текстилю та одягу при вживанні заходів з міркувань загальної торгової політики. Таким чином, вище згадані Указ Президента та Постанова Кабінету Міністрів суперечать зобов’язанням України, взятим при вступі до СОТ.
У зв’язку з вище наведеним, просимо скасувати Указ Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 та Постанову Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ та надати право школі та батьківській громаді самостійно вирішувати питання зовнішнього вигляду учнів у школі.
Просимо скасувати Указ Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 та Постанову Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ та надати право школі та батьківській громаді самостійно вирішувати питання зовнішнього вигляду учнів у школі.
Не зважаючи на процеси децентралізації, передачу все більшої кількості повноважень щодо забезпечення функціонування шкіл, таке питання, як шкільна форма, її види, навіть виробник досі регулюється на підставі Указу Президента N417/96 та Постановою Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 .
П.1 Постанови передбачено “Затвердити зразки шкільної форми для учнів середніх закладів освіти за моделями, запропонованими Міністерством промисловості, Міністерством освіти, Міністерством економіки, Міністерством охорони здоров'я, згідно з додатком”. Станом на 01.03.2017 року ці зразки так і не були розроблені.
П.3 Постанови Кабінету Міністрів що Міністерство промисловості зобов’язано визначити підприємства, на яких буде виготовлятися шкільна форма, і забезпечити пошиття із тканини вітчизняного виробництва. 16 травня 2008 року Україна офіційно стала повноправним членом СОТ.
Статтею 7 “Угода про текстиль та одяг СОТ; Угода, Міжнародний документ від 15.04.1994” передбачено процес інтеграції а саме: для покращення доступу до ринків виробів та одягу - зменшення або скасування нетарифних бар'єрів, а також спрощення митних, адміністративних та ліцензійних формальних процедур; забезпечити застосування політики справедливих та рівних торговельних умов щодо текстильних виробів та одягу; запобігати дискримінації імпорту в секторі текстилю та одягу при вживанні заходів з міркувань загальної торгової політики. Таким чином, вище згадані Указ Президента та Постанова Кабінету Міністрів суперечать зобов’язанням України, взятим при вступі до СОТ.
Процес децентралізації в Україні передбачає реформування всіх сфер життя місцевих громад. Одним з найбільших секторів публічних послуг є освіта. У рамках децентралізації - реформу освіти уряд визначив як основну серед решти реформ в Україні у 2016р. та визначив головною метою - делегування повноважень і відповідальності за управління освітою та її фінансування демократично обраним органам місцевого самоврядування .
Не зважаючи на процеси децентралізації, передачу все більшої кількості повноважень щодо забезпечення функціонування шкіл, таке питання, як шкільна форма, її види, навіть виробник досі регулюється на підставі Указу Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти". Вимоги до шкільної форми додатково визачені у Постанові Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ “Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти”. На наш погляд, зміст цих нормативних документів є дискримінаційним і порушує права дітей та батьків.
Коли вищенаведений Указ Президента Кучми ухвалювався у 1996-му році, його автори декларували як мету забезпечення дітей недорогою шкільною формою, при цьому соціально незахищені категорії населення мали отримувати її безкоштовно. Цього за фактом не відбувається. Більше того – нині шкільна форма стала настільки дорогою, що суттєво позначається на бюджеті родин, які мають дітей шкільного віку. А наявність цього Указу Президента дає право окремим авторитарним керівникам шкіл ще й вимагати від батьків придбання форми певного зразка, нерідко за завищеними цінами.
П.1 Постанови передбачено “Затвердити зразки шкільної форми для учнів середніх закладів освіти за моделями, запропонованими Міністерством промисловості, Міністерством освіти, Міністерством економіки, Міністерством охорони здоров'я, згідно з додатком”.
Станом на 01.03.2017 року ці зразки так і не були розроблені.
П.3 Постанови Кабінету Міністрів зазначено: Міністерству промисловості разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями визначити підприємства, на яких буде виготовлятися шкільна форма, і забезпечити пошиття із тканини вітчизняного виробництва.
16 травня 2008 року Україна офіційно стала повноправним членом СОТ. Статтею 7 “Угода про текстиль та одяг СОТ; Угода, Міжнародний документ від 15.04.1994” передбачено процес інтеграції а саме: для покращення доступу до ринків виробів та одягу - зменшення або скасування нетарифних бар'єрів, а також спрощення митних, адміністративних та ліцензійних формальних процедур; забезпечити застосування політики справедливих та рівних торговельних умов щодо текстильних виробів та одягу; запобігати дискримінації імпорту в секторі текстилю та одягу при вживанні заходів з міркувань загальної торгової політики. Таким чином, вище згадані Указ Президента та Постанова Кабінету Міністрів суперечать зобов’язанням України, взятим при вступі до СОТ.
У зв’язку з вище наведеним, просимо скасувати Указ Президента від 12 червня 1996 р. N417/96 та Постанову Кабінету Міністрів від 22 серпня 1996 р. N 1004 Київ та надати право школі та батьківській громаді самостійно вирішувати питання зовнішнього вигляду учнів у школі.