№22/036952-еп

Дозволити водіям категорії А керування транспортним засобом категорії А1 без зобов’язання відкривати її. Збільшити штрафи за кермування та перевезення пасажирів без шолому.

Автор (ініціатор): Елпі Сюзанна Олександрівна
Дата оприлюднення: 22 травня 2017
Впровадження підкатегорії А1 для двоколісних транспортний засобів з об’ємом двигуна до 50 куб.см) та обов’язкової реєстрації таких ТЗ було, безумовно, правильним кроком. Як, власне, автоматичне відкриття такої підкатегорії для водіїв, яки мають категорію А (мотоцикл) та отримали водійські посвідчення до 2012 року.

Тим не менше, водії категорії А, що отримали водійські посвідчення після 2012 року, вже не мають права керувати мопедом, навіть маючи відкриту мотоциклетну категорію.

Ми, ті, що підписались нижче, вважаємо, що обов’язковий іспит для отримання підкатегорії А1 мають складати люди, що не мають мотоциклетної категорії. Тобто ті, які бажають керувати лише мопедом. Мотоцикліст, що не має права їздити на мопеді - це як мінімум дивно, як максимум - смішно і безглуздо.

Ми також вважаємо, що мотоцикліст за кермом мопеда - це набагато менший злочин, ніж мотоцикліст, який їздить та (або) перевозить пасажирів без шолому, або водій (незалежно від категорії), що керує транспортним засобом у нетверезому стані.

Просимо переглянути Закон України "Про дурожній рух" і внести до нього поправки, які дозволять мотоциклісту з посвядченням водія категорії А керувати малокубатурним двоколісним транспортом без необхідності відкривати нижчу підкатегорію незалежно від дати видачі водійського посвідчення. Такі поправки, окрім усього іншого, можуть стати позитивним чинником у боротьбі з корупцією.

Окрім того, ми, ті що підписались нижче, вважаємо штраф за керування двоколісним транспортом та перевезення пасажирів без шолому занизьким для такого порушення. Шолом - це не тільки засіб особистої безпеки, а й запорука комфорту, який впливає на якість керування транспортним засобом. Шолом захищає водія та його пасажира від сонячного удару, засліплення внаслідок потрапляння дощу або пилу в обличчя та інших чинників, які можуть призвести водія до створення аварійної ситуації або скоєння ДТП.

З повагою,
Ті, що підписались нижче.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Кузін Ігор Павлович
02 серпня 2017
2.
Лазавенко Ірина Михайлівна
27 липня 2017
3.
Горуля Вадим Станіславович
14 червня 2017
4.
Фурманов Микита Володимирович
07 червня 2017
5.
Мозговой Виталий Васильевич
03 червня 2017
6.
Бек Олексій Олегович
28 травня 2017
7.
Ліньков Леонід Вікторович
28 травня 2017
8.
Зубченко Олександр Михайлович
28 травня 2017
9.
Сивопляс Олексій Євгенійович
27 травня 2017
10.
Волов Веніамін Тихонович
27 травня 2017
11.
Бандура Олексій Олегович
26 травня 2017
12.
Таран Сергiй Олександрович
25 травня 2017
13.
Дусик Сергій Іванович
25 травня 2017
14.
Журухін Андрій Олексійович
25 травня 2017
15.
Сотнічук Роман Вікторович
25 травня 2017
16.
Муленко Максим Ігорович
24 травня 2017
17.
Мараховський Генріх Романович
24 травня 2017
18.
Мельников Віталій Віталійович
24 травня 2017
19.
Прілєпіна Марія Анатоліївна
24 травня 2017
20.
Купріянчик Олександр Юрійович
24 травня 2017
21.
Чумак Андрій Олегович
23 травня 2017
22.
Деркач Віктор Олександрович
23 травня 2017
23.
Гончаренко Олена Сергіївна
23 травня 2017
24.
Ягупов Ростислав Сергійович
23 травня 2017
25.
Переверзев Олександр Васильович
23 травня 2017
26.
Ганзя Петро Михайлович
23 травня 2017
27.
Буняк Вадим Олександрович
22 травня 2017
28.
Шокодько Валерій Вікторович
22 травня 2017
29.
Мазанець Юрій Юрійович
22 травня 2017
30.
Мельник Олександр Миколайович
22 травня 2017
37
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено