Впровадження підкатегорії А1 для двоколісних транспортний засобів з об’ємом двигуна до 50 куб.см) та обов’язкової реєстрації таких ТЗ було, безумовно, правильним кроком. Як, власне, автоматичне відкриття такої підкатегорії для водіїв, яки мають категорію А (мотоцикл) та отримали водійські посвідчення до 2012 року.
Тим не менше, водії категорії А, що отримали водійські посвідчення після 2012 року, вже не мають права керувати мопедом, навіть маючи відкриту мотоциклетну категорію.
Ми, ті, що підписались нижче, вважаємо, що обов’язковий іспит для отримання підкатегорії А1 мають складати люди, що не мають мотоциклетної категорії. Тобто ті, які бажають керувати лише мопедом. Мотоцикліст, що не має права їздити на мопеді - це як мінімум дивно, як максимум - смішно і безглуздо.
Ми також вважаємо, що мотоцикліст за кермом мопеда - це набагато менший злочин, ніж мотоцикліст, який їздить та (або) перевозить пасажирів без шолому, або водій (незалежно від категорії), що керує транспортним засобом у нетверезому стані.
Просимо переглянути Закон України "Про дурожній рух" і внести до нього поправки, які дозволять мотоциклісту з посвядченням водія категорії А керувати малокубатурним двоколісним транспортом без необхідності відкривати нижчу підкатегорію незалежно від дати видачі водійського посвідчення. Такі поправки, окрім усього іншого, можуть стати позитивним чинником у боротьбі з корупцією.
Окрім того, ми, ті що підписались нижче, вважаємо штраф за керування двоколісним транспортом та перевезення пасажирів без шолому занизьким для такого порушення. Шолом - це не тільки засіб особистої безпеки, а й запорука комфорту, який впливає на якість керування транспортним засобом. Шолом захищає водія та його пасажира від сонячного удару, засліплення внаслідок потрапляння дощу або пилу в обличчя та інших чинників, які можуть призвести водія до створення аварійної ситуації або скоєння ДТП.
З повагою,
Ті, що підписались нижче.