Згідно даних інформаційно-аналітичної групи «Автоконсалтинг» та European automobile manufactures association в Україні у 2,5 рази менша кількість автомобілів на 1000 осіб у порівнянні з країнами ЄС,у тому числі, й у порівнянні з країнами Східної Європи, для досягнення середньоєвропейського рівня автомобілізації потрібно реалізувати в Україні близько 12 млн., легкових автомобілів, а у нас реалізується лише 30-40 тисяч нових автомобілів щорічно, що свідчить про те, що автопарк в Україні практично не оновлюється і кожен четвертий автомобіль (це майже 2 млн. авто) є старшим 1990 року випуску. В ЄС, де населення складає 502,6 млн. людей, у 2014 році в ДТП загинуло 25 900 людей, що становить 0,0052% від всього населення, натомість в Україні, за той же період, загинуло 4439 людей, що становить 0,0104%, а це в 2 рази більше, ніж в Євросоюзі. В той же час, насичення автомобілями – в 2,5 рази менше (200 автомобілів на тисячу населення в Україні проти 498 в Євросоюзі). Як показує практика, будь-які обмеження створюють корупційні ризики через бажання їх обійти. Корінь проблеми усіх вищезгаданих проблем – саме неможливість імпортувати вживаний автомобіль за доступними ставками митних платежів, адже доведеним фактом є те, що вживані автомобілі в Україні – одні з найдорожчих в світі. Прикладом запровадження такого досвіду може бути Польща, де після вступу країни до Європейського Союзу у 2004 році імпорт вживаних автомобілів зріс протягом одного року у 23 рази Із 2004 року в Польщу було імпортовано більше 9,5 мільйонів автомобілів, і зараз їх кількість складає близько 19 мільйонів. Від прийняття вищезазначених законопроєктів та підписання їх Президентом України очікуваним результатом буде формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів в Україні та усунення коррупційних ризиків. Пройде оновлення автопарку, що призведе до підвищення безпеки громадян у випадку ДТП, покращення екології, збільшення надходжень до бюджету.