Маломірне судно - самохідне судно з головними двигунами потужністю менш як 55 кВт і несамохідні судна та вітрильні судна валовою місткістю менш як 80, а також моторні судна незалежно від потужності двигунів, або валовою місткістю не більш як 10 та несамохідні судна (гребні човни вантажопідйомністю 100 і більше кілограмів, байдарки - вантажопідйомністю 150 і більше кілограмів та НАДУВНІ СУДНА - вантажопідйомністю 225 і більше кілограмів);
Згідно Постанови Кабінету Міністрів "Про затвердження Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України від 26 вересня 1997 р. N 1069"
Дія цього Порядку НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на: ВЕСЛОВІ СУДНА, що використовуються без двигуна, довжиною до 2,5 метра. {Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 933 ( 933-2008-п ) від 22.10.2008}
МЕТА: провести зміни до постанови КМ, а саме НАДУВНІ СУДНА - вантажопідйомністю 400 і більше кілограмів) та провести зміни до Пункту 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 933 ( 933-2008-п ) від 22.10.2008: щоб дія цього Порядку НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на: ВЕСЛОВІ СУДНА, що використовуються З ДВИГУНОМ до 5 к.с., довжиною до 3 метрів.
Внесення цих змін дасть змогу використовувати двигун потужністю до 5 к.с. на надувних веслових човнах без проведення його реєстрування, так як ця потужність двигуна при довжині лодки до 3 м практично рівноцінна швидоксті ручній греблі на лодці. А також багато рибалок використовує малопотужні електро- і бензодвигуни давним давно без реєстрації. Це дасть змогу легалізувати їх використання на воді не порушуючи закону та зменшити корупційну складову для простих людей-рибалок, так як інспекція навіть не хоче їх штрафувати на воді тому, що таких лодок в дозволений період вилову риби складає 70-80% і фізично інспекції просто неможливо це зробити.