Президенту України
Порошенку П.О.
вул. Банкова, 11, м.'Київ,
01220
Копія: Голові Верховної Ради України Парубію A.B.
вул. Грушевського, 5, м.Київ-8, 01008,
Копія: Комітету Верховної
Ради України з питань податкової та митної політики
вул. Грушевського, 5, м. Київ, 01008
Копія: Прем'єр-Міністру України Гройсману В.Б.
вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008 '
Копія: Міністру фінансів України Данилюку О. О.
вул. Межигірська, 11, м. Київ, 04071
від Джос Юрія Валентиновича,
директора ТОВ «Байда 2015», 69000, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд. 19, кв. 62 електронпа адреса:
zр. trubnik@gmail.соm
ЗВЕРНЕННЯ
на підставі Закону України «Про звернення громадян»
Відповідно до ст. 8 Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Так, з 01.07.2017 року на багатьох підприємствах України, включаючи і ТОВ «Байда 2015» виникли труднощі з реєстрацією податкових накладних,
а саме відбулося зупинення їх реєстрації відповідно до критеріїв оцінки ризиків, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Застосований період тестового режиму роботи механізму зупинки реєстрації податкових накладних контролюючими органами, що тривав із
01.04.2017 року по 30.06.2017 року не було ефективно використано, зокрема і у зв 'язку з невчасною підготовкою відповідних нормативно-правових актів.
Таким чином починаючи із 01.07.2017 року виявилася реальна
неготовність фіскальних органів до впровадження та ефективного
використання запровадженої системи нового способу адміністрування податку на додану вартість. Негативні наслідки застосування критеріїв, запроваджених Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 призвели до безпідставного, надуманого зупинення реєстрації податкових накладних підприємств реального бізнесу, на яких як Вам відомо тримається економіка України.
Крім того виявилася реальна неспроможність контролюючих органів (із-за незчисленної кількості блокувань) в установлені законом строки розглядати документи надані платниками податків на комісію ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації та не прозорість роботи такої Комісії. Вказане підтверджується наданими підприємствам листами-відповідями, якими оформлено рішення комісії, де формально на одному аркуші ручкою проставлена «галочка» у графі «залишено скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін». Форма такої відповіді, а відповідно неконституційний спосіб розгляду скарги взагалі не відповідає засадам правової держави та демократичного суспільства, яке вже сформоване та функціонує в Україні. За наслідками такої роботи комісії ДФС адміністративними позовами буде завалено, а відповідно і паралізовано роботу адміністративних судів.
Таким чином для недопущення правового «колапсу» у податковій політиці держави було розроблено та зареєстровано у Верховній Раді України проект Закону України № 7115 від 15.09.2017 "Про внесення змін до підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку
коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних”. Розроблення вказаного законопроекту також має на меті:
- створення сприятливих умов для ведення бізнесу в Україні;
- покликане призвести до скорочення витрат часу платників на нарахування й сплату податків;
- позитивно вплинути на інвестиційну привабливість'України; '
-створення національної податкової системи України передбачуваною
для платників податків та інвесторів.
Звертаємо Вашу увагу, що прийняття проекту Закону України № 7115 від 15.09.2017 не потребує додаткових витрат Державного бюджету України, а має на меті забезпечити виправлення недоліків при запровадженні процедур зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у \ Єдиному реєстрі податкових накладних починаючи із 01.07.2017 року.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. 1. ст. 8, ст. 43. ст. 67, ст. 92 Конституції України, Законом України «Про звернення громадян»,
ПРОШУ:
1. Передбаченими законом засобами сприяти веденню ефективної економічної політики держави та своєчасно виправляти недоліки податкового законодавства.
2. Передбаченими законом та Конституцією України засобами сприяти як найскорішому розгляду та прийнятті Верховною Радою України проекту Закону України № 7115 від 15.09.2017 «Про внесення змін до підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних».
Директор ТОВ «Байда 2015» Ю.В. Джос