Бухгалтерський облiк в Украiнї один iз насклайднiших у свiтi.
Величезна кiлькiсть реформ перетворюють професiю бухгалтера у справжнiй ад, коли навiть перевiряючi органи наприкинцi декiлька рокiв не знають як треба подавати щомiсячнi звiти.
Прошу за рахунок державного бюджету створити проект безкоштовного та доступного программного забезпечення, що буде корректно та вчасно
1. Формувати бланки усiх потрiбних документiв
2. Формувати елекроннi звiти у потрiбному форматi (це безглуздя, що у налоговiй можуть вiдхилити звiт тому що в строцi є зайвий пробіл. Формат електронiх документiв повинен бути гнучким та захищеним вiд случайностей. Наприклад розробити xml формат, що призначен для обмiну мiж рiзним програмним забезпеченням.
3. Розробити безкоштовне ПЗ для розрахунку та створення головних звiтiв бухгалтерського облiку (зробити тендер серед спецiалiстiв iз досвiдом, наприклад 1С та iнше)
4. Зробити правки у законi, щоб неможливо було встановити штраф за те, що звiт сдан невiрно, якщо у бухгалтерський облiк було внесено змiни, а державне ПЗ до цього облiку не було оновлено вчасно. Зараз неможливо вести бухгалтерьский облiк без штрафiв та хабарництва саме тому, що нiхто не может зрозумiти що робити пiсля наступних змiн у налоговий кодекс, тому все робиться через хабар та заднім числом.
Це можно зробити уже зараз, ще до введеня нових реформ.