Водафон Україна з 09.01 до 15.02.2018 р. примусово переводить усіх жителів ОРДЛО на тариф «Смартфон стандартний». Згідно з його умовами, встановлюється щоденна абонплата у розмірі 3 грн, тобто 90 грн на місяць без додаткових послуг. Абонплата зніматиметься незалежно від того, чи користувалися телефоном і інтернетом, чи ні. Гроші залишатимуться на рахунку лише у випадку повного відключення стільникового зв’язку.
Вважаю, що «Водафон Україна» робить це на правах монополіста на непідконтрольних територіях.
Згідно з відповідями спеціалістів технічної підтримки, це «тариф Водафон Україна», а не міжнародної компанії. А також, це «єдиний тариф, що припускає щоденну оплату».
При цьому користувачі не мають права ані відмовитися від переведення на такий тариф, ані обрати будь-який інший. У компанії зазначають, що це — єдиний тариф, який діятиме на непідконтрольних українській владі територіях.
Пояснити, чому тариф зріс майже вдвічі, спеціалісти «Водафон Україна» не можуть.
Таким чином, прошу:
Зобов'язати компанію «Водафон Україна» передивитися доцільність тарифу «Сматрфон стандартний»; або надати жителям ОРДЛО вибір; або розробити більш доступний за ціною варіант.
Зобов'язати АМКУ перевірити законність введення компанією «Водафон Україна» наддорогих тарифів на правах монополіста.