На сьогодні ситуація така, що люди, які хочуть вчасно сплачувати комунальні платежі, не можуть це робити через велику кількість організація, які збирають кошти, заплутаність та непрозорість рахунків, відсутність єдиної системи оплати, яка дозволила б збирати та обробляти всі комунальні платежі для фізичних осіб. Так, наприклад, за тепло потрібно платити в одному сервісі, за електроенергію в іншому, за прибудинкову територію в третьому, за телефон в четвертому. Крім того, в контакт-центри додзвонитися неможливо. Сервіси типу портмоне не ефективні, бо дані, внесені через них, навмисно чи ненавмисно не доходять в потрібному вигляді. Все це породжує плутанину і хаос, мета якого очевидна - зняти більше грошей з кінцевого споживача. Про які інвестиції може йти мова, якщо держава не може навести лад навіть зі збором коштів за комунальні платежі від населення? Треба зробити прозорий та ефективний сервіс збору комунальних платежів.