Шановний президенте!
Як справжні громадяни, свідомі патріоти, фахівці транспортної галузі, вважаємо необхідним звернути Вашу особисту увагу, як глави держави, на надзвичайно небезпечне, фактично катастрофічне становище на одному з стратегічних, та важливіших підприємств України – на залізничному транспорті України..
Моніторинг результатів роботи керівництва Міністерства інфраструктури України та керівництва ПАТ «Укрзалізниця» за останні роки, аналіз перспектив подальшого розвитку української транспортної галузі, наводять на єдиний невтішний висновок: все те, що робить керівництво міністерства інфраструктури України та керівництва ПАТ «Укрзалізниця» - антиукраїнська діяльність: технологічна диверсія і пряма державна зрада.
Очільники Міністерства, та створеного всупереч національним інтересам України ПАТ «Українські залізниці» - Омелян, Кравцов, Бевз, Веприцький та ін. своїми непрофесійними діями руйнують вітчизняну транспортну галузь. Так звана «реформа» залізничного транспорту, яку імітують люди, що не мають ані фахової освіти, ані будь-якого досвіду роботи на транспорті, не мають натяку на авторитет серед фахівців поки призвела до руйнування перевір енної десятиріччями системи управління залізницями, жахливого зростання непотрібного адміністративно-управлінського апарату за рахунок профанів та повних невігласів, привела залізниці на межу катастрофи, зменшила доходи та податки до бюджету, постійно провокує як залізничників, так і клієнтів транспорту до невдоволення та протестів. Через те останнього часу почастішали передумови до катастроф.
Своїми некомпетентними заявами у ЗМІ нинішні горе-керівники, виставляють Україну та її народ посміховиськом у всьому світі, зокрема серед наших стратегічних партнерів, на радість ворогам та конкурентам.
Надалі таке знущання над нашою країною терпіти неможливо!
Останньою краплею стало оприлюднена ініціатива чинного міністра інфраструктури України В. Омеляна, на повну некомпетентність якого неодноразово вказував прем»єр-мінистр В.Гройсман, перевести управління Південно-Західної залізниці з її власної історичної будівлі, в який вона пропрацювала 130 років при будь-яких режимах та владах, війнах, в якесь інше приміщення, а комплекс управління Південно-Західних залізниць по вул. Лисенка 6, у м. Києві забрати під незрозумілі потреби міністерства, яке займає величезну будівлю по пр. Перемоги 14..
По-перше, це надзвичайно шкідлива технологічна диверсія і пряма державна зрада - не має значення що є причиною: повна некомпетентність керівників галузі чи їх злочинні антиукраїнські наміри. Адже в будівлі управління Південно-Західної залізниці по вул. Лисенка 6 зосереджені найважливіши технічні засоби контролю та управління всіма технологічними процесами діяльності залізниці - всіх видів перевезень, обробки таємної інформації, що становить державну таємницю, комерційної інформації, тощо - діяльністю одного з найбільших стратегічних об`єктів країни - найважливішої та найбільшої залізниці України.
По-друге. протягом більш ніж десяти років з приміщення управління Південно-Західних залізниць (ППЗ), де працював і увесь апарат «Укрзалізниці», йшло управління усіма підрозділами усіх залізниць України загалом та контроль за усім залізничним транспортом України. По ПЗЗ йдуть важливі для України перевезення, включаючи транзитні контейнерні поїзди до країн Балтії та ЄС. Пів денно-Західна залізниця – ключова в виконанні військових перевезень, особливо в інтересах частин ВСУ, які ведуть бойові дії. Під час війни та бойових дій на Сході -є найбільш вагомим та є найбільшою небезпекою.
Будь-яка спроба переміщення Управління Південно-Західної залізниці з її будинку по вул. Лисенка 6 у м. Києві, потребує переміщення обладнання режимних приміщень, засобів спеціального зв`язку, селекторного та відомчого залізничного телефонного зв`язку, залізничної відомчої електронної пошти, Інтернету та локальних мереж, до яких прив`язані усі АРМи, диспетчерських центрів.
Все це потягне за собою обов`язкове переоформлення ліцензій з додержання вимог збереження державної таємниці, що потребує значного часу, а це у свою чергу паралізує увесь процес залізничних перевезень.
Найбільш від цієї дурниці, а по факту технологічної диверсії можуть постраждають військові перевезення для потреб ВСУ та НГ, що під час бойових дій є прямою державною зрадою та тяжким злочином.
Не менш реальна загроза зриву перевезень енергоносіїв на ТЕС та металургійні комбінати.
Про масштабні збитки економіки країни і багатьох підприємств та спаплюжений імідж нашої держави, годі вже казати. Збитки від самочинного блокування залізниць вже почула на собі кожна українська родина, а фахівці вважають, що вони складають до 2 % ВВП..
Тому, з метою забезпечення працездатності Української Залізниці наполегливо рекомендуємо у короткий термін вжити наступні заходи:
1. Негайно відсторонити міністра інфраструктури Омеляна і керівництво ПАТ «Українські залізниці» та її філіалів.
2. Доручити Генеральній прокуратурі та СБУ розслідувати їх діяльність та шкоду, що вони своєю діяльністю та бездіяльністю завдали обороноздатності та економічним інтересам України, протягом тривалого часу руйнуючи залізничний транспорт.
3. Припинити будь-які зазіхання на будівлю управління Південно-Західних залізниць ( Київ, вул. Лисенка 6), та інші стратегічні об`єкти інфраструктури залізничного транспорту, яка створювалася майже півтора сторіччя та є важливою і необхідною частиною забезпечення залізничних перевезень, безпеки руху та соціального захисту на залізничному транспорті України.
4. Ліквідувати ПАТ «Українські залізниці», відновити перевірену десятиріччями структуру управління залізничним транспортом та негайно повернути до керівництва залізницями професіоналів-залізничників які у змозі повернути конкурентну спроможність та стратегічне значення залізничному транспорту України як на теренах країни, так і загалом у транспортній структурі Євразійського континенту та у системі міжнародних транспортних коридорів.