Тисячі людей гинуть , ще більше залишаються каліками в наслідок травмувань, отриманих при ДТП за участі пішоходів. Стільки ж водіїв стають заручниками долі, та сідають за грати, або несуть матеріальні збитки, іноді пожиттєво. ПДР в цій частині не мало змін з часів коли килькість авто була малою, а переважали пішоходи. Тому було визначено їх пріорітет. Насправді логіка така, що пішоходу простіше прийняти рішення про перетин проїзджої частини, чим водію в екстреннних випадках, в поганих погодних умовах, в темну пору доби зробити екстренну зупинку. Тому пропоную відповідальність покласти виключно на пішоходів в нерегульованих зонах, а водіям рекомендувати підвищену увагу. Місця де жвавий пішохідний, чи транспортний рух обладнати виключно світловими та звуковими сигналізаторами, що з приходом мікроелектроніки та світлодіодних технологій є некоштовним.
№22/044760-еп
Тисячі людей гинуть , ще більше залишаються каліками в наслідок травмувань, отриманих при ДТП за участі пішоходів. Стільки ж водіїв стають заручниками долі, та сідають за грати, або несуть матеріальні збитки, іноді пожиттєво. ПДР в цій частині не мало змін з часів коли килькість авто була малою, а переважали пішоходи. Тому було визначено їх пріорітет. Насправді логіка така, що пішоходу простіше прийняти рішення про перетин проїзджої частини, чим водію в екстреннних випадках, в поганих погодних умовах, в темну пору доби зробити екстренну зупинку. Тому пропоную відповідальність покласти виключно на пішоходів в нерегульованих зонах, а водіям рекомендувати підвищену увагу. Місця де жвавий пішохідний, чи транспортний рух обладнати виключно світловими та звуковими сигналізаторами, що з приходом мікроелектроніки та світлодіодних технологій є некоштовним.
Тисячі людей гинуть , ще більше залишаються каліками в наслідок травмувань, отриманих при ДТП за участі пішоходів. Стільки ж водіїв стають заручниками долі, та сідають за грати, або несуть матеріальні збитки, іноді пожиттєво. ПДР в цій частині не мало змін з часів коли килькість авто була малою, а переважали пішоходи. Тому було визначено їх пріорітет. Насправді логіка така, що пішоходу простіше прийняти рішення про перетин проїзджої частини, чим водію в екстреннних випадках, в поганих погодних умовах, в темну пору доби зробити екстренну зупинку. Тому пропоную відповідальність покласти виключно на пішоходів в нерегульованих зонах, а водіям рекомендувати підвищену увагу. Місця де жвавий пішохідний, чи транспортний рух обладнати виключно світловими та звуковими сигналізаторами, що з приходом мікроелектроніки та світлодіодних технологій є некоштовним.