№22/047812-еп

Щодо продовження скасування ПДВ на ввезення електромобілів до України

Автор (ініціатор): Кратко Олег Володимирович
Дата оприлюднення: 31 жовтня 2018
Екологічне становище у світі з кожним днем гіршає. Парниковий ефект та викиди шкідливих газів "вбивають" атмосферу нашої планети. Щороку 1 000 000 000 автомобілів з ДВЗ генерують 130 мегатон окису вуглецю, 25 мегатон окису азоту та тетраетилсвинець. Важко повністю уявити, якої шкоди ці речовини завдають людському організму. Усі прогресивні країни останні 10 років надзвичайно переймаються цією ситуацією. Більшість розвинених країн світу, економіка яких чинить найбільший вплив на довкілля, запроваджують ініціативи, напрямлені на зниження викидів в атмосферу. Ми закликаємо Україну на державному рівні продовжити спільну з рештою світу боротьбу за майбутнє планети в цілому, та України зокрема.

На знак продовження цих зусиль та в якості підтвердження державної політики в галузі збереження довкілля, втілення новітніх технологій та забезпечення сталого розвитку України, просимо продовжити скасування податку на додану вартість (ПДВ) на електромобілі.
Цей крок дозволить Україні остаточно перейти від ери авто з ДВЗ до ери екологічно чистого, економного та безпечного транспорту.

Таке рішення, зокрема, призведе до того, що:

1. Електромобілі стануть ще доступнішими, та більш масовими. Це - беззаперечна користь для довкілля. В планах найбільших світових виробників автомобілів виведення на ринок в найближчі 2-3 роки десятків нових моделей електромобілів. Україна не може стояти осторонь цього процесу. Відсутність ПДВ дозволить пересічним громадянам України розглядати варіант придбання електромобіля, як пріоритет.

2. Оздоровиться енергосистема України. В Україні існує серйозна проблема: вночі електроенергії використовується в рази менше. Електромобілі ж переважно заряджаються саме вночі (з економічних міркувань). Тож такий крок допоможе енергосистемі України стабілізуватися - ми зможемо використовувати ресурси АЕС - більш дешевого та екологічного виду генерації електроенергії.
3. Нафтопереробний комплекс України – це спадок з минулого, відповідно, технології дуже застарілі. Тому конкурувати з європейськими НПЗ, які вкладають у модернізацію мільярди доларів, ми не можемо. Як результат, на сьогодні 80-90% нафтопродуктів ми імпортуємо – найбільше з Росії та Білорусі (часто це реекспорт нафтопродуктів російського походження). Україна в січні-квітні 2018 року імпортувала нафтопродуктів на 1,322 млрд дол., що на 14% більше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє Державна фіскальна служба. Згідно з даними відомства, імпорт нафтопродуктів з Росії в грошовому вираженні становив 519,1 млн дол. (39,2% від витрат на імпорт нафтопродуктів), з Білорусі – 512,9 млн дол. (38,8%). На тлі агресії з боку Росії та підтримки нею незаконних воєнізованих формувань на сході України питання відтоку валюти з України саме для розрахунків за постачання нафтопродуктів з Росії є надзвичайно болючим та таким, що вимагає щонайшвидшого альтернативного вирішення.

У зв’язку з цим, збільшення кількості електромобілів, станцій та мереж їх заряджання в Україні, збільшення виробництва електроенергії на власних АЕС та ГЕС – це першочергове завдання і запорука того, що Україна ставатиме більш незалежною як енергетично, так і політично, отримає нові переваги для діалогу як з партнерами, так і противниками на міжнародній арені. Першим кроком у реалізації такого завдання є саме збільшення кількості електромобілів на дорогах України. Продовження відміни ПДВ на ввезення такого екологічного транспорту, за яким, беззаперечно, майбутнє, зможе зіграти ключову роль.

Просимо всю Україну виявити солідарність та підтримати цю безкомпромісну ініціативу.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Журавель Світлана Миколаївна
23 січня 2019
2.
Кушнір Олег Володимирович
23 січня 2019
3.
Семенов Валентин Петрович
23 січня 2019
4.
Перебейніс Ігор Олегович
23 січня 2019
5.
Павлова Зоя Анатоліївна
23 січня 2019
6.
Герич Ольга Ярославівна
23 січня 2019
7.
Миленко Наталия Николаевна
22 січня 2019
8.
Головко Ірина Євгенівна
22 січня 2019
9.
Кравченко Олена Олександрівна
22 січня 2019
10.
Єфімов Назар Ігорович
22 січня 2019
11.
Деменков Іван Юрійович
22 січня 2019
12.
Шевченко Михайло Сергійович
22 січня 2019
13.
Жабська Людмила Вадимівна
19 січня 2019
14.
Лапіна Наталя Петрівна
19 січня 2019
15.
Ткаченко Олександр Вікторович
18 січня 2019
16.
Третьяк Вікторія Віталіївна
18 січня 2019
17.
Широкопояс Лілія Борисівна
18 січня 2019
18.
Мячина Анна Володимирівна
18 січня 2019
19.
Куліченко Євген Валерійович
18 січня 2019
20.
Шкицький Ян Олександрович
17 січня 2019
21.
Трохименко Леся Петрівна
16 січня 2019
22.
Купріянчик Олександр Юрійович
16 січня 2019
23.
Лещенко Олексій Михайлович
16 січня 2019
24.
Жабський Дмитро Олексійович
16 січня 2019
25.
Прокопенко Валерія Сергіївна
16 січня 2019
26.
Василець Андрій Ігорович
16 січня 2019
27.
Зайков Геннадій Борисович
16 січня 2019
28.
Белянінов Ілля Олексійович
16 січня 2019
29.
Лобенок Виктория Николаевна
15 січня 2019
30.
Задніпровська Юлія Миколаївна
15 січня 2019
1247
голосів з 25000
необхідних
Статус: Триває збір підписів
Залишилося 8 днів
Для того, щоб підтримати петицію, необхідно авторизуватися.