Відповідно до ст. 103 Конституції України «Президентом України може бути обраний громадянин України, який досяг тридцяти п'яти років, має право голосу, проживає в Україні протягом десяти останніх перед днем виборів років та володіє державною мовою».
Відповідно до «Статті 21 Конституції . Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.»
Відповідно до «Статті 22 Конституції. Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними.
Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Відповідно до Статті 23 Конституції. Кожна людина має право на вільний розвиток своєї особистості.
Відповідно до Статті 24 Конституції . Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Відповідно до пункту 4 статті 2 Закону України Про вибори Президента України «Будь-які прямі або непрямі привілеї або обмеження виборчих прав громадян України за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками забороняються. Не допускаються обмеження щодо участі громадян у виборчому процесі, крім обмежень, передбачених Конституцією України та цим Законом».
Відповідно до пункту 3 статті 3 Закону Усі кандидати на пост Президента України мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі.
Відповідно до Статті 49. Закону. Грошова застава
Грошова застава вноситься партією, яка висунула кандидата на пост Президента України, або кандидатом на пост Президента України у безготівковому порядку на спеціальний рахунок Центральної виборчої комісії (після початку виборчого процесу та до подання документів Центральній виборчій комісії для реєстрації) у розмірі два мільйони п’ятсот тисяч гривень. Дана норма являється дискримінаційною стосовно простих смертних учасників (кандидатів), тобто позбавляє учасника рівних прав та можливостей, обмежує виборчі права громадянина за ознаками майнового стану, показує що не усі люди рівні у своїх правах, та те що права та свободи не гарантуються Конституцією.
Виходячи із вище зазначеного виключити таку норму, як грошова застава в розмірі 2,5 млн. грн. Право бути обраним повинні мати усі, а не тільки мільйонери, корупціонери та бандити.